Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم ملی فوتبال زنان ایران با شکست اردن در ضربات پنالتی برای اولین بار به جام ملت‌های زنان آسیا ۲۰۲۲ هندوستان راه یافت. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،   تیم‌های ملی فوتبال زنان ایران و اردن از ساعت ۱۳:۳۰ دقیقه به وقت تهران در ورزشگاه بنیادکار ازبکستان در چارچوب هفته دوم و پایانی مسابقات مقدماتی قهرمانی آسیا ۲۰۲۲ به مصاف هم رفتند که در پایان شاگردان مریم ایراندوست در ضربات پنالتی به برتری رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این مسابقه در ۹۰ دقیقه با تساوی بدون گل خاتمه پیدا کرد و با توجه به اینکه هر ۲ تیم در تعداد امتیاز و تعداد گلزده و خورده مساوی بودند و یکی از آن‌ها می‌توانست به دور نهایی صعود کند؛ ضربات پنالتی مشخص‌کننده تیم برتر بود.

در ضربات سرنوشت‌ساز پنالتی فوتبالیست‌های زن ایرانی موفق شدند با نتیجه چهار بر ۲ به برتری برسند و راهی مسابقات قهرمانی آسیای ۲۰۲۲ در هندوستان شوند.

آن‌ها در بازی نخست با پنج گل از سد بنگلادش گذشته بودند. این اولین صعود زنان ایران به جام ملت‌های آسیا بود.

ضربات پنالتی ایران را به ترتیب بهناز طاهرخانی ، ملیکا متولی، زهرا قنبری، ثنا صادقی وارد دروازه اردن شد. تیم ملی اردن دومین و چهارمین پنالتی را نتوانست وارد دروازه ایران کند.

زهره کودایی، غزاله بنی طالبی، گلنوش خسروی، بهناز طاهرخانی (کاپیتان)، ملیکا محمدی، یاسمن فرمانی (ثنا صادقی ۶۷)، ملیکا متولی، زهرا سربالی، هاجر دباغی، سمانه چهکندی (مرضیه نیکخواه ۶۷) و نگین زندی بازیکنانی بودند که امروز برابر اردن به میدان رفتند. برچسب ها: تیم ملی فوتبال بانوان ، جام ملت های آسیا ، تیم ملی ایران ، 2022 هندوستان

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال بانوان جام ملت های آسیا تیم ملی ایران 2022 هندوستان ضربات پنالتی جام ملت ملی فوتبال تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۰۸۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم شطرنج مردان ایران نایب قهرمان شهرهای آسیا شد

به گزارش خبرگزاری مهر، در پایان مسابقات شطرنج شهرهای آسیا که در خانتی مانسیسک جریان داشت، تیم مردان ایران با ترکیب بردیا دانشور، سینا موحد، آبتین عطاخان، سیدکیان پورموسوی و مسعود مصدق‌پور نایب قهرمان شد.

این تیم در جدول رده بندی با ١٦ امتیاز و تنها یک امتیاز کنار از روسیه در جایگاه دوم ایستاد.

در بخش بانوان نیز، تیم بانوان ایران با ٩ امتیاز در جایگاه ششم ایستاد.

آناهیتا زاهدی فر، میترا اصغرزاده، ملیکا محمدی، طناز ازلی و پروا بهزاد نظیف ترکیب تیم شطرنج بانوان را تشکیل دادند.

کد خبر 6092521 زینب حاجی حسینی

دیگر خبرها

  • دعوت از ۲۶ بازیکن به اردوی تیم ملی زنان
  • صعود یک پله‌ای ایران در هاکی روی یخ جوانان آسیا و اقیانوسیه
  • گفت‌وگوی ویژه با مردی که افغانستان را راهی جام جهانی کرد
  • جمله عجیب کاپیتان استقلال به وحید امیری پس از خراب کردن پنالتی
  • تیم شطرنج مردان ایران نایب قهرمان شهرهای آسیا شد
  • برتری و صعود یک پله‌ای پاس همدان در گروه اول
  • برگزاری رقابت‌های تنیس دختران ۱۲ غرب آسیا
  • دومی و ششمی تیم‌های ملی امید مردان و زنان در مسابقات شطرنج شهرهای آسیا
  • جعفری: باختیم، اما برای پورحمیدی خوشحالم
  • پرسپولیس و پارادوکس مدافعان میانی؛ ستاره‌های منجی یا پاشنه آشیل؟