Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@15:22:33 GMT

عبدالملکی درگذشت «علی لندی» را تسلیت گفت

تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۰۸۵۵۸

عبدالملکی درگذشت «علی لندی» را تسلیت گفت

به گزارش روز شنبه ایرنا از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی، در متن پیام تسلیت حجت الله عبدالملکی آمده است: همزمان با ایام اربعین حسینی و بازگشایی مدارس، شاهد عروج نوجوانی فداکار بودیم که پر گشودنش داغی سنگین بر دل‌های مان به جای گذاشت اما جان فشانی، غیرتمردی و دلاوری اش در اذهان مردم این سرزمین ماندگار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیام ادامه یافت: «علی لندی» را باید از تبار انسان های آزاده و حسین فهمیده ها دانست که روح بزرگ شان در تن و جسم خاکی نمی گنجد. نام و یاد این بزرگمرد که با فداکاری و ایثار جان شیرین خویش در راه نجات دیگران، در قلب سرزمین مادری اش جاودانه شد را گرامی می دارم، فقدان این عزیز را به مردم شریف کشور، استان خوزستان، شهرستان ایذه و خانواده گرامی وی تسلیت می‌گویم و از خداوند بزرگ برای ایشان رحمت و رضوان واسعه الهی و برای بازماندگان صبر جمیل مسالت دارم.

به گزارش روز شنبه ایرنا، علی لندی نوجوان فداکار ایذه‌ای ۲ هفته پیش برای نجات جان ۲ نفر از همسایگان خود که گرفتار آتش‌سوزی شدیدی شده بودند، وارد عمل شد و جان هر دو زن را نجات داد اما خود دچار سوختگی شدید شد و در نهایت روز گذشته پس از چند روز مداوا در اهواز و اصفهان، جان به جان آفرین تسلیم کرد.

برچسب‌ها ایذه وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی حجت الله عبد الملکی 

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایذه وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی ایذه وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۰۸۵۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت رئیس بنیاد ملی نخبگان در پی درگذشت نخبه علمی کشور

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما دکتر دهقانی در پیامی درگذشت این نخبه علمی کشور به همراه پدرش دکتر سیداحمد نصراللهی را تسلیت گفت.

متن کامل این پیام به شرح ذیل است:

«انا لله و انا الیه راجعون

خبر هجرت ناباورانه نخبه علمی، سید اسماعیل نصراللهی همراه با پدر گرامی‌اش دکتر سید احمد نصراللهی از دنیای فانی به سرای باقی، همه ما را متاسف و متأثر کرد.

وقتی در مهر ماه سال گذشته در همایش ملی نخبگان، جشن موفقیت او را در کنکور سال ۱۴۰۲ و کسب رتبه بیست و پنج در زیر گروه علوم انسانی را برگزار کردیم، هرگز در اندیشه هجران او به این زودی نبودیم.

این نخبه سفر کرده تبلور اراده انسان در کره خاکی بود که با آن همه محرومیت در سلامت جسمی و با حمایت و هدایت والدین بخصوص مادر بزرگوارش همه نشدنی‌ها برای یک فرد معلول را شدنی کرد.

خدایش، او و پدر عزیزش را بیامرزد و در بهشت جاوید سرایشان دهد. از خداوند منان برای مادر داغدیده و سخت اراده او شفای عاجل و صبر جمیل را مسئلت دارم.»

دکتر سید احمد نصرالهی، جراح دندانپزشک به همراه فرزندش سیداسماعیل نصرالهی روز جمعه، ۱۴ اردیبهشت بر اثر نشت گاز منوکسید کربن دار فانی را وداع گفتند.

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت رییس دانشگاه تهران در پی درگذشت دانشجوی نخبه
  • تسلیت استاندار خوزستان به مناسبت درگذشت مادر شهیدان دزفولی
  • پیام تسلیت استاندار مازندران در پی درگذشت نخبه مازندرانی؛ زنده یاد سید اسماعیل نصرالهی
  • پیام تسلیت استاندار مازندران در پی درگذشت نخبه مازندرانی
  • پیام وزیر علوم درپی درگذشت نخبه کنکوری
  • پیام درگذشت وزیر علوم در پی درگذشت نخبه کنکوری
  • پیام تسلیت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پی درگذشت حاج عیسی قلی‌پور
  • بنیاد ملی نخبگان درگذشت اسماعیل نصراللهی را تسلیت گفت
  • پیام تسلیت رئیس بنیاد ملی نخبگان در پی درگذشت نخبه علمی کشور
  • پیام تسلیت رئیس بنیاد ملی نخبگان در پی درگذشت نخبه‌ علمی کشور