Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روابط عمومی اداره  کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد،  در این نشست در خصوص مسایل و مشکلات فرا روی بخش تولید و صنعت و راهکارهای برون رفت از این مشکلات بحث و تبادل نظر شد.

مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد در این نشست با اشاره به اقدامات خوب انجام شده در حوزه های مختلف اقتصادی استان گفت: طی سالهای گذشته هر یک از دستگاههای تابعه وزارت در استان، موفقیت های خوبی در حوزه کاری خود کسب کردند و دارای رتبه های برتر کشوری شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی نمازی در بخش دیگری از سخنانش نبود دستگاه متناظر سازمان بورس، بانک و  بیمه مرکزی در استان را از جمله مشکلات فراروی بخش اقتصاد استان بیان کرد و خواستار راه اندازی این مجموعه ها در استان شد.

رئیس شورای هماهنگی مدیران دستگاههای تابعه وزارت اقتصاد در استان اضافه کرد: در عین حالی که سال گذشته بازار بورس با شرایط دشواری مواجه بود؛ عملکرد یزدی ها در بورس مثبت بود و ما شاهد شاخص های خوبی در فروش و خرید معاملات بودیم.

وی از صدور مجوز کارگزاری های بورس در استان خبر داد و گفت: این کار بورس را از انحصار خارج می کند.

رئیس خانه صنعت و معدن استان یزد هم در این نشست برگزاری نشست هماهنگی و هم اندیشی مسئولان اقتصادی و صنعت و معدن را گامی مهم در جهت حل مشکلات و رونق تولید عنوان کرد و خواستار استمرار این نشست ها شد.

سید علی اکبر کلانتر وی با بیان اینکه خانه صنعت و معدن استان متشکل از انجمن های مختلف تولیدی و صنعتی است اظهار داشت: نشست یاد شده چکیده صنعت و با چکیده اقتصاد استان است و می تواند گام مهمی برای حل مشکلات باشد.

وی با بیان اینکه صنعت با معیشت مردم ارتباط مستقیم دارد؛ خواستار حمایت بیشتر دولت از صنعت و تولیدکنتندگان شد و افزود: یزد، استان صنعتی کشور است و با کمترین خرج و میزان مصرف آب، دارای اشتغال بالایی است. استان را دارد.

در این نشست برنامه های سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی در دولت سیزدهم تشریح و بر برنامه ریزی برای تحقق اهداف مد نظر وزارت اقتصاد تاکید شد.

همچنین مدیران صنعتی و صاحبان صنایع استان مسایل و مشکلات خود را در زمینه های مالیاتی، گمرکی، بیمه ای و غیره بیان و ضمن بحث و تبادل نظر در این زمینه، مدیران دستگاههای تابعه وزارت اقتصاد در استان آمادگی خود را برای رفع مشکلات بخش تولید و صنعت اعلام کردند.

برچسب‌ها صنعت و معدن و تجارت یزد سرمایه گذاری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: صنعت و معدن و تجارت یزد سرمایه گذاری صنعت و معدن و تجارت یزد سرمایه گذاری صنعت و معدن استان یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۰۸۵۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد صادرات غیر نفتی در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خلیج فارس، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان گفت: هدفگذاری صادرات کالا‌های غیر نفتی در سال ۱۴۰۲ بیش از سه میلیارد و صد میلیون دلار بود که سه میلیارد و ۳۰۰ میلیون دلار محقق شد که دو برابر سال قبل از آن بود..

عادل شهرزاد افزود: هدف گذاری ما برای سال ۱۴۰۳ بیش از ۴ میلیارد دلار است.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت هرمزگان گفت: بیشترین صادرات در بخش صنعت و معدن، شامل فلزات معمولی مانند فولاد، موادمعدنی، و محصولات کشاورزی و صنایع دستی بوده است.

بیشتر بخوانید؛ صادرات۶۰ هزارتن مواد معدنی از بندرخمیر

خلیل قاسمی افزود: کشور‌های چین، امارات متحده عربی و عمان بیشترین مقصد صادرات کالا‌های غیرنفتی هرمزگان است.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت هرمزگان افزود: با افزایش واحد‌های تولیدی - صنعتی و معدنی در استان و زیرساخت‌ها، هدفگذاری امسال نیز محقق می‌شود.

دیگر خبرها

  • افزایش تخصیص ارز به واحدهای تولیدی اردبیل
  • مشکلات ۷ بنگاه اقتصادی استان بوشهر رسیدگی شد
  • اولین نشست استاندار لرستان با مدیران اقتصادی
  • تقویت ارتباط صنعت و دانشگاه مشکلات اقتصادی را حل می‌کند
  • تشکیل۹۸۲ پرونده تخلف صنفی در استان اردبیل
  • نشست کارگروه راهبری به‌کارگیری هوش مصنوعی در صنعت نفت برگزار شد
  • نخستین نشست کارگروه راهبری به‌کارگیری هوش مصنوعی در صنعت نفت برگزار شد
  • عضو هیات مدیره خانه صنعت، معدن و تجارت: با تعطیل شدن پنجشنبه ۲۵ درصد ظرفیت کار با دنیا را از دست می دهیم
  • رشد صادرات غیر نفتی در هرمزگان
  • جهش تولید را در حوزه های مختلف اقتصادی باید دنبال کرد