Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-06@16:04:20 GMT

پیشنهاد محسن رضایی برای تایید شهادت علی لندی

تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۰۸۷۸۶

پیشنهاد محسن رضایی برای تایید شهادت علی لندی

معاون اقتصادی رئیس‌جمهور از گفت‌وگوی خود با رئیس بنیاد شهید برای تایید شهادت علی لندی خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محسن رضایی، در صفحه توییتر خود نوشت:

«فداکاری علی لندی عزیز، شهادت گونه بود و در تاریخ ایثارگری‌های این ملت بزرگ ثبت خواهد شد. با آقای قاضی‌زاده هاشمی ریاست محترم بنیاد شهید صحبت کردم تا ترتیبی برای تایید شهادت این نوجوان فداکار فراهم سازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

کد خبر 524694

منبع: ایمنا

کلیدواژه: محسن رضایی علی لندی شهید رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران سیدامیرحسین قاضی زاده هاشمی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۰۸۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حقوق کدام یک از ایثارگران امسال افزایش داشت؟

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، محمود پاکدل معاون مددکاری و مشارکت‌های مردمی بنیاد شهید و امور ایثارگران در خصوص افزایش حقوق سه دسته از ایثارگران به تسنیم، گفت: همانطور که در خبرها نیز اعلام شد: دریافت کنندگان حق پرستاری بنیاد شهید در سال ۱۴۰۳، حقوقشان را در فروردین با افزایش ۳۵ درصدی دریفت کردند.

بیشتر بخوانید: آخرین وضعیت افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی

وی گفت: این افزایش شامل همه طیف های مشمول حق پرستاری اعم از والدین شهدا، همسران شهدا، جانبازان و ... بود که به مبلغی بیش از ۷ میلیون تومان رسید و در مجموع ۱۳۸ هزار نفر این حقوق را دریافت کردند.

پاکدل گفت: والدین شهدا نیز در سال جدید حقوقشان از ۷ میلیون تومان به ۱۵ میلیون تومان، افزایش یافت و علاوه بر آن تمام حقوق بگیران بنیاد شهید و امور ایثارگران طبق مصوبه دولت، حقوقشان ۲۰ درصد افزایش داشته است.

وی درخصوص برخی دیگر از خبرها که در خصوص حقوق ایثارگران معسر مطرح می شود را نادرست خواند و گفت: متأسفانه برخی رسانه ها خبرها را درست منعکس نمی کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229538 برچسب‌ها اخبار روز

دیگر خبرها

  • حقوق کدام یک از ایثارگران امسال افزایش داشت؟
  • حقوق کدام یک از ایثارگران در سال ۱۴۰۳ افزایش داشت؟
  • محسن رضایی از جلسات با گروه‌های سیاسی دنبال چه هدفی است؟
  • اخطار محسن رضایی به تک‌روی و سهم‌خواهی برخی جریانات / سعید محمد به گله‌مندی پرداخت
  • محسن رضایی: سهم‌خواهی به نظام و مردم آسیب می‌زند
  • جلسات محسن رضایی با احزاب و جریان‌های انقلاب
  • محسن رضایی: تک‌روی و سهم‌خواهی به نظام و مردم آسیب می‌زند
  • ارزیابی بنیاد مسکن در امامزاده ابراهیم کامل شد
  • چهره خندان ناطق نوری و محسن هاشمی در مراسم سالگرد شهید مطهری + عکس
  • تلاش محسن رضایی برای وحدت در جبهه انقلاب