Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-05@19:52:15 GMT

تمدید دفترچه تاکسیرانی منوط به تزریق واکسن

تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۰۸۸۰۷

تمدید دفترچه تاکسیرانی منوط به تزریق واکسن

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قم گفت: به‌زودی دفترچه تاکسیرانی تنها به‌شرط داشتن کارت واکسن تمدید می‌شود.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم، علی نیک با تأکید بر لزوم واکسیناسیون رانندگان تاکسی اظهار کرد: خوشبختانه با پیگیری‌های انجام‌شده رانندگان تاکسی می‌توانند به مراکز بهداشت مراجعه کرده و واکسن دریافت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی از مصوبه جدید سازمان مدیریت بر تاکسیرانی، برای الزامی شدن کارت واکسن هنگام تمدید دفترچه تاکسیرانی خبر داد و گفت: با تصویب این مصوبه، به‌زودی تمدید دفترچه‌های تاکسی‌داران تنها با داشتن کارت واکسن تمدید می‌شود.

مدیرعامل سازمان مدیریت بر تاکسیرانی شهرداری قم این شرط را برای سرویس‌های مدارس نیز لازم و حتمی دانست و افزود: در صورت بازگشایی مدارس، تنها رانندگانی می‌توانند تحت پوشش شرکت‌های سرویس مدارس فعالیت کنند که دارای کارت واکسن باشند.

وی ادامه داد: در حال حاضر رانندگانی که واکسن می‌زنند برچسب مخصوصی به شیشه تاکسی آن‌ها نصب‌شده و شهروندان می‌توانند از سلامت راننده اطمینان حاصل کرده و بدون نگرانی از تاکسی در سفرهای درون‌شهری استفاده کنند.

نیک در پایان با ابراز امیدواری برای پایان بیماری کرونا، به اهمیت واکسیناسیون رانندگان اشاره و تصریح کرد: از رانندگان خواهشمند هستیم هر چه سریع‌تر برای دریافت واکسن اقدام کرده تا در آینده دچار مشکل نشده و سلامت جامعه نیز تأمین شود.

کد خبر 524669

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تاکسی رانندگان تاکسی واکسن کرونا واکسن واکسن رانندگان تاکسی شهرداری قم قم کلانشهر قم شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق کارت واکسن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۰۸۸۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبدیل اسناد مالکیت دفترچه‌ای به سندتک‌ برگی در زابل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، رییس اداره ثبت اسناد و املاک زابل گفت:دارندگان اسناد مالکیت دفترچه‌ای شش‌دانگ با هدف اجرای قانون حدنگار و تهیه نقشه‌های حدنگاری، پیشگیری از تعارض بین اسناد و جلوگیری از اختلافات ملکی و جعل اسناد مالکیت برای تعویض اسناد مالکیت دفترچه‌ای خود به تک‌برگ با در دست داشتن اصل سند مالکیت دفترچه‌ای و مدارک شناسایی خود به اداره ثبت اسناد و املاک زابل مراجعه کنند.
رضادهمرده افزود: با توجه به تبصره ماده ۱۱ قانون حدنگار ارائه هرگونه خدمات ثبتی به دارندگان اسناد مالکیت دفترچه‌ای قدیمی، توسط مراجع قضایی، اداری و نهاد‌های عمومی مانند شهرداری‌ها، دهیاری‌ها و بانک‌ها ممنوع و منوط به تعویض اسناد مالکیت دفترچه‌ای به تک‌برگی است.

دیگر خبرها

  • کرایه تاکسی در اهواز ۳۵ درصد گرانتر شد
  • اسناد مالکیت دفترچه‌ای به سند تک‌برگی تبدیل می‌شود
  • تبدیل اسناد مالکیت دفترچه‌ای به سندتک‌ برگی در زابل
  • سازمان ملی مهاجرت اعلام کرد؛ تمدید زمان ارسال کد استعلام حضور اتباع و مهاجران خارجی
  • اگر واکسن آسترازنکا زده‌اید، بخوانید
  • تزریق واکسن پنوموکوک در ۷ استان کشور آغاز شد
  • تمدید ثبت کد اعتبار سنجی کارت هوشمند اتباع+ جزئیات
  • تمدید ثبت کد اعتبار سنجی کارت هوشمند اتباع
  • نارضایتی برخی از تاکسی داران از درخواست معاینه فنی برای خودروی فرسوده هنگام تعویض
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ / اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد