Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- به مناسبت هفته دفاع مقدس آیین نمادین اعزام تیپ زرهی ۳۸ ذوالفقار سپاه به جبهه‌ها در راه‌آهن کرمان برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، به مناسبت هفته دفاع مقدس آیین نمادین اعزام تیپ زرهی 38 ذوالفقار سپاه به جبهه‌ها صبح امروز با حضور سردار محمدحسین نعمتی فرمانده تیپ 38 ذوالفقار نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سرهنگ حجت‌الله پاداش جانشین فرماندهی سپاه ثارالله استان کرمان در سازمان بسیج اقشار و مجید ارجونی مدیرکل راه‌آهن استان کرمان در راه‌آهن کرمان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لازم به ذکر است در این مراسم از تعدادی از جانبازان و فرزندان شهدای راه‌آهن استان کرمان در دوران هشت ساله دفاع مقدس تجلیل شد.

فرمانده تیپ 38 ذوالفقار سپاه پاسداران: شهید سلیمانی محور تشکیل لشکر 41 ثارالله و تیپ 38 ذوالفقار در استان کرمان استفرمانده سپاه استان کرمان: دشمن امروز به دنبال شکستن وفاق ملت و انشقاق امت و حاکمیت استامام جمعه کرمان: انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تجلی‌گاه انتقال نهضت عاشورا در عصر امروز است

به گزارش تسنیم لشکر 41 ثارالله و تیپ زرهی 38 ذوالفقار در استان کرمان با محوریت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی تشکیل شده است.

عکس از ثارالله انکوتی

انتهای پیام/511/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان کرمان استان کرمان ذوالفقار سپاه استان کرمان 38 ذوالفقار دفاع مقدس تیپ زرهی راه آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۰۹۰۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود پیکر ۲ شهید تازه تفحص شده دفاع مقدس به اهواز

به گزارش خبرنگار مهر، صبح امروز چهارشنبه پیکر ۲ شهید تازه تفحص شده دفاع مقدس از طریق فرودگاه بین‌المللی سپهبد شهید قاسم سلیمانی با پرواز هواپیمایی ایران ایر وارد اهواز شد.

در مراسم استقبال از این شهیدان خانواده معظم شهدا، فرماندهان انتظامی و مسئولان استان خوزستان حضور داشتند.

کد خبر 6094177

دیگر خبرها

  • وداع با جانباز و آزاده سرافراز دوران دفاع مقدس
  • خردادماه، یادواره شهید مغفوری در کرمان برگزار می‌شود/ تجلیل از شهید شاخص سازمان بسیج رسانه کشور
  • ورود پیکر ۲ شهید تازه تفحص شده دفاع مقدس به اهواز
  • عکس/ استقبال از پیکر شهید دفاع مقدس در شیراز
  • حضور ۳ هزار نفری کارگران سوادکوه در جبهه‌های دفاع مقدس
  • نقش موثر معلمان در مقابله با جنگ نرم دشمن
  • اهمیت نبرد در جبهه اقتصادی کمتر از جنگ نظامی نیست
  • توضیح درباره یک خبر از دوران دفاع مقدس و محسن رضایی
  • تغییر در میزبانی استان کرمان از شهدای گمنام
  • ۱۵۲ اثر به جشنواره « افتخار من» در مازندران ارسال شد