Web Analytics Made Easy - Statcounter

«شرکت سفرهای علی‌بابا» کتاب سفر آنتالیا که سومین کتاب از مجموعه «کتاب سفر» این شرکت است را منتشر کرد. کتاب سفر آنتالیا با ۸۵۶ صفحه به شکل دیجیتال و رایگان در اختیار علاقمندان سفر و گردشگری قرار گرفته است.

در این کتاب مجموعه کاملی از اطلاعات و تصاویر آنتالیا شامل ارزان‌ترین مسیرهای دسترسی هوایی و زمینی به آن، هتل‌ها و رستوران‌های این شهر ساحلی و قوانین و مقررات ترکیه برای گردشگری گرد آمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آشنایی با آب‌وهوای شهر ساحلی آنتالیا و بهترین زمان سفر به آنجا، برنامه جشنواره‌ها و فستیوال‌ها، امکانات، خدمات و قوانین هتل‌ها و هاستل‌های این شهر بخش دیگری از این کتاب است.

نشانی و تصاویر باکیفیت از بهترین اماکن گردشگری و دیدنی آنتالیا به‌علاوه مسیرهای دسترسی به آنها نیز در این کتاب جمع‌آوری شده است. برای رسیدن به جاذبه‌های گردشگری و تاریخی می‌توان از وسایل حمل‌ونقل متنوعی استفاده کرد که در کتاب مذکور همگی معرفی و زمان تقریبی استفاده از هریک مشخص شده است.

کتاب سفر مجموعه کاملی است از هر آنچه یک مسافر باید از ابتدا تا انتهای سفر به یک نقطه بداند و ابزارها و وسایلی که نیاز است همراه داشته باشد. مجموعه کتاب سفر با وجود راهنمای استفاده موجب سهولت دسترسی مسافران نیز خواهد شد. بخش‌هایی با عنوان «بهتر است بدانید که»، «فوت‌وفن» و «حواستان باشد» شما را از دردسرهای احتمالی و عدم آشنایی با مقررات و خرده‌فرهنگ‌های شهر مقصد حفظ کرده و تلاش می‌کند تا شما در دردسر نیفتید.

از مجموعه کتاب سفر «شرکت سفرهای علی‌بابا» تاکنون کتاب استانبول و کتاب کیش منتشر شده بود و کتاب آنتالیا سومین کتاب از این مجموعه است.

این مجموعه تعاملی است و مدام به‌روز می‌شود؛ هر گردشگری می‌تواند پس از سفر به آن شهر، تجربه خودش را در قالب یادداشت برای «شرکت سفرهای علی‌بابا» بفرستد و پس از ارزیابی‌های لازم به این کتاب افزوده خواهد شد.

کتاب سفر آفلاین و بدون نسخه فیزیکی است؛ بنابراین نه جایی در چمدان شما می‌گیرد و نه برای تهیه آن درختی قطع شده است.

این کتاب در اینجا قابل مشاهده است.

کد خبر 1558188

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: علی بابا کتاب سفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۰۹۰۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره‌‎های گل محمدی و آیین گلابگیری در قزوین

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا خزائلی اظهار کرد: این دو رویداد با هدف معرفی آداب و رسوم و فرهنگ گل و گیاه، جذب گردشگر و افزایش رونق کسب و کارهای مرتبط با صنعت گل و گلاب از تاریخ ۱۳ اردیبهشت ماه در مجموعه گردشگری تالار شهر قزوین و مجموعه گردشگری کشاورزی روستای خوزنین آغاز می‌شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قزوین اظهار کرد: جشنواره گل محمدی و آئین گلابگیری مجموعه تالار شهر از تاریخ سیزدهم به مدت ۲۰ روز برگزار می‌شود که ویژه‌برنامه این مراسم همراه با برنامه‌های شاد و متنوع فرهنگی – هنری در روز ۱۹ اردیبهشت همزمان با آئین کهن پنجاه به در خواهد بود.

او افزود: جشنواره گل محمدی خوزنین برای دومین سال متوالی از تاریخ ۱۳ تا ۲۸ اردیبهشت در مجموعه گردشگری کشاورزی واقع در باغستان این روستا و ویژه‌برنامه آن نیز در روز ۲۰ اردیبهشت که در تقویم ملی روز گل محمدی نامگذاری شده، برگزار خواهد شد.

خزائلی خاطرنشان کرد: جشنواره‌های گل محمدی معمولاً با استقبال خوبی از سوی مردم و گردشگران روبه‌رو بوده و امیدواریم با برنامه‌ریزی که برای برگزاری این دو رویداد انجام شده شاهد حضور گستردۀ علاقمندان به آئین‌های سنتی و گردشگران در این مراسم باشیم.

کد خبر 6095062

دیگر خبرها

  • پیام خطیر پس از کنار رفتن از مدیرعاملی استقلال
  • برگزاری جشنواره‌‎ گل‌محمدی و آیین گلابگیری در قزوین و بویین‌زهرا
  • «دیکتاتوری با اخلاق سگی» به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • برگزاری جشنواره‌‎های گل محمدی و آیین گلابگیری در قزوین
  • برگزاری جشنواره‌‎های گل محمدی و آئین گلابگیری در قزوین
  • «شمع محفل» در نمایشگاه کتاب رونمایی می‌شود
  • کتاب صوتی «داستان‌های پارسی» در یونان منتشر شد
  • کتاب «چشم‌ها تنها برای دیدن نیستند» منتشر شد
  • احیای خانه های تاریخی با هدف جذب گردشگری در تبریز
  • ۱۳ کتاب پرفروش شعر در نمایشگاه کتاب