Web Analytics Made Easy - Statcounter

بخاطر شخصیتی که به تیم ملی فوتبال بانوان داده شد، اکنون برای اولین بار به جام ملتهای فوتبال آسیا صعودکردیم

به گزارش طرفداری و به نقل از سایت رسمی فدراسیون، مریم ایراندوست، سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان ایران پس از صعود تاریخی تیمش برای اولین بار به رقابتهای جام ملتهای فوتبال بانوان آسیا که دی ماه سال جاری در هند برگزار می شود، گفت:

خدا را شاکرم به خاطر لطف و بزرگی اش.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قدر دان تک تک شاگردانم هستم که با غیرت و تلاش به مصاف حریف قدرتمند خود رفته و تا دقیقه آخر از جنگیدن دست بر نداشتند و در نهایت پیروز میدان شدند.

او در ادامه ضمن تشکر از حمایتهای رئیس فدراسیون فوتبال گفت:

برای اولین بار پرواز اختصاصی برای این تیم در نظر گرفته شد، برنامه ها و اردوهای داخلی و برون مرزی ما تک به تک اجرا شد، برای نخستین بار به تیم ملی فوتبال بانوان ارزش و بهایی داده شد که نتیجه اش صعودتاریخی به جام ملتهای فوتبال بانوان اسیا بود. در واقع عزیزی خادم با شخصیتی که به تیم داد، باعث شد تا دختران ایران زمین در کنار کادر زحمتکش تیم ملی فوتبال بانوان، در عرصه آسیایی موفق شود. تلاشهای شبانه روزی شاگردانم به بار نشست. حمایتهای رییس فدراسیون باعث صعود ایران به جام ملتها شد. از وی به خاطر تمام حمایت هایش تشکر می کنم و امیدوارم با حمایتهای بیش از پیش از تیم ملی فوتبال بانوان افتخار آفرین ایران، بتوانیم باز هم باعث شادی مردم عزیز کشورم باشیم.


ایراندوست ادامه داد:

دیدار سختی را پشت سر گذاشته و در نهایت در ضربات پنالتی پیروز شدیم. دروازه بان تیم ملی فوتبال بانوان ایران در این دیدار خوش درخشید و با مهار دو پنالتی باعث شد تا اکنون جشن شادی و صعود به جام ملتهای۲۰۲۲ در هند را بگیریم. از کادر فنی و تمامی بازیکنانم تشکر می کنم.

او درپایان گفت:

از تمامی کسانی که در این صعود نقش داشته مخصوصا شهره موسوی تشکر می کنم که ما را در این راه سخت تنها نگذاشته و کادر فنی به همراه بازیکنان تیم ملی پاسخ حمایتهایشان را با این صعود دادیم.

اخبار داغ 

مهران غفوریان از دست رفت ! + عکسی که ناراحتت می کند! گل استثنایی مهدی طارمی به ژیل ویسنته (ژیل ویسنته 0-1 پورتو) فرشید اسماعیلی و رشید مظاهری به استقلال بر می گردند پیشنهاد کمک لیدزیونایتد برای نجات دختران فوتبالیست از افغانستان ژاوی گزینه جدی هدایت بارسلونا محرم نویدکیا مقابل دوربین طرفداری: با دو قهرمانی آسیا، حق استقلال است بهترین تیم قرن باشد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال بانوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۰۹۰۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسبقیان: حضور قدیمی در فدراسیون هاکی باعث افتخار است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون هاکی ، سیدمحمد شروین اسبقیان معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان با حضور در هشتمین و آخرین اردوی تیم ملی هاکی سالنی بانوان کشور به میزبانی سالن فتح دانشگاه آزاد اسلامی علوم و تحقیقات، از روند تمرینات تیم بازدید بعمل آورد. در این دیدار که با حضور بهرام قدیمی ریاست فدراسیون هاکی همراه بود، اسبقیان با اشاره به روند پیشرفت چشمگیر رشته هاکی در کشور گفت : حضور دکتر قدیمی برای جامعه ورزش کشور بطور اعم و در فدراسیون هاکی بطور اخص باعث افتخار و مباهات است و از زمان حضور ایشان شاهد اتفاقات بسیار خوبی در فدراسیون هاکی بودیم.

معاون وزیر ورزش افزود: نگاه وزیر محترم ورزش یک نگاه یکسان به تمامی رشته های ورزشی است و انشالا در صورت کسب سکو توسط تیم ملی هاکی بانوان که برای نخستین بار خواهد بود ، پاداش درنظر گرفته خواهد شد.

وی در ادامه تمرینات تیم ملی را بسیار جدی و با کیفیت ارزیابی نمود و برای تیم ملی هاکی بانوان آرزوی موفقیت در مسابقات آسیایی پیش رو کرد.

بهرام قدیمی رییس فدراسیون هاکی نیز ضمن تشکر از حضور معاون وزیر ورزش در این اردو گفت: حضور جناب اسبقیان معاون محترم وزیر ورزش و جوانان را در این اردو باید گرامی بداریم . ایشان از جنس ورزش هستند و سابقه قهرمانی رشته دومیدانی را دارند و پیشینه درخشان در ورزش کشور از جمله ریاست چندین فدراسیون از جمله دومیدانی ، قایقرانی، ژیمناستیک، جانبازان و مدیر کل ورزش چندین استان ، مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون ها ، مدیرکل حوزه وزارتی وزارت ورزش و اکنون نیز معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای را دارا میباشند.

قدیمی افزود: ما امیدواریم تیم ملی هاکی سالنی بانوانمان با بهره گیری از سرمربی چینی- آمریکایی خانم جون کنت ول و تلاش بی وقفه بازیکنان و کادر فنی تیم بتواند برای نخستین بار در مسابقات آسیایی تایلند روی سکو برود.

خاطر نشان میگردد رقابت های هاکی سالنی قهرمانی آسیا انتخابی جام جهانی بانوان از ۲۴ لغایت ۲۷ اردیبهشت در تایلند برگزار خواهد شد و تیم ملی بانوان کشورمان ۲۰ اردیبهشت راهی این رقابت ها میشوند.

۲۵۸ ۲۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902440

دیگر خبرها

  • صعود تیم بسکتبال بانوان زربام‌پارت خراسان شمالی به مرحله پلی‌آف
  • اسبقیان: حضور قدیمی در فدراسیون هاکی باعث افتخار است
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری فدراسیون والیبال ایران و عمان
  • تاج: تیم‌های باشگاهی کرمان تیم فوتبال ساحلی ایجاد کنند
  • صعود مدعیان به نیمه‌نهایی رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی
  • صعود نمایندگان لارستان و خراسان جنوبی به لیگ دسته یک هندبال بانوان
  • محرومیت چند مدیر و مدیر برنامه از فصل آینده در فوتبال ایران
  • صدیقه خادم نایب رییس بانوان فدراسیون کبدی شد
  • سیدعباس هاشمی‌منش رییس فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی شد
  • پیام تبریک روسای فدراسیون های فوتبال عراق و تاجیکستان به رئیس فدراسیون فوتبال ایران