Web Analytics Made Easy - Statcounter

دیدارهای هفته ششم لیگ برتر فوتبال انگلیس با پیروزی مدافع عنوان قهرمانی رقابت‌ها در خانه قهرمان فصل گذشته اروپا و ثبت دومین شکست متوالی در کارنامه شیاطین سرخ آغاز شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در آغاز هفته ششم لیگ برتر فوتبال انگلیس، عصر امروز (شنبه) دو بازی انجام شد که در پایان آنها منچسترسیتی در خانه چلسی به برتری رسید و منچستریونایتد در خانه به استون‌ویلا باخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مهمترین بازی هفته، مدافع عنوان قهرمانی رقابت‌ها با نتیجه یک بر سر از سد میزبان خود چلسی گذشت. تنها گل منجر به چهارمین برد فصل منچسترسیتی را گابریل ژسوس در دقیقه 53 به ثمر رساند. این نتیجه همچنین باعث ثبت اولین شکست چلسی در این فصل لیگ برتر انگلیس شد ضمن اینکه جایگاه این دو تیم در جدول رده‌بندی هم تغییر کرد. سیتی با این پیروزی 13 امتیازی شد و جای چلسی را در رده سوم جدول گرفت و این تیم را که فقط تفاضل گلش از آبی‌های شهر منچستر پایین‌تر است به جایگاه چهارم فرستاد.

اما در بازی همزمان دیگر تیم شهر منچستر، یعنی یونایتد در ورزشگاه اولدترافورد میزبان استون‌ویلا بود و با دریافت گل در فاصله دو دقیقه به پایان مسابقه، با نتیجه یک بر صفر به میهمان خود باخت. تنها گل این بازی را کورتنی هاوس در دقیقه 88 به ثمر رساند.

همچون چلسی، منچستریونایتد هم اولین شکستش را در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر انگلیس متحمل شد و به همین دلیل هم فرصت صعود به صدر جدول را از دست داد. علاوه بر این شاگردان اولگنار سولسشایر با 13 امتیازی که از قبل داشتند به رده چهارم سقوط کردند. این دومین باخت متوالی شیاطین سرخ پس از شکست خانگی هفته گذشته‌ مقابل وستهام در اولدترافورد که منجر به حذف‌شان از لیگ اروپا شد محسوب می‌شود.

امروز چهار بازی همزمان دیگر از ساعت 17:30 به وقت تهران در لیگ برتر انگلیس برگزار می‌شود که برنامه آنها به شرح زیر است:

لسترسیتی - برنلی
اورتون - نوریچ
لیدزیونایتد - وستهام
واتفورد - نیوکاسل

در آخرین بازی هم از ساعت 20 به وقت تهران، لیورپول میهمان برنتفورد تیم سامان قدوس خواهد بود.

جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ برتر انگلیس چلسی منچسترسیتی منچستریونایتد لیگ برتر انگلیس چلسی منچسترسیتی منچستریونایتد لیگ برتر انگلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۰۹۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش زنده بازی منچسترسیتی و برایتون از تلویزیون+ شبکه ورزش و آنلاین

پخش زنده بازی منچسترسیتی و برایتون در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر انگلیس از ساعت ۲۲:۳۰ امروز آغاز و از شبکه ورزش و سایت آنتن و آپارات پخش می‌شود.‌

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های منچسترسیتی و برایتون امروز _پنجشنبه ششم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر انگلیس با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

ساعت و لینک پخش زنده فوتبال امروز منچسترسیتی و برایتون

لیگ برتر انگلیس (برایتون - منچسترسیتی) ساعت ۲۲:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌، شبکه ورزش

کد خبر 747938

دیگر خبرها

  • منچستریونایتد - برنلی؛ ترکیب رسمی
  • ترکیب احتمالی منچستریونایتد برای بازی با برنلی
  • ترکیب احتمالی چلسی برای بازی با استون ویلا
  • منچسترسیتی به رکورد شکست‌ناپذیری در ۳۰ بازی پیاپی رسید
  • خلاصه بازی برایتون 0-4 منچسترسیتی (لیگ برتر انگلیس 2023/24)
  • ساعت پخش زنده بازی منچسترسیتی و برایتون از تلویزیون+ شبکه ورزش و آنلاین
  • تن‌هاخ: انعطاف پذیری خوبی برای بازگشت به بازی نشان دادیم
  • خلاصه بازی منچستریونایتد 4-2 شفیلدیونایتد (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)
  • منچستریونایتد - شفیلدیونایتد؛ ترکیب رسمی
  • ترکیب احتمالی منچسترسیتی مقابل برایتون