Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-03@15:29:53 GMT

جزئیات بازگشت هوایی زائران اربعین از روز دوشنبه

تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۰۹۲۶۳

جزئیات بازگشت هوایی زائران اربعین از روز دوشنبه

سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد: عملیات بازگشت زائران اربعین حسینی از روز دوشنبه آغاز می‌شود و بر همین اساس از مسافران پروازهای اربعین درخواست می‌شود بلیت‌های خود را از دفاتر خدمات مسافرت هوایی معتبر خریداری کنند.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری، عملیات رفت زائران اربعین که از روز ۲۸ شهریورماه آغاز شده، در روز پنجم مهر پایان خواهد یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، بازرسان سازمان هواپیمایی کشوری به طور میدانی نسبت به بررسی وضعیت فروش بلیت توسط دفاتر خدمات مسافرت هوایی پرداخته و با مشاهده هرگونه تخلف نسبت به تعلیق و در صورت تکرار مجوز دفاتر متخلف لغو خواهد شد، به گونه‌ای که در بازرسی‌های صورت گرفته تخلف «دفتر خدمات مسافرت هوایی معین گردشگری ملت»به علت گرانفروشی محرز و این دفتر توسط کمیته نظارت سازمان هواپیمایی کشوری به مدت سه ماه تعلیق شد.

بر همین اساس از مسافران پروازهای اربعین در خواست می‌شود بلیت‌های خود را از دفاتر خدمات مسافرت هوایی معتبر خریداری کنند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف در زمینه فروش بلیت پروازهای اربعین می‌توانند مراتب را به سامانه حقوق مسافر به آدرس www.CAO.ir یا با شماره تلفن‌های ۴۴۶۶۱۷۹۹، ۴۴۶۶۱۸۶۶ و ۴۴۶۶۵۵۶۸، که بصورت ۲۴ ساعته آماده دریافت شکایات مسافران است، اعلام کنند.

سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرده است از ابتدای عملیات اعزام زائران، تیم بازرسان وزارت راه و شهرسازی و سازمان هواپیمایی کشوری در فرودگاه‌های پرتردد از جمله فرودگاه امام خمینی به منظور نظارت بر پروازهای اربعین مستقر شده اند.

منبع: فردا

کلیدواژه: بازگشت هوایی زائران اربعین سازمان هواپیمایی کشوری خدمات مسافرت هوایی پروازهای اربعین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۰۹۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه پارکینگ اربعین در شلمچه

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود خواست خدایی بعد از ظهر امروز سه‌شنبه در نشست ساماندهی مرز بین‌المللی شلمچه به ساماندهی و نظم دهی به نحوه پارک خودروها در توقفگاه بزرگ اربعین اشاره کرد و افزود: امسال علاوه بر تمهیدات اندیشیده شده برای نظم دهی به نحوه پارک کردن خودروها، ۱۰ هکتار به توقفگاه اربعین اضافه خواهد شد تا زائران دغدغه کمتری داشته باشند.

وی تاکید کرد: خدمت به زائران اباعبدالله الحسین (ع) را وظیفه خود می‌دانیم و برای برگزاری باشکوه مراسم اربعین حسینی (ع) در پایانه مرزی شلمچه از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم بود.

فرماندار شهرستان خرمشهر بر ساماندهی زیرساخت‌ها در پایانه شلمچه در حوزه‌های مختلف تاکید کرد و گفت: پلیس راهور، نیروی انتظامی، امنیتی، خدماتی در اولین فرصت نسبت به شناسایی نواقص و رفع آنها اقدام و اهتمام جدی داشته باشند و نیازمندی‌های خود را اعلام کنند.

وی با تاکید بر فعال شدن ایکس‌ری در ورودی پایانه مسافری تصریح کرد: در راستای بهبود روند بازرسی ورود و خروج زائران و مسافران و همچنین ارتقای امنیت پایانه گیت ویژه بازرسی نصب شود؛ همچنین اینکه دستگاه‌های خدمات رسان از قبیل آبفا، برق، گاز در مرز شلمچه استقرار داشته باشند تا در صورت وجود مشکل در اسرع وقت آن را رفع کنند.

فرماندار شهرستان خرمشهر خواستار همکاری دستگاه‌های اجرایی و رفع چند حاکمیتی در مرز شلمچه شد و گفت: در تلاش هستیم با همدلی و وحدت رویه کارهای خوبی در حوزه‌های مرزی، اقتصادی، زیارتی و گردشگری در پایانه مرزی شلمچه داشته باشیم.

کد خبر 6093565

دیگر خبرها

  • افزایش پروازهای فرودگاه شهدای خوی به ۳ روز در هفته
  • پروازهای تهران به ایلام لغو شد
  • لغو پروازهای شرکت هواپیمایی ایران‌ ایر تهران - ایلام و بالعکس
  • لغو پروازهای شرکت هواپیمایی ایران‌ایر تهران-ایلام و بالعکس
  • بهره برداری از محل جدید اعزام و آماده سازی پروازهای هواپیمایی کیش
  • استرداد ۸۵ میلیون ریال به حساب زائران حج تمتع امسال
  • سازمان حج و زیارت: استرداد ۸۵ میلیون ریال به حساب زائران حج تمتع ١۴٠٢
  • توسعه پارکینگ اربعین در شلمچه
  • استرداد ۸۵ میلیون ریال به حساب زایران حج تمتع ۱۴۰۲
  • بازگشت ۸۵ میلیون ریال به حساب زائران حج