Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم ملی هندبال زنان ایران در آخرین دیدارش از مسابقات قهرمانی آسیا مقابل تیم قزاقستان شکست خورد و در رده چهارم آسیا ایستاد.

به گزارش ایسنا، ملی‌پوشان هندبال ایران در آخرین دیدارشان از مسابقات قهرمانی زنان آسیا مقابل تیم قزاقستان قرار گرفتند که این بازی با نتیجه ۳۳ بر ۳۸ به سود تیم قزاقستان به پایان رسید و از کسب مدال بازماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ملی هندبال زنان ایران در مرحله گروهی مقابل ژاپن شکست خورد و برابر اردن، سوریه، فلسطین و کویت به برتری رسیده بود. ملی‌پوشان ایران با قرارگیری در رده دوم گروه خودشان به مرحله نیمه نهایی راه یافتند که با شکست مقابل کره و قزاقستان در نهایت در رده چهارم ایستادند.

این چهارمین دیدار تیم ملی هندبال ایران بود که بدون کادر فنی روی نیمکت انجام شد. تست PCR مربیان تیم ملی مثبت شد و ملی‌پوشان از دیدار مقابل اردن تنها با حضور فیزیوتراپ و سرپرست بازی‌ها را انجام دادند. 

تیم ملی زنان ایران برای اولین‌بار در تاریخ هندبال ایران به نیمه نهایی آسیا رسیده و سهمیه حضور در مسابقات جهانی را نیز کسب کرده است. 

در این روز تیم اردن با حساب ۲۲ بر ۲۱ مقابل سوریه به برتری رسید و هفتم شد. هم‌چنین ازبکستان مقابل هنگ کنگ با حساب ۲۸ بر ۲۵ پیروز شد و پنجم شد. 

دیدار فینال این مسابقات میان ژاپن و کره جنوبی تا ساعتی دیگر انجام خواهد شد. 
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تیم ملی هندبال زنان ایران مسابقات جهانی هندبال زنان مسابقات هندبال قهرمانی زنان آسیا اردن تیم ملی هندبال زنان ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۰۹۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب مدال نقره قهرمانی آسیا از سوی پرتابگر جوان ایران

مسابقات دوومیدانی قهرمانی جوانان آسیا از پنجم اردیبهشت به میزبانی امارات آغاز شده و در دومین روز خود در حال پیگیری است.

تیم دوومیدانی ایران که با ۹ ورزشکار عازم این رقابت‌ها شده است، در دومین روز این مسابقات موفق شد به دومین مدال خود دست پیدا کند.

مهدی هفت‌چشمه در رقابت ماده پرتاب چکش با ثبت حد نصاب ۶۶.۶۴ متر در جایگاه دوم ایستاد و به مدال نقره دست پیدا کرد.

علی سروری دیگر نماینده ایران در این ماده نیز در جایگاه چهارم قرار گرفت و دستش از مدال کوتاه ماند.

پیش از این نازنین فاطمه عیدیان در ماده دوی ۴۰۰ متر مانع اولین مدال طلای تیم ایران در این مسابقات و همچنین اولین مدال طلا دختران دوومیدانی ایران در قهرمانی جوانان آسیا را به دست آورد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی پایه و آبی

دیگر خبرها

  • جام جهانی پاراتیراندازی|رقیه شجاعی از صعود به فینال بازماند
  • رقیه شجاعی از راهیابی به فینال تفنگ سه وضعیت بازماند
  • ایران در سید اول جام جهانی فوتسال
  • دختر شمشیرباز اسلحه اپه ایران از کسب سهمیه بازماند
  • تاج طلسم تاریخی علیه فوتسال زنان را شکست؛ دلتنگی برای جام ملت ها به پایان رسید
  • شمشیرباز یزدی از کسب سهمیه المپیک بازماند
  • شمشیرباز اسلحه فلوره دختران حذف شد
  • کسب مدال نقره قهرمانی آسیا از سوی پرتابگر جوان ایران
  • سهمیه ایران در مسابقات باشگاهی آسیا مشخص شد
  • تیم میکس ریکرو ایران از صعود به نیمه‌نهایی بازماند