Web Analytics Made Easy - Statcounter

هر روز که می گذرد، حقایق عجیبی در مورد اردوی استقلال در کشور امارات فاش می شود.

به گزارش طرفداری، چند روز پیش بهرام امیری سرپرست استقلال مصاحبه ای در مورد هزینه های اردوی امارات با رسانه رسمی باشگاه انجام داد و در بخشی از آن هزینه تست کرونا برای ۱۶۰ نفر را ۱۹۵۰۰ دلار اعلام کرد، عدد عجیبی که حرف و حدیث های زیادی ایجاد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال یک برنامه ورزشی که خارج از ایران پخش می شود، روز گذشته دست به افشاگری بزرگی زد و مدعی شد هزینه تست کرونا از معتبرترین مرکز پزشکی امارات برای هر نفر ۱۵۰ درهم معادل ۴۱ دلار می شود که اگر این عدد در ۱۶۰ نفری که به گفته سرپرست استقلال تست داده اند ضرب شود، رقمی معادل ۶۵۶۰ دلار می شود نه ۱۹۵۰۰ دلار.

با وجود اینکه بیش از ۲ هفته از بازی استقلال و الهلال می گذرد، هنوز هزینه های اردوی این تیم در امارات محل بحث است و کسی دقیقا نمی داند چطور یک اردوی ۸ روزه ۲۵۰ هزار دلار روی دست باشگاه خرج گذاشته است، پولی که آبی ها با آن می توانستند بسیاری از مشکلات شان را حل کنند.

همچنین در این برنامه تلویزیونی که خارج از ایران ضبط و پخش می شود سه راستی آزمایی دیگر نیز در مورد اردوی استقلال و هزینه های آن انجام شد. یکی مربوط به هزینه تمرین در زمین الوصل بود که این برنامه از باشگاه اماراتی استعلام گرفت و آنها اعلام کردند هزینه هر جلسه تمرین فقط ۱۵۰۰ دلار است، دیگری هزینه اجاره زمین الوصل برای برگزاری یک بازی رسمی بود که اعلام شده ۱۰ هزار دلار است و آخری هم هزینه اقامت در هتل بوده که این برنامه مدعی است استقلالی ها حداقل ۲۰ هزار دلار گران تر از رقمی که هتل اعلام کرده فاکتور ارائه داده اند.

جالب است بدانید وقتی رسانه طرفداری با سند و مدرک نوشت هزینه اردوی ۸ روزه استقلال در امارات و میزبانی از الهلال تحت هیچ شرایطی بیشتر از ۸۰ هزار دلار نمی شود و احتمالا الوصل و هتل و واسطه ای که این قرارداد را برای استقلال بسته سر باشگاه کلاه گذاشته اند و فاکتورسازی شده، مدیران وقت باشگاه استقلال تهدید کردند از رسانه طرفداری شکایت می کنند و سپس از قول بهرام امیری مصاحبه ای منتشر کردند که هزینه اردوها را ۲۴۰ هزار دلار اعلام کرد ولی حالا هر روز از یک رسانه داخل ایران یا خارج از کشور حقایق تازه ای از این اردو فاش می شود. 

استقلال به جای قرارداد ۱۱۰ هزار دلاری با الوصل برای تمرین و بازی که به گفته امیری ۱۹۵۰۰ دلار هم به آن اضافه شده و قرارداد ۸۰ هزار دلاری با هتل می توانست بهترین زمین تمرین ایران را به مدت یک سال برای استقلال اجاره کند و با مابقی پول در کیش اردو بزند و در دوحه یا دبی یا هر جای دیگر با اجاره یک ورزشگاه که هزینه اش با تمام خدمات بیشتر از ۱۶ تا ۲۰ هزار دلار نمی شد میزبان الهلال باشد و باقی پول را هم خرج ترمیم چمن کمپ زنده یاد ناصر حجازی کند.

 

بیشتر بخوانید:

استقلال با ۴۰ هزار دلار میزبان الهلال بود | الوصل و هتل کلاهبرداری کردند یا شما گران خریدید؟

ادعای سرپرست استقلال: هزینه های اردوی ما در امارات ۲۴۰ هزار دلار شد

هزینه اردوی امارات استقلال چگونه ۲۵۰ هزار دلار شد؟

استقلال نه خرج الهلال را داد، نه خرج داوران را؛ پول استقلال را بالا کشیدند!

 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: هزار دلار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۰۹۴۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانک شهر می‌تواند سعید عزت‌اللهی را پرسپولیسی کند؟ بعید است!

آفتاب‌‌نیوز :

در خبر‌ها داشتیم که باشگاه پرسپولیس به پشتوانه بانک شهر اسپانسر اصلی خود در تلاش است که فصل آینده سعید عزت‌اللهی را قرمزپوش کند.

تابستان سال گذشته، یحیی گل‌محمدی اسم عزت‌اللهی را در صدر لیست خرید خود قرار داد، اما داشتن قرارداد با وایله دانمارک اجازه این جابه‌جایی را نداد. عزت اللهی نیز به امارات رفته و به عضویت شباب الاهلی پیوست. او در لیگ امارات هم بازی‌های خوب و قابل‌قبولی انجام داده و بعید است قراردادش تمدید نشود یا این‌که تیم دیگری در این کشور برای ادامه فوتبال خود پیدا نکند؛ بنابراین خرید سعید عزت‌اللهی بیش از یک میلیون دلار برای باشگاه پرسپولیس آب می‌خورد که مبلغ نسبتا سنگینی است.

تابستان گذشته دو باشگاه پرسپولیس و استقلال در حالی برای خرید عزت‌اللهی با هم رقابت می‌کردند که گفته می‌شد می‌توانند با کمی صبر به شکلی منطقی او را خریداری کنند! در شرایطی که هافبک ملی‌پوش تیم وایله، فقط نیم‌فصل دیگر با باشگاه دانمارکی قرارداد داشت، هر دو باشگاه پرسپولیس و استقلال در تلاش بودند که او را در پنجره نقل و انتقالاتی تابستان به خدمت بگیرند.

در آن مقطع اعداد متفاوتی برای مبلغ رضایتنامه عزت اللهی منتشر شد. از ۴۰۰-۵۰۰ هزار دلار تا ۶۰۰ و ۸۰۰ و در ادامه هم که مبلغ یک میلیون دلار شنیده شد. ارقامی که بالا رفتنش یک دلیل بیشتر نداشت؛ رقابت بیهوده استقلال - پرسپولیس و دندان طمع باشگاه دانمارکی!

باشگاه وایله به خوبی می‌دانست که عزت‌اللهی پیشنهاد جدی از تیم‌های خوب اروپایی ندارد و اگر می‌خواهد سود خوبی ببرد، باید او را به تیم‌های حاشیه خلیج فارس بفروشد. از طرفی آن‌ها می‌دانستند که اگر سر مبلغ رضایتنامه کوتاه نیایند و عزت‌اللهی در دانمارک بماند، در نیم‌فصل یک شیلینگ هم گیرشان نمی‌آید و سعید بازیکن آزاد خواهد بود. این برگ برنده‌ای بود که هم خود عزت‌اللهی و هم باشگاه‌های خواهان او می‌توانستند در مذاکرات از آن استفاده کنند. اما ماجرا برعکس شد.

باشگاه دانمارکی زمانی که پی برد چند تیم ایرانی به دنبال خرید سعید هستند مبلغ را بالا برد تا بتواند به حداکثر سود ممکن برسد. در این بین تنها راه چاره عقب‌نشینی دو باشگاه پرسپولیس و استقلال بود تا باشگاه دانمارکی مجبور به فروش او شود. چرا که آن‌ها نتوانسته بودند عزت‌اللهی را به تمدید قرارداد راضی کنند و اگر او را نمی‌فروختند سعید می‌توانست آزادانه و بدون پرداخت هیچ پولی در نیم‌فصل جدا شود. عجیب آن که در اسفندماه سال گذشته سعید عزت‌الهی هافبک وایله بولدکلاب دانمارک پس از توافق با مدیران این باشگاه راهی امارات شد تا قرارداد رسمی با شباب الاهلی امارات ببندد.

آن‌چه در بالا بدان پرداخته شد از این بابت بود که چند سالی می‌شود دو باشگاه پرطرفدار پایتخت روی سعید عزت‌اللهی مانور و برای او بازارگرمی می‌کنند درحالی که این ستاره خوش‌اخلاق و ملی‌پوش تمایلی به بازگشت به ایران حداقل در این سن و سال ندارد! استقلال و پرسپولیس بر سر خرید سعید عزت‌اللهی رقابت می‌کنند، اما او سر از قطر و امارات درمی‌آورد! بنابراین پیش‌بینی می‌شود این مرتبه نیز سعید عزت‌اللهی به پیشنهاد پرسپولیس پاسخ منفی داده و به فوتبالش در امارات، قطر یا دانمارک ادامه دهد.

ظریفی می‌گفت سعید عزت‌اللهی آن‌قدر خارج از کشور توپ می‌زند که در دوران بازنشستگی احتمالا به ملوان تیم زادگاهش بازخواهد گشت!

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • تنها بازمانده دوران باستانی زمین/ عکس
  • در کلاسی بالاتر از لیگ ایران: ماشاریپوف و بلانکو
  • ریل گذاری ایران و امارات برای افزایش صادرات
  • بمب نقل و انتقالات پرسپولیس از امارات می‌آید
  • عکس| آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت /دلیل مرگ
  • شورای تامین اجازه نداد؛ بازی پرسپولیس / استقلال با نساجی بدون زنان
  • بانک شهر می‌تواند سعید عزت‌اللهی را پرسپولیسی کند؟ بعید است!
  • مهاجم گلزن آماده تقابل با استقلال (عکس)
  • (عکس) آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت
  • آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت/ عکس