Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، فتح‌الله پورصالحی روز شنبه در بازدید از پایانه مسافربری شهرستان خلخال گفت: در این مدت ۷۲۷ هزار مسافر در استان جابجا شده که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۱۶ درصد افزایش یافته است.

وی افزود: از این تعداد ۳۲۴ هزار نفر با وسیله نقلیه اتوبوس، ۶۵ هزار نفر با مینی‌بوس و ۳۳۷ هزار نفر نیز از طریق ناوگان عمومی سواری در استان جابجا شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این میزان جابجایی مسافر در قالب ۱۵۱ هزار مورد سفر انجام شده است، اظهارکرد: امسال در این مدت تعداد سفر نیز نسبت به مدت مشابه پارسال ۲۶ درصد افزایش داشته است.

وی با اشاره به علت افزایش سفر بیان کرد: رعایت توصیه‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی از سوی عوامل حمل و نقل و مسافران باعث افزایش تعداد سفر در دوران کرونا بوده است.

او با بیان اینکه برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در جامعه بلیط مسافران اتوبوس پس از استعلام کد ملی و اطمینان از سلامت آنها صادر می شود، تصریح کرد: مسئولان شرکت‌های مسافربری موظف هستند قبل از صدور بلیط باید وضعیت کرونای مسافر را از طریق ارسال کد ملی به سامانه سروا (سازمان فنی اطلاعات ایران) استعلام کنند.

رئیس اداره حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل اضافه کرد: در ۶ ماه نخست امسال با کنترل از طریق سامانه سروا از صدور بلیط به ۷۰ نفر بیمار کرونایی جلوگیری شده است.

پورصالحی ادامه داد: با توجه به شیوع ویروس کرونا اقدامات لازم و پروتکل‌های بهداشتی به شرکت‌های حمل و نقل کالا و مسافر ابلاغ شده و طرح فاصله‌گذاری اجتماعی نیز در حال اجرا است.

وی گفت: گشت‌های راهداری و پلیس راه بطور مداوم و مستمر از ناوگان‌های عمومی و شرکت‌های حمل و نقل مسافربری بازدید و تجهیزات ایمنی را کنترل می‌کنند.

او از فعالیت ۵۴ شرکت مسافربری با هزار و ۱۸۰ دستگاه ناوگان عمومی مسافری در استان خبر داد و افزود: از این تعداد ۵۷۱ دستگاه سواری، ۳۶۸ دستگاه اتوبوس و همچنین ۲۴۱ دستگاه مینی‌بوس می‌باشد.

رئیس اداره حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل اظهارکرد: در مجموع ۲ هزار و ۵۲۲ راننده در بخش مسافر در استان اردبیل در حال خدمات‌رسانی به مردم هستند.

وی بیان کرد: در قالب کمیسیون ماده ۱۲ نظارت ویژه بر عملکرد شرکت‌های حمل و نقل انجام می‌شود و مردم ، رانندگان و صاحبان کالا می‌توانند هرگونه شکایات خود را از طریق سامانه ۱۴۱ جهت رسیدگی به این اداره کل اطلاع دهند.

برچسب‌ها سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل حمل و نقل مسافری تردد جاده ای

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل حمل و نقل مسافری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل حمل و نقل مسافری تردد جاده ای استان اردبیل حمل و نقل جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۰۹۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزون بر پنج هزار متر مربع از اراضی ملی در خلخال آزادسازی شد

حسین معصوم‌زاده گفت: برابر پیگیری‌های مکرر قضایی که از سوی این اداره اراضی ملی مورد نظر که در بخش شاهرود از توابع شهرستان خلخال قرار دارد، رفع تصرف شد.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست خلخال افزود: اراضی تصرف شده درون محدوده منطقه حفاظت شده آق داغ قرار داشت و با ایجاد فنس مورد تصرف قرار گرفته بود اما با پیگیری‌های صورت گرفته، با حکم مقام قضایی آزادسازی شد.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست خلخال در ادامه از حامیان محیط زیست خواست تا در صورت مشاهده هر گونه تخلف زیست محیطی، موضوع را از طریق شماره ارتباطات مردمی ۱۵۴۰ گزارش دهند.

منطقه حفاظت شده آق داغ خلخال که ۹۳ هزار هکتار مساحت دارد، به دلیل برخورداری از تنوع زیستی و گونه‌های نادر گیاهی و جانوری از جمله انواع پرندگان شکاری، کبک، تیهو، کل و بز، پلنگ، سیاه گوش و سایر گونه‌ها تحت مدیریت اداره‌کل حفاظت محیط زیست استان اردبیل قرار دارد.

استان اردبیل با جمعیت افزون بر یک میلیون و ۲۸۰ هزار نفر در شمال‌غربی ایران همجوار با استان‌های آذربایجان‌شرقی، گیلان، زنجان و در همسایگی کشور جمهوری آذربایجان واقع شده است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • افزون بر پنج هزار متر مربع از اراضی ملی در خلخال آزادسازی شد
  • افزایش ۱۲ درصدی جابجایی مسافر در جنوب سیستان و بلوچستان
  • تصمیم عربستان باعث افزایش قیمت نفت شد
  • نمایندگی صمت در شهرستان اصلاندوز تاسیس شد
  • آزادسازی پنج هزار متر مربع از اراضی ملی در خلخال
  • افزایش ارتفاع تأسیسات شهری در پروژه قائم-رحمت-احمدی
  • بیش از ۷۳۶ هزار مسافر از پایانه مرزی سرو تردد کرده اند
  • جولان اولین اتوبوس‌های فرنگی در پایتخت | کرایه هر مسافر ۳شاهی
  • بزرگترین فرودگاه بین المللی دنیا در اینجا ساخته می شود / ۵ باند فرودگاهی برای جابجایی ۲۶۰ میلیون مسافر
  • بیش از ۱۲ هزار پزشک امروز با هم رقابت کردند/ ظرفیت پذیرش آزمون دستیاری ۱۲ درصد افزایش می یابد