Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش تابناک، اسماعیل حسین زهی، در گفت و گو با  خانه ملت، در مورد انتشار خبری مبنی بر اینکه صبح امروز زائران اربعین حسینی پس از 6 ساعت معطلی در فرودگاه امام خمینی(ره) به نشانه اعتراض، سوار هواپیما نشدند و خواستار پرداخت خسارت از شرکت هواپیمایی شدند، گفت: متاسفانه اگر با این قبیل شرکت‌های هواپیمایی برخورد می‌شد این اتفاق نمی‌افتاد که شاهد بیش از چندین ساعت تاخیر در پروازها باشیم و این مشکل هم در رابطه با شرکت‌های هواپیمایی دولتی و هم خصوصی وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم خاش، میر جاوه ، بخشهای نصرت آباد و کورین در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: هم‌اکنون که مردم برای تهیه بلیت‌های پروازهای اربعین باید هزینه گزافی را پرداخت کنند نباید در تامین رفاه مسافران هیچ تعللی از سوی شرکت‌های هواپیمایی فروشنده این بلیت‌ها صورت بگیرد.

وی تصریح کرد: شرکت هواپیمایی که این تاخیر 6 ساعته را رقم زده است حتما باید از کار تعلیق شود چرا که تا زمانی که با این شرکت‌ها برخورد نشود باید مدام شاهد تاخیرهای چند ساعتی در پروازها باشیم، کما اینکه هفته گذشته برای انجام یک پرواز داخلی شاهد 3 ساعت تاخیر بودیم.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، یادآور شد: اگر شرکت‌های هواپیمایی قادر به جابجایی سریع مسافران نیستند چرا اقدام به فروش بلیت می‌کنند، بنابراین باید طبق قانون اگر هواپیما هم دچار مشکل بود به سرعت یک هواپیما جایگزین کنند.

نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ما انتظار داریم که مسئولان مربوطه با این شرکت هواپیمایی برخورد کنند تا شاهد چنین تاخیرهایی در سایر شرکت‌های هواپیمایی نباشیم. /

منبع: تابناک

کلیدواژه: اربعین 1400 اعمال ماه صفر سازمان همکاری شانگهای هفته دفاع مقدس اربعین هواپیما ایرلاین پرواز اربعین نماینده مردم خاش اربعین 1400 اعمال ماه صفر سازمان همکاری شانگهای هفته دفاع مقدس اربعین شرکت های هواپیمایی شرکت هواپیمایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۰۹۴۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام تنها ۱۷ هزار پرواز نوروزی توسط یک شرکت هوایی

به گزارش خبرگزاری مهر، بر اساس آمار منتشر شده از سوی سازمان هواپیمایی کشوری، در بازه زمانی ۲۴ اسفند تا ۱۷ فروردین ماه سال جاری، نزدیک به ۱۷ هزار پرواز در ۵۶ فرودگاه مختلف کشور انجام شده که در مقایسه با سال گذشته رشد قابل توجه ۷ درصدی داشته است.

همچنین پنج فرودگاه پرتردد در این ایام به ترتیب فرودگاه‌های مهرآباد، مشهد، تبریز، شیراز و اصفهان بوده و شهرهای مشهد و کیش بعنوان محبوب ترین مقاصد در نوروز ۱۴۰۳ معرفی شدند.

در بین شرکت های هواپیمایی نیز آتا ایر با جابجایی ۱۸۷۹۴۸ مسافر در مسیرهای پروازی داخلی و خارجی، مقام اول کشور در پروازهای نوروزی را به خود اختصاص داد همچنین این ایرلاین با اختصاص ۲۳۷۶۳۲ صندلی در فروردین ماه ۱۴۰۳ سهم قابل توجهی را در جابه جایی مسافر به خود در ماه اول سال جاری اختصاص داده است.

کد خبر 6093055 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • انجام ۲۷ هزار پرواز نوروزی توسط شرکت‌ های هوایی
  • انجام ۲۷ هزار پرواز نوروزی توسط شرکت‌های هوایی
  • انجام تنها ۲۷ هزار پرواز نوروزی توسط یک شرکت هوایی
  • انجام تنها ۱۷ هزار پرواز نوروزی توسط یک شرکت هوایی
  • فرودگاه کرمانشاه تعطیل نیست
  • هواپیمایی لوفت‌ هانزا لغو پروازهای خود به تهران را تا ۲۰ اردیبهشت تمدید کرد
  • هواپیمایی لوفت‌هانزا لغو پروازهای خود به تهران را تا ۲۰ اردیبهشت تمدید کرد
  • شوخی مردم با موضوع «جت شخصی»/ کمک «ایر تاکسی» به صنعت هوایی
  • تاخیر در تحویل خودرو متقاضیان شرکت مدیران خودرو را گلایه‌مند کرد
  • ◄ برگزاری دوره آموزش مهمانداری در هواپیمایی سپهران