Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، مجید کاکی فرماندار مهران ، گفت: با توجه به جلسه شب گذشته، مقرر شد تنها کسانی که در پایانه دارای موافقنامه عراق یا مدارک کامل (گذرنامه، روادید، کارت واکسن و تست منفی کرونا) هستند به صورت محدود برای عدم ازدحام در پایانه از گذرگاه مرزی عبور کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه هم اکنون چند هزار نفر در پایانه مرزی مهران حضور دارند، بیان کرد: زواری که قصد آمدن به سمت مرز مهران را دارند از مسیر‌های مواصلاتی برگشت داده می‌شوند و باید بدانند که مسیر‌های منتهی به مرز همچنان بسته است و هیچ برنامه‌ای برای باز شدن آن نیست.

فرماندار مهران در خصوص بخشنامه‌‎ای که الکاظمی نخست وزیر عراق شب گذشته صادر کرد نیز اظهار کرد: خروج کسانی که در پایانه مرزی هستند برای ورود به عراق تسهیل شد و این افراد در صورت کامل بودن مدارک و مجوزات از پایانه عبور می‌کنند، ولی به باقی افراد اجازه ورود به عراق داده نخواهد شد.

مصطفی الکاظمی نخست وزیر عراق شب گذشته منحصرا درباره حضور زائران ایرانی در مرز «زرباطیه» (مهران) بخشنامه‌ای صادر کرد.

در این بخشنامه آمده است با توجه به حضور تعداد زیادی از زائران ایرانی، با تسهیل امور زائران در مرز مهران طبق قانون موافقت شده است.

سردار دلاور القاصی‌مهر فرمانده انتظامی استان ایلام نیز صبح امروز  با بیان اینکه مرز مهران همچنان بسته است، گفت: پلیس راه و نیروی انتظامی در محور‌های مواصلاتی منتهی به مرز مهران مستقر هستند و از حرکت خودرو‌های غیر بومی و زائران به سمت پایانه مرزی جلوگیری می‌کنند.

انتهای پیام/ ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مرز مهران تردد زوار پایانه مرزی مرز مهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۰۹۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسدود بودن بلوار استاد مهندسی آباده

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس، شهردار آباده گفت: بر اساس مصوبه شورای ترافیک شهرستان آباده و به علت اجرای عملیات عمرانی، بلوار استاد مهندسی آباده، حد فاصل میدان انقلاب تا کمربندی این شهر تا اطلاع بعدی مسدود است.

مهدی شاکر افزود: شهروندان می‌توانند تا بازگشایی این مسیر، از مسیر‌های جایگزین برای عبور و مرور استفاده کنند.

 

دیگر خبرها

  • ترانزیت ایران و آذربایجان متحول می‌شود 
  • سفر زائران اربعین با خودروی شخصی به عراق؟ | واکنش مهم یک مقام دولتی
  • بازداشت معترضان به تصمیم پاشینیان برای «واگذاری روستاها» به باکو
  • مسدود بودن بلوار استاد مهندسی آباده
  • مشارکت دانشگاه آزاد در ایجاد پایانه صادراتی مهران
  • قیمت دینار عراق امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • جای خالی خلاقیت در صنعت بازی سازی/ از نظر کمی رشد مطلوبی نداشیم
  • بازدید رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از پایانه مرزی آذربایجان شرقی
  • جدیت ایران و آذربایجان برای ساخت پایانه کلاله_آغبند
  • جدیت ایران و آذربایجان برای ساخت پایانه کلاله - آغبند