Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر کشور با تسلیت درگذشت قهرمانانه و مظلومانه مرحوم علی لندی گفت: نام و یاد آن نوجوان شجاع و فداکار در دل و جان ایرانیان و در صحیفه شجاعت و ایثار سرزمین ایران، ماندگار خواهد بود.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت کشور، متن کامل پیام تسلیت احمد وحیدی به شرح زیر است:

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت قهرمانانه و مظلومانه نوجوان عزیز و فداکار ایذه ای؛ علی لندی، اندوهی بزرگ است که موجب تأثر و تألم فراوان گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



آن نوجوان فداکار، که با ایثار و از خودگذشتگی وصف ناپذیر خود، دو هموطن محصور در آتش را جانی دوباره بخشید، با نثار جان عزیز خود، ثابت کرد، نسل امروز نوجوانان این مرز بوم نیز از شهیدان والامقام این سرزمین خدایی الگو گرفته و در بزنگاه‌های حساس، شجاعانه برای یاری هم وطنانشان، خطر را به جان می‌خرند.

بی تردید ایثارگری این نوجوان شجاع، که می‌تواند در سپهر جانفشانی‌ها و از خودگذشتگی های شهدای این مرز و بوم بر شمرده شود، در دل و جان همه ایرانیان و در صحیفه شجاعت و ایثار سرزمین ایران، ماندگار خواهد بود.

فقدان شهادت گونه این نوجوان عزیز را که ققنوس وار، در آتش سوخت تا بال‌های مهربانی و جوانمردی را بر سر هم‌وطنانش بگستراند، به عموم مردم عزیز و بخصوص نوجوانان این سرزمین، مردم شهیدپرور و ولایتمدار شهر ایذه، دوستان و همکلاسی‌ها و خانواده مکرم ایشان تسلیت عرض می‌کنم و از خدای بزرگ، آرامش و آسایش جاودان و حشر با اولیاء و اوصیاء را برای آن فرزند عزیز و شجاع و صبر و اجر برای پدر و مادر ارجمند و خانواده گرامی وی مسالت دارم.

احمد وحیدی – وزیر کشور

کد خبر 524709

منبع: ایمنا

کلیدواژه: احمد وحیدی وزارت کشور علی لندی درگذشت نوجوان ایذه ای نوجوان فداکار ایذه ای درگذشت شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۰۹۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت دلخراش شجاع خلیل‌زاده بعد از ضربه مهرداد محمدی + عکس

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، یکی از اتفاقات روز گذشته لیگ برتر برخورد شدید مهرداد محمدی با شجاع خلیل‌زاده بود که منجر به مصدومیت مدافع تراکتور و البته پارگی لب این بازیکن شد.

بیشتر بخوانید: حمایت شجاع خلیل‌زاده از سرمربی جدید تراکتور!

در این صحنه به‌زعم تراکتوری‌ها، مهرداد محمدی با آرنج به صورت شجاع ضربه زده و باید از زمین اخراج می‌شد اما از آن طرف پرسپولیسی‌ها نیز شدت ضربه را چندان نمی‌دانستند که مستحق اخراج باشد.

با این حال شجاع بعد از بازی به دلیل پارگی شدید لب، با هشت بخیه راهی خانه شد تا شرایط چندان خوبی را نداشته باشد.

منبع: ورزش سه

انتهای پیام/

کد خبر: 1229296 برچسب‌ها ورزش

دیگر خبرها

  • تاریخ مراسم تشییع صدای ماندگار ورزش اعلام شد
  • مراسم تشییع صدای ماندگار ورزش یکشنبه برگزار می شود
  • عمارت «شجاع‌السلطنه» بهار در دو قدمی تخریب
  • در روز جهانی آزادی مطبوعات یاد خبرنگاران شجاع فلسطینی را گرامی می‌داریم
  • وضعیت دلخراش شجاع خلیل‌زاده بعد از ضربه مهرداد محمدی + عکس
  • تصویر دلخراش از جراحت شجاع (عکس)
  • وابستگی اقتصاد به بانک‌ها چالش‌آفرین است
  • خاموشی صدایی ماندگار
  • خاموشی صدای ماندگار ورزش
  • شهادت مرزبان فداکار در کردستان