Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ــ امام جمعه مشهد گفت: اگر فرهنگ دفاع مقدس به‌ عنوان یک راهبرد انسان‌ساز پیشاپیش معلمان و مربیان قرار گیرد قادر به تداوم این انقلاب مقدس اسلامی تا نسل‌های آینده خواهیم بود در غیر این صورت ادامه انقلاب در نسل‌های آینده امکان‌پذیر نیست. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس، به نقل از دفتر امام جمعه مشهد؛ آیت الله سیداحمد علم الهدی در مراسم بازگشایی مدارس حاشیه شهر مشهد اظهارداشت: سالگرد دفاع مقدس فقط تجدید یک خاطره نیست چرا که حمله عراق به ایران خاطره خوشی نبود که بخواهد تجدید و تکرار شود بلکه تجدید حیات فرهنگی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اگر فرهنگ دفاع مقدس به‌ عنوان یک راهبرد عظیم انسان‌ساز پیشاپیش معلمان و مربیان قرار گیرد قادر به تداوم این انقلاب مقدس اسلامی تا نسل‌های آینده خواهیم بود در غیر این صورت ادامه انقلاب در نسل‌های آینده امکان‌پذیر نخواهد بود.

علم الهدی تصریح کرد: تقارن سالگرد دفاع مقدس با آغاز سال تحصیلی گویای این موضوع است که باید یک راهبرد عظیم در تعلیم و تربیت و پرورش سرمایه‌های آینده مقابل معلمان و مربیان قرار گیرد.

آیت الله علم الهدی: مراقب خطر جداکردن نسل جدید از انقلاب توسط جریان‌های شیطانی و غرب‌زده باشیمزنگ آغاز سال تحصیلی و بازگشایی مدارس برای 107 هزار دانش آموز ایلامی نواخته شدسال‌تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس با طعم گرانی؛ بازار فروش لوازم‌التحریر راکد است

امام جمعه مشهد اظهارداشت: معلمان مسئولیت نسل سازی آینده  را بر عهده دارند، آنان انسانی می‌سازند که زیر بار قید و بند و فشار هیچ تجاوز و متجاوز قرار نگیرد و این بزرگ‌ترین حرکتی است که معلمان انجام می‌دهند.

وی ادامه داد: دانش آموزان به عنوان ذخیره انقلاب اسلامی باید به این اصل توجه کنند که امسال آغاز سال تحصیلی مقارن با اربعین حسینی است و در زمانی درس و تحصیل را آغاز می‌کنند که مقارن این ایام، فرزندان حضرت سیدالشهدا (ع) در چنگ دشمن نابکار اموی بالاترین مصائب و سختی‌ها را در اسارت تحمل کردند و  امروز دانش آموزان حامل رسالت فرزندان حضرت امام حسین (ع) هستند.

انتهای پیام/281/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: معلمان و مربیان نسل های آینده یک راهبرد دفاع مقدس علم الهدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۰۹۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع دو شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران

دریافت 20 MB

به گزارش خبرنگار مهر، عصر پنجشنبه دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس مهمان شهر کریمه اهل بیت علیهم السلام بودند و مراسم تشییع این دو شهید که به تازگی در مناطق عملیاتی تفحص شدند در مسجد مقدس جمکران برگزار شد.

مردم انقلابی و شهید پرور قم تشییع این دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس را از میدان آل یاسین در جوار مسجد مقدس جمکران آغاز کردند و این دو شهید گرانقدر به سمت میعادگاه منتظران ظهور بدرقه شدند.

این الله سید هاشم حسینی بوشهری رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، آیت الله سید محمد سعیدی تولیت حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها، حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر اجاق نژاد تولیت مسجد مقدس جمکران و سید محمد آقامیری استاندار قم در این مراسم حضور داشتند.

این الله حسینی بوشهری امام جمعه قم بر پیکرهای مطهر این دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس اقامه نماز کرد و در ادامه مراسم تدوین در صحن جامع مهدوی این مکان مقدس که به دستور امام زمان (عج) بنا شده، برگزار شد.

آیت الله سعیدی تولیت حرم بانوی کرامت و حجت الاسلام اجاق نژاد تولیت مسجد مقدس جمکران در قبور مطهر این دو شهید قرار گرفتند و ابدان این شهدا را در جایگاه ابدی آنها قرار دادند.

گفتنی است یکی از این دو شهید والامقام در عملیات کربلای پنج در سال ۱۳۶۵ در شلمچه به شهادت رسیده و دیگری در عملیات عاشورای ۲ در سال ۱۳۶۴ در چنگوله به درجه رفیع شهادت نائل آمده است.

کد خبر 6095971 مهدی بخشی سورکی

دیگر خبرها

  • تشییع پیکر شهید دفاع مقدس در اجتماع صادقیون مشهد مقدس
  • تشییع پیکر چند شهید دفاع مقدس در مشهد و تهران
  • تشییع پیکر شهید دفاع مقدس در اجتماع صادقیون در مشهدالرضا
  • دو شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران به خاک سپرده شدند
  • تشییع دو شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران
  • دفاع علم الهدی از برخورد با بی حجابی با استناد به شاهنامه
  • دفاع علم‌الهدی از برخورد با بی حجابی با استناد به شاهنامه
  • بیداری امروز دانشگاهیان در غرب، تحقق راهبرد الهی برای تغییر است
  • آیت‌الله علم‌الهدی‌: حجاب متعلق به فرهنگ ایران است
  • ترویج فرهنگ ایثار وشهادت بهترین ضربه به دشمن است