Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هفته ششم مسابقات فوتبال لیگ برتر انگلیس با برگزاری ۲ بازی همزمان از ساعت ۱۵ امروز (شنبه) آغاز شد که تیم‌های منچسترسیتی و استون ویلا به پیروزی رسیدند.

در یکی از بازی‌ها چلسی در ورزشگاه استمفوردبریج میزبان تیم منچسترسیتی بود که این بازی با نتیجه یک بر صفر به سود تیم مهمان به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گابریل ژسوس، مهاجم برزیلی منچسترسیتی در دقیقه ۵۳ تک گل این بازی را به ثمر رساند.

شاگردان پپ گواردیولا با این پیروزی با ۱۳ امتیاز از ۶ بازی به رتبه دوم صعود کردند و چلسی نیز با همان ۱۳ امتیاز صدر جدول را به لیورپول واگذار و به رتبه سوم سقوط کرد.

در دیگر بازی همزمان منچستریونایتد در ورزشگاه اولدترافورد میزبان استون ویلا بود که این بازی نیز با نتیجه یک بر صفر به سود تیم مهمان به پایان رسید.

کورتنی هاوس در دقیقه ۸۸ گل استون ویلا را وارد دروازه شیاطین سرخ کرد. منچستریونایتد در دقیقه ۹۱ می توانست از روی نقطه پنالتی گل تساوی را به ثمر برساند، اما ضربه فرناندز از روی دروازه به بیرون رفت.

منچستریونایتد با این شکست با همان ۱۳ امتیاز از ۶ بازی به رتبه چهارم سقوط کرد و استون ویلا با ۱۰ امتیاز به رتبه هفتم رسید.

در ادامه این مسابقات از ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه ۴ دیدار همزمان آغاز شد.

بیشتر بخوانید

۵ رکورد رونالدو در تیم فوتبال منچستریونایتد رونمایی از مجسمه ۲ اسطوره منچسترسیتی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دنیای ورزش منچستریونایتد چلسی استون ویلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۰۹۶۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی خانگی صنعت‌نفت آبادان برابر استقلال خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، دیدار تیم های صنعت نفت آبادان و استقلال خوزستان  شامگاه پنجشنبه در ورزشگاه تختی آبادان برگزار شد که در پایان تیم صنعت‌نفت با نتیجه چهار بر یک به برتری رسید.

علی یوسف در دقیقه ۱۷ از روی نقطه پنالتی و دقیقه ۲۴، فرزین معامله‌گری در دقیقه ۳۹ و فاخر تهامی در دقیقه ۷۱ برای تیم صنعت‌نفت آبادان و در دقیقه ۱۳ توسط حسین سنگرگیر مدافع صنعت‌نفت به اشتباه دروازه خود را باز کرد.

تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان با ۱۶ امتیاز در قعر جدول رده بندی لیگ برتر و استقلال خوزستان با ۲۰ امتیاز در رده چهاردهم قرار دارد.

دیگر خبرها

  • استون ویلا - چلسی؛ ترکیب رسمی
  • اونانا منچستریونایتد را از سهمیه اروپا دورتر کرد
  • ساعت پخش زنده بازی چلسی و استون ویلا از تلویزیون+ شبکه ورزش و پخش آنلاین
  • ساعت پخش بازی استون ویلا و چلسی امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ترکیب احتمالی چلسی برای بازی با استون ویلا
  • پیروزی خانگی صنعت‌نفت آبادان برابر استقلال خوزستان
  • شکست لیورپول: شادترین روز اورتون در یک دهه!
  • ضربه سنگین اورتون به شانس قهرمانی لیورپول؛ یونایتد پیروز شد
  • برد پرگل منچستر برابر قعرنشین با درخشش برونو
  • پیروزی سخت یونایتد مقابل قعرنشین در شب خروج لیورپول از کورس قهرمانی!