Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی شهرداری ساری، کیا علیزاده معاون توسعه مدیریت و منابع شهرداری مرکز مازندران طی گفت‌وگویی اظهار کرد: استفاده از تخصص و تجربه همکاران، نقش مهمی در پیشبرد اهداف مدیریت شهری دارد.

وی افزود: بدهی ۴ هزار میلیارد ریالی شهرداری به تامین اجتماعی، محصول پرداخت ناقص حق بیمه کارکنان شهرداری در سال های ۱۳۹۳ تا ۱۳۹۹ است که با پیگیری‌های مستمر و موثر جواد طالبی شهردار ساری، در راستای استفاده از بخشودگی هزار میلیارد ریالی تامین اجتماعی، شهرداری ساری به قید اجبار، برای پرداخت ۳ هزار میلیارد ریال باقی مانده به تقسیط ماهانه ۸۰ میلیارد ریال به سازمان تامین اجتماعی پرداخت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیزاده تصریح کرد: علاوه بر تقسیط ۸۰ میلیارد ریالی بابت این بدهی که از گذشته به امروزِ شهرداری ساری رسیده است، برای بروزرسانی کامل بیمه کارکنان، ماهانه ۱۰۰ میلیارد ریال نیز به حساب تامین اجتماعی واریز می شود که مجموع این پرداختی ها ۱۸۰ میلیارد ریال در هر ماه است.

علیزاده گفت: با بروزرسانی پرداختی حق بیمه تامین اجتماعی، دفترچه های درمانی که در این روزهای سخت کرونا یکی از مهم ترین دغدغه های همکاران و مجموعه مدیریت شهری است، فعال شده و همچنین پرداختی بازنشستگی کارکنان شهرداری ساری نیز در سریع ترین زمان ممکن صورت خواهد گرفت. با تحقق این امر، همکاران ما در مراحل درمان، آن طور که در گذشته دچار معضلات ناشی از عدم پرداخت بیمه می شدند، نخواهند شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع شهردار ساری ادامه داد: علاوه بر این، هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال بدهی قبلی به اداره امور مالیاتی هم وجود دارد که بخشی از آن پرداخت شده و بخشی نیز باقی مانده است.

این مسؤول با تاکید بر اینکه رفاه و معیشت کارکنان شهرداری از دغدغه‌های مجموعه مدیریت شهری است، گفت: با بدهی‌هایی که از قبل برای مجموعه شهرداری ساری باقی مانده و بخش زیادی از درآمدهای امروز ما بابت پرداخت این بدهی‌ها هزینه می‌شود امیدواریم بتوانیم به زودی در زمینه رفاه کارکنان، گام‌های موثرتری برداریم.

انتهای پیام/۸۶۰۴۸/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: کیا علیزاده بدهی شهرداری به تامین اجتماعی تامین اجتماعی شهرداری ساری میلیارد ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۰۹۷۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داروخانه‌ها برای خرید شیرخشک پول ندارند/ ۲۶ همت بدهی بیمه‌ها

به گزارش خبرگزاری مهر، هادی احمدی افزود: در کل کشور ۱۶ هزار داروخانه فعالیت دارد که با بیمه‌های پایه قرارداد دارند و سازمان‌های بیمه گر هم باید به تعهدات خود عمل کنند.

وی ادامه داد: وضعیت داروخانه‌ها به علت تأخیر در پرداخت مطالبات مناسب نیست هر سه سازمان بیمه گر تأمین اجتماعی، بیمه سلامت و نیروهای مسلح به داروخانه‌ها بدهکار هستند.

احمدی گفت: سازمان‌های بیمه گر باید یک ماه پس از دریافت اسناد مطالبات داروخانه‌ها را پرداخت که تا کنون این مهم اتفاق نیافتاده است.

وی ادامه داد: سازمان تأمین اجتماعی آخرین پرداختی که به داروخانه‌ها داشته مربوط به آذر پارسال بوده آن هم فقط در بخشی از داروخانه‌های کشور و آخرین پرداخت بیمه سلامت هم مربوط دی پارسال است و در بیمه نیروهای مسلح نیز به همین صورت است.

احمدی گفت: در حال حاضر داروخانه‌ها در خرید شیرخشک مشکل دارند و چرخه اقتصادی داروخانه‌ها مشکلات جدی دارد، چون پولی جهت تهیه شیرخشک ندارند.

وی گفت: سازمان هدفمندی یارانه‌ها و بیمه سلامت منابع تهیه شیر خشک را به داروخانه‌ها پرداخت نکرده اند.

کد خبر 6089317 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • داروخانه‌ها برای خرید شیرخشک پول ندارند/ ۲۶ همت بدهی بیمه‌ها
  • بدهی ۲۶ همتی سازمان‌های بیمه گر به داروخانه‌ها
  • مطالبات دولتی شهرداری قم پرداخت نشد
  • طرح نیمه‌تمام زباله‌سوز ساری به کجا رسید؟
  • پرداخت ۲۲۰۰ میلیارد تومان از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد تامین‌اجتماعی
  • مشکل بزرگ استقلال با مالک جدید پرسپولیس
  • ویدیو/ پرداخت کامل بدهی ایران به بانک توسعه اسلامی
  • پرداخت کامل بدهی‌های ایران به بانک توسعه اسلامی
  • پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی برای ۲۰۱۰ مددجوی گلستانی
  • مشکل بیمه کارگران شهرداری سنندج با وعده حل نخواهد شد