Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج حجت‌الاسلام صفدر پناهی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از طرف نیروهای شورای وحدت استان کهگیلویه و بویراحمد انتصاب جناب آقای احمدزاده را به استانداری این استان تبریک می‌گویم.

وی گفت: بر اساس شناختی که دارم فردی انقلابی و مدیر و مدبر و مصمم است به یاد دارم در اواخر مجلس ششم که زمزمه های عدم برگزاری انتخابات به گوش می‌رسید و می‌خواستند در انتخابات اختلال ایجاد کنند یکی از نمایندگان قم می‌گفت اگر همه مسئولان هم شانه خالی کنند آقای احمدزاده معاون سیاسی امنیتی انتخابات را به تنهایی برگزار خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این فعال سیاسی در کهگیلویه و بویراحمد گفت: ایشان مدیری بومی و لایق بوده و انتصاب ایشان را به فال نیک می‌گیریم و آرزوی موفقیت برای وی داریم.

پناهی افزود: همه به جهت جایگاه شخصیتی ایشان و منتسب بودن به نیروهای انقلابی باید به حمایت و کمک وی بروند و همدل و همصدا و با هم این استاندار انقلابی را حمایت کنند تا استان در مسیر توسعه قرار گیرد.

وی گفت: از همه کسانی که در انتخابات گذشته به میدان آمدند و به آیت الله رئیسی رای دادند قدردانی می کنیم نیروهای انقلاب دنبال سهم‌خواهی نیستند استاندار متعلق به همه مردم و جریانات سیاسی است اما باید نیروهای انقلابی بیش از دیگران به صحنه بیایند تا آقای احمدزاده موفق شود.

پناهی ادامه داد: از آنجا که نیروهای انقلاب می‌توانند به جامعه برای پیشرفت کمک کنند از ایشان توقع داریم که نیروهای جهادی و عدالت گرا و خدوم را مورد استفاده قرار دهد و اجازه داده نشود کسانی که بر سر سفره اصلاحات می نشینند و سپس در دولت انقلابی ادعای اصولگرایی و انقلابی گری می کنند دوباره بر روی سفره بنشینند باید دست رد به سینه این افراد زده شود جریان انقلابی باید بر سر سفره بنشیند و باید از تجربیات گذشته درس بیاموزیم.

پناهی گفت: نباید از کسانی استفاده کرد که وارد صحنه نشدند لذا همه نیروهای انقلاب از احمدزاده حمایت کنند و ایشان هم از نیروهای انقلابی استفاده کند.

این فعال سیاسی گفت: نکته خیلی مهم اینکه به دور از اختلافات نیروهای انقلاب باید نشان دهند که در صف واحد قرار دارند و برخی اختلافات دوران انتخابات را باید کنار بگذارند و با همکاری در کنار هم باشند و با هم کار کنند تا در ذکر و فکر و خاطره مردم جاودان بمانند.

وی گفت: باید نشان دهند که نیروهای انقلابی به فکر مردم هستند و برای مردم کار می کنند.

رئیس شورای وحدت نیروهای انقلاب استان با اشاره به مشکلاتی که در هشت سال گذشته ایجاد شد گفت: استخدام‌های قبیله‌ای فله‌ای نباید در دولت انقلابی رخ دهد بلکه باید با محوریت عدالت و عدالت طلبی و با محوریت خدمت بر مردم و بر اساس ضوابط و مقررات کشور استخدام صورت گیرد و هم انتصابات بر اساس شایستگی و لیاقت باشد تا به جریان خدشه ای وارد نشود.

وی گفت: نباید تنها به طایفه و به رای افراد نگاه کرد بلکه شایسته‌سالاری مهم است نباید گفت کسی که طایفه بیشتری دارد شایستگی بیشتری هم دارد.

پناهی افزود: لذا نباید صلاحیت‌ها را به چنین چیزهای گره بزنیم باید به گرمی از استان حمایت کنیم و هم مطالبه گری به حق از استاندار داشته باشیم.

پناهی به بیان برخی دیگر از کارهایی که در استان صورت گرفته بود اشاره کرد و گفت: به خیانت هایی که در طول ۸ سال از پارتی بازی و انتصابات طایفه ای و فله‌ای و ناشایسته‌ سالاری صورت گرفت نباید پرداخته شود تا مردم طعم شیرین عدالت را بچشند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: وحدت کهگیلویه و بویراحمد انتخابات عدالت خبرگزاری فارس نیروهای انقلابی نیروهای انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۰۹۷۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیست نهایی کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب منتشر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی ضمن دعوت مردم و نیروهای جبهه انقلاب به حضور و مشارکت گسترده در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، لیست نهایی نامزدهای مورد حمایت خود در این مرحله از انتخابات را در حوزه‌های انتخابیه سراسر کشور منتشر کرد.

شورای ائتلاف معتقد است در نهایت این تشخیص مردم و رأی مردم است که نمایندگان ملت را در مجلس شورای اسلامی تعیین خواهد کرد و آنچه ما بر آن اصرار داریم این است که رأی‌دهندگان با ملاحظه و مطالعه سوابق انقلابی و علمی و اجرایی نامزدهای شورا و مقایسه آن با دیگر نامزدها، به صالح‌ترین و مناسب‌ترین فرد رأی دهند.

بر این اساس کاندیداهای مورد حمایت و وثوق جبهه انقلاب مطابق اعلام دفاتر استانی شورای ائتلاف برای دوره دوم انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی به شرح زیر است:

مطابق این خبر، فهرست ۱۶ نفره شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در شهر تهران برای دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم نیز بدین شرح است:

کد خبر 6098211 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • نشست هیات عالی شورای وحدت برگزار شد
  • محسن رضایی در جلسه شورای مرکزی شورای وحدت
  • دشمن تلاش دارد اعتماد مردم به نهادهای دینی را مخدوش کند
  • فهرست کامل کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب برای انتخابات منتشر شد
  • لیست نهایی کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب منتشر شد
  • کاندیداهای شورای ائتلاف در حوزه انتخابیه قائم‌شهر معرفی شد
  • کاندیدا‌های شورای ائتلاف در شیراز و زرقان معرفی شد
  • کاندیداهای شورای ائتلاف در شیراز و زرقان معرفی شد
  • ظرفیت های گردشگری گرمی در قالب جشنواره معرفی می شود
  • افزایش گرایش مردم به لیست‌ها در دور دوم انتخابات مجلس