Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، در جلسهٔ ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا که بعدازظهر امروز در محل سالن شهید امامی استانداری قزوین برگزار شد، هدایت‌الله جمالی‌پور، استاندار قزوین اظهار کرد: درست است که از پیک پنجم کرونا عبور کرده‌ایم، اما کماکان در شرایط سختی قرار داریم و وضعیت رنگ‌بندی استان نارنجی است و بیش از 500 بیمار بستری در بیمارستان ‌ای استان داریم و بیش از 40 نفر از این بیماران نیز بدحال هستند و همین نشان‌دهندهٔ سختی شرایط در استان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: برآوردها حاکی از آن است که پیک ششم را نیز پیش‌رو داریم و قاعدتاً پیک ششم سخت‌تر از پیک پنجم خواهد بود و شیوع بیماری در آن سرعت بیشتری خواهد داشت، زیرا فصل سرما را پیش‌رو داریم و به‌دلیل هم‌زمان بودن کرونا با آنفلوآنزا و سرماخوردگی، هم تشخیص کرونا سخت‌تر خواهد بود و هم سرعت شیوع آن بیشتر خواهد بود.

جمالی‌پور عنوان کرد: لازم است در رعایت پروتکل‌ها جدیت بیشتری به خرج دهیم تا باز هم به وضعیت قرمز بازنگردیم.

این مسؤول خاطرنشان کرد: در مناسبت‌ها و برنامه‌ها باید با حساسیت بیشتری برخورد کرده و مسائل را پیگیری کنیم، حتی اباعبدالله(ع) نیز راضی نیست ما مراسمی را بگیریم که در انتها به آسیب دیدن جان دیگران منتج شود، زیرا این را هیچ عالمی تأیید نمی‌کند.

وی ادامه داد: مراسم‌های برگزار شده توسط مقام معظم رهبری در این ایام باید الگویی برای همهٔ گروه‌های مذهبی و اجتماعی باشد و رعایت پروتکل‌ها در این شرایط از اصل برنامه مهم‌تر است.

استاندار قزوین تصریح کرد: خوش‌بختانه نمایندهٔ ولی‌فقیه در استان و امام جمعهٔ قزوین همواره به نظرات کارشناسی ستاد کرونا بسیار اهمیت قائل بوده و هستند و این امر بسیار قابل تقدیر است.

جمالی پور تأکید کرد: هیچ برنامه‌ای نباید منتج به پیش آمدن شرایط سخت برای استان شود و امید ما این است که تا ۲ هفتهٔ آینده بتوانیم استان را از وضعیت نارنجی به سمت وضعیت زرد سوق دهیم، زیرا اگر پروتکل‌ها در برنامه‌ها و مناسبت‌ها رعایت نشود استان به وضعیت قرمز باز می‌گردد.

این مسؤول عنوان کرد: مردم رفتار دو گانهٔ هیچ مسؤولی را نمی‌پذیرند، ما حق نداریم رفتار دوگانه در مورد متوفی‌های مردم داشته باشیم، به این معنا که برای یک متوفی بگوییم برگزاری مراسم خالی از اشکال است و برای دیگر متوفی‌ها دارای اشکال است، بنابراین فرقی نمی‌کند متوفی چه کسی است، در هر شرایطی باید پروتکل‌ها رعایت شوند.

وی در پایان بیان کرد: سکوی مدیریت هوشمند اجتماعی یک برنامهٔ جامع با هماهنگی وزارت بهداشت است که در ستاد ملی کرونا تصویب شده و به‌زودی به‌صورت پایلوت در قزوین اجرا خواهد شد، این طرح یک نوع کنترل هوشمند است و بسیاری از محدودیت‌ها با اجرای آن برداشته خواهند شد و کنترل‌ها به‌صورت هوشمند خواهد بود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: استان قزوین استاندار قزوین پروتکل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۰۹۷۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصب سه هزار و ۲۰۰ دستگاه کنتور هوشمند روی چاه‌های آب

علی مرادی معاون حفاظت و بهره‌برداری آب منطقه‌ای استان کرمانشاه در جلسه کمیته راهبری طرح احیاء و تعادل‌بخشی منابع آب‌های زیرزمینی استان که در سالن جلسات این شرکت برگزار شد، گفت : از سال ۱۳۸۶ تا سال ۱۴۰۱، حدود ۵ هزار و ۳۷۵ چاه غیرمجاز و در سال ۱۴۰۲ نیز ۳۹۶ چاه غیرمجاز و در مجموع با حجم ذخیره ۱۵۶.۷ میلیون مترمکعب مسدود شده است.

وی اشاره‌ای به وضعیت نصب کنتور هوشمند چاه‌های استان داشت و تصریح کرد: تعداد کنتور‌های نصب شده از اول برنامه تا پایان ۱۴۰۱ حدود ۲ هزار و ۶۴۱ دستگاه بوده و سال گذشته با نصب ۵۵۹ دستگاه مجموع کنتور‌های نصب شده چاره‌های استان به ۳ هزار و ۲۰۰ دستگاه رسید.

معاون حفاظت و بهره‌برداری آب منطقه‌ای استان کرمانشاه یادآور شد: سال گذشته طی تفاهم‌نامه‌ای با صنایع پیشرفته رضوی قرار شده که در ۲ محدوده شاخص استان به صورت ویژه ماهیدشت کرمانشاه بر روی چاه‌های آب ۲ هزار و ۴۰۰ کنتور نصب شود که برنامه همچنان ادامه دارد.

وی گفت: سال گذشته تفاهمنامه‌ای با بانک کشاورزی در راستای ارائه تسهیلات به کشاورزان که وسع مالی ندارند، منعقد شد.

رسول فرهادی مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان کرمانشاه اظهار کرد: ان‌شاءالله امسال مجموعه همکاران با توان و برنامه‌ریزی بهتر کار‌ها را در حوزه حفاظت و صیانت از منابع‌آب پیش خواهند برد.

وی ادامه داد: کاستی‌ها و نواقصی وجود دارد که باید همکاران با انگیزه کافی با تقسیم و تشریح وظایف با استفاده از ظرفیت‌های نرم‌فزاری و سخت‌افزاری؛ خلاء‌ها را جبران کنند.

مدیرعامل آب و منطقه‌ای استان کرمانشاه از گشت‌های بازرسی خواست با جدیت براساس برنامه زمان‌بندی در فصول کم‌آبی و پرآبی از تمامی دشت‌ها و منابع آبی تحت نظارت شرکت، بازدید‌های در راستای پرکردن چاه‌های غیرمجاز و مبارزه با حفر چاه‌های غیرمجاز داشته باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • گزارش مدیریت بحران از آخرین وضعیت سیل در خراسان‌جنوبی
  • طرح پایش هوشمند سارقان سابقه‌دار با پابند الکترونیکی در گفت و گو با رئیس پلیس آگاهی پایتخت | ماجرای سرقت دو سارق با پابند الکترونیکی چه بود
  • اجرای طرح پایش هوشمند سوخت ماشین‌های کشاورزی در فارس
  • کارخانه نوآوری اصفهان هوشمند راه‌اندازی می‌شود
  • افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جدید سهند 
  • پاسخ شفاف مسوولان گیلان به مطالبات مردم از شبکه باران
  • شهر هوشمند را تبدیل به تجربه عملیاتی کردیم
  • نصب سه هزار و ۲۰۰ دستگاه کنتور هوشمند روی چاه‌های آب
  • خراسان رضوی می‌تواند پایلوت تولید نان کامل شود
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا