Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@11:55:40 GMT

فریاد بلند دختران ایران در ورزشگاه پاختاکور

تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۰۹۸۵۹

فریاد بلند دختران ایران در ورزشگاه پاختاکور

تیم ملی فوتبال بانوان کشورمان امروز کاری تاریخی کرد و به مرحله نهایی جام ملتهای آسیا صعود کرد.

به گزارش "ورزش سه"، وقتی از ازبکستان خبر رسید دیدار دو تیم ایران و اردن  در وقت های قانونی تساوی شده است دل تو دل کسی نبود.تیم مریم ایراندوست به یک قدمی صعود به جام ملتهای آسیا رسیده بود و حالا باید در ضربات پنالتی برابر اردن پیروز می شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


آغاز ضربات پنالتی برای ما که محروم از دیدن بازی بودیم سخت تر از همه رقابت هایی بود که تا حالا دنبال می کردیم.نفر به نفر یک تیم شده بودند و برای رسیدن به آرزوهایشان پشت توپ می ایستادند و چشم به هنرنمایی ستاره ایران در درون دروازه داشتند.


عکس منتشر شده در پیج رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا لحظه شادی و فریاد های بانوان کشورمان بعد از مسجل شدن صعود است.این تصویرخوشایند  حال همه را خوب می کند.
تصویری گویا از لحظه خوشحالی تیمی که به نفر متکی نبود و به حقش رسید.

 

فوتبال بانوان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فوتبال بانوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۰۹۸۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دختر شمشیرباز اسلحه اپه ایران از کسب سهمیه بازماند

به گزارش خبرنگار مهر، رقابت های شمشیربازی انتخابی زون آسیا امروز یکشنبه با برگزاری رقابت های روز دوم در فجیره امارات پیگیری شد.

در این روز از مسابقات، ریحانه رضایی در اسلحه اپه بانوان به مصاف حریفان خود رفت. وی در مرحله گروهی صاحب ۴ برد شد و نتیجه دو دیدار را هم واگذار کرد اما موفق به صعود شد.

او در جدول ۱۶ نفره مسابقات مقابل «هانیل آبلا» از فیلیپین با نتیجه ۱۵ به ۶ باخت و از صعود بازماند. بدین ترتیب رضایی بدون کسب سهمیه به کار خود پایان داد.

رقابت های شمشیربازی انتخابی زون آسیا به منظور توزیع آخرین سهمیه های باقی مانده در قاره آسیا برگزار می شود. قهرمان هر اسلحه صاحب سهمیه می شود.

در چارچوب این مسابقات، روز گذشته محمد اسماعیلی در اسلحه اپه تا مرحله نیمه نهایی پیش رفت اما در نهایت موفق به کسب سهمیه نشد. زهرا کارگر هم در اسلحه فلوره موفق به صعود از دور گروهی نشد.

شمشیربازی ایران تا به امروز توسط تیم ملی اسلحه سابر مردان تنها سهمیه تیمی ورزش برای المپیک پاریس را کسب کرده است.

کد خبر 6090774

دیگر خبرها

  • گفت‌وگوی ویژه با مردی که افغانستان را راهی جام جهانی کرد
  • برگزاری رقابت‌های تنیس دختران ۱۲ غرب آسیا
  • قضاوت قربانی در مسابقات جام ملت های زیر ۱۷ سال دختران
  • پیام تبریک وزیر ورزش و جوانان در پی قهرمانی تیم ملی فوتبال دختران
  • قهرمانی تیم ملی فوتبال دختران در کافا
  • تیم ملی فوتبال دختران ایران قهرمان تورنمنت کافا شد
  • اعلام ترکیب تیم فوتبال دختران ایران برابر قرقیزستان
  • اعلام ترکیب تیم ملی دختران زیر ۱۸ سال ایران برابر قرقیزستان
  • دختر شمشیرباز اسلحه اپه ایران از کسب سهمیه بازماند
  • ساعت دیدار ایران تایلند چند است؟