Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز شنبه ایرنا از پایگاه خبری حج، ‌ نشست مجازی فرصت‌های تبلیغی و ارتباطی در اربعین با حضور اندیشمندان و دانشگاهیان از سوی حوزه نمایندگی ولی فقیه در امور حج و زیارت و کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین برگزار می‌شود.

فرصت‌های گفتگو و مناظره در کنگره اربعین و راهکارهای تقویت آن، راهکارهای جهانی سازی و گفتمان عقیدتی و اخلاقی اربعین، فضای مجازی در خدمت گفتمان اربعین و ارزش‌های جهانی آن، ظرفیت ارتباطی و رسانه‌ای اربعین، اربعین و دیپلماسی علمی و فرهنگی و تجربه زیست معنوی زیر پرچم اربعین از محورهای این نشست است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این همایش  حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالفتاح نواب نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت، سید محمدحسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور، حیدر باقر استاد دانشگاه از اندونزی، شیخ شریف ابو جعفرامبالو رئیس شورای عالی پیروان مکتب اهل البیت سنگال، مصطفی عباسی مقدم استاد دانشگاه، زهرا نخاث استاد دانشگاه از هند، محمد سلیم نگا نگا استاد دانشگاه از کنیا از جمله سخنرانان این مراسم بوده است.

گفتنی است این نشست از سوی حوزه نمایندگی ولی فقیه در امور حج و زیارت و کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین حسینی فردا یکشنبه (۴ مهر ماه و ۲۶ سپتامبر) از ساعت ۱۷ تا ۱۹:۳۰ به وقت تهران، ۱۶:۳۰ تا ۱۹ به وقت مکه ۱۴:۳۰ تا  ۱۷ به وقت گرینویچ از سوی صفحه‌های مجازی عبرات تی وی و آپارات برگزار می‌شود.

برچسب‌ها سازمان حج و زیارت اربعین بغداد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان حج و زیارت اربعین بغداد سازمان حج و زیارت اربعین بغداد استاد دانشگاه حج و زیارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۰۹۸۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام فرصت ناشران بخش مجازی نمایشگاه کتاب برای آماده‌سازی پنل

به گزارش خبرگزاری مهر، طبق اعلام موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران،ناشران برای حضور در بخش مجازی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران تا روز سه شنبه ۱۸ اردیبهشت فرصت دارند با مراجعه به سامانه book.icfi.ir نسبت به آماده سازی پنل مجازی‌، ویرایش قیمت کتاب‌ها، تعداد کتاب‌های موجود و آماده‌سازی پنل پست کتاب خود اقدام کنند.

همچنین ناشران می‌توانند شماره تماس‌های مورد نیاز خریداران کتاب برای دریافت مشاوره یا برقراری ارتباط را در بخش تنظیمات پنل کاربری خود قرار دهند.

ناشران برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با مرکز پاسخگویی بخش مجازی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران تماس بگیرند.

کد خبر 6095806 الناز رحمت نژاد

دیگر خبرها

  • اعلام فرصت ناشران بخش مجازی نمایشگاه کتاب برای آماده‌سازی پنل
  • هزینه ارزی حج تمتع ۱۴۰۳ چند دلار است؟
  • پیشنهاد استاندار خوز‌ستان برای صدور گذرنامه اتباع ‌در اربعین
  • برگزاری نمایشگاه‌ها عامل مهم رونق اقتصاد است
  • ۴۰هکتاربه پارکینگ شلمچه افزوده شد/پیشرفت۸۰درصدی مخزن آب شرب چذابه
  • تعیین مرز چذابه برای تردد اتباع خارجی در ایام اربعین حسینی
  • تردد اتباع خارجی در مراسم اربعین از چذابه خواهد بود
  • تجلیل از مادران جوان زیر ۴۰ سال و دارای چندفرزند در هفته جمعیت
  • ارائه تسهیلات در مرزهای گمرکی/ روان سازی امور گمرکی زائران اربعین حسینی
  • برپایی ۱۷۰ موکب از استان اصفهان در عراق برای زائران اربعین