Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/اردبیل رئیس هیات اجرایی انتخابات هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان اردبیل گفت: انتخابات نظام مهندسی اردبیل برای اولین بار در سطح استان بصورت اینترنتی هشتم مهرماه برگزار می‌شود.

قدیر زارع جعفری سوم مهر در نشست خبری با خبرنگاران با بیان اینکه نهمین دوره انتخابات نظام مهندسی اردبیل به دلیل شیوع کرونا بصورت اینترنتی برگزار می شود، خاطرنشان کرد: برنامه ریزی های لازم برای برگزاری انتخابات سالم از سوی مسئولین امر طراحی شده و امیدواریم با همکاری مهندسین استان به نحو احسن و بی عیب و نقص برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی در نهمین دوره از انتخابات نظام مهندسی استان ۱۱ هزار و ۹۶۰ مهندس دارای پروانه و بدون پروانه می‌توانند شرکت و به نامزد موردنظر خود رای دهند.

رئیس هیات اجرایی انتخابات هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان اردبیل با بیان اینکه در این دوره از انتخابات ۶۱ نامزد واجد شرایط شناخته شده است، خاطر نشان کرد: در رشته های نقشه‌برداری ۲ نفر، برق ۱۵ نفر ، ترافیک ۲ نفر، رشته مکانیک ۵ نفر ، معماری ۷ نفر و عمران ۳۰ نفر به رقابت خواهند پرداخت.

زارع جعفری اضافه با اشاره به اینکه تبلیغات کاندیداها در نقاط مختلف برابر شیوه‌نامه‌های نظام مهندسی شروع شده و تا ۲۴ ساعت مانده به رای‌گیری متوقف خواهد شد، افزود: بعد از زمان مقرر هیچ کاندیدایی حق تبلیغات نداشته و در صورت مشاهده هرگونه تبلیغات غیر قانونی از سوی کاندیداها با آنها برخورد قانونی خواهد شد.

رئیس هیات اجرایی انتخابات هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان اردبیل از کاندیداها خواست برابر شیوه‌نامه‌های نظام مهندسی تبلیغات خود را پیش ببرند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی انتخابات سازمان نظام مهندسي انتخابات نظام مهندسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۰۹۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمانبندی تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس،تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس از بامداد ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود و تا ساعت  ۸ صبح یک روز قبل از انتخابات ادامه خواهد داشت.
در این مرحله ۹۰ نامزد برای کسب ۴۵ کرسی دور دوازدهم مجلس با یکدیگر رقابت می‌کنند.
این نامزد‌ها از ۲۲ حوزه انتخابیه در سراسر کشور در انتخابات شرکت می‌کنند.
دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس ساعت ۸ صبح جمعه ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود.
این مرحله از انتخابات در حوزه‌های انتخابیه «تبریز»، «تهران»، «آبادان»، «شیراز»، «کرمانشاه»، «خرم‌آباد و چگنی»، «قائم شهر» و «ملایر» به صورت تمام الکترونیک برگزار می‌شود. آموزش‌های لازم در این خصوص از طریق صدا و سیما و سایر مراکز اطلاع رسانی به مردم ارائه خواهد شد.
وزارت کشور برگزاری انتخابات الکترونیکی در برخی حوزه‌های انتخابیه در دور اول را موفقیت‌آمیز دانسته و اعلام کرده که مقدمات برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس فراهم شده است.

دیگر خبرها

  • مهمترین اخبار هشتم اردیبهشت/تعیین تکلیف عرضه اینترنتی دارو
  • نشست نامزدهای دور دوم انتخابات با رئیس هیات نظارت بر انتخابات خوزستان
  • بیش از ۲۰۰۰ پروژه در شهرداری شیراز فعال است
  • زمان تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس اعلام شد
  • آمادگی کامل خراسان جنوبی برای برگزاری مرحله دوم انتخابات
  • زمانبندی تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس
  • تبلیغات داوطلبان مرحله دوم انتخابات؛ یک هفته قبل از زمان رای‌گیری
  • میزان افزایش حق‌الزحمه مهندسان هفته آینده اعلام می‌شود
  • راهیابی کاندیداها از یک لیست به مجلس بعید است
  • راه‌یابی کاندیداها از یک لیست به مجلس بعید است