Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-04@23:52:05 GMT

توقف پرسپولیس در روز اختفای ارنج یحیی (عکس)

تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۱۰۱۳۵

توقف پرسپولیس در روز اختفای ارنج یحیی (عکس)

تیم پرسپولیس در اولین بازی دوستانه خود مقابل پیکان متوقف شد.

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس و پیکان در حالی به مصاف هم رفتند که با تصمیم سرخپوشان این بازی پشت درهای بسته برگزار شد و حتی پرسپولیس ترکیبش را هم علنی نکرد تا مشخص شود یحیی گل‌محمدی قصد دارد به شکلی مخفیانه تیمش را آماده بازی با الهلال کند.

 

در ۳۰ دقیقه ابتدایی بازی مهدی ترابی، عیسی آل‌کثیر و وحید امیری فرصت گلزنی داشتند که شوت ترابی به تیرک دروازه خورد، ضربه آل کثیر را گلر پیکان گرفت و شوت امیری هم از کنار دروازه به بیرون رفت تا نیمه نخست با نتیجه مساوی به اتمام برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

در شروع نیمه دوم و روی یک غافلگیری، ارسال فرشاد فرجی از مدافعان پیکان رد و حامد پاکدل با یک ضربه سر تک گل تیمش را به ثمر رساند؛ گلی که با ضربه ابراهیم صالحی در دقیقه ۸۰ پاسخ داده شد.

 

این بازی در نهایت با نتیجه تساوی ۱-۱ به پایان رسید.

 

پرسپولیس در ادامه مقابل شهرداری آستارا و سپاهان قرار خواهد گرفت.

 

پرسپولیس تهران پیکان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پرسپولیس تهران پیکان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۱۰۱۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران خودرو دوباره فوتبالی شد

به گزارش "ورزش سه"، پس از شکست خودروسازان مقابل شمس‌آذر در قزوین، رضا عنایتی شاگردانش را روز چهارشنبه برای ریکاوری در ورزشگاه ایران‌خودرو زیرنظر گرفت. پس از پایان آن جلسه تمرین، روز پنجشنبه به بازیکنان خود زمان استراحت داد و از روز جمعه تمرینات تیم از سر گرفته شد.

شکست مقابل شمس‌آذر در شرایطی که بازی به تساوی کشیده شده بود و زمان اندکی تا پایان کار باقی بود، بر روحیه اعضای تیم تاثیرگذار بود اما قبل از شروع تمرین دیروز، رضا عنایتی با صحبت‌های خود در جمع بازیکنان، ابتدا مسائل فنی را گوشزد کرد و سپس از آنها خواست به دنبال جبران شکست در بازی‌های آینده باشند و به جای اینکه به گذشته فکر کنند، آینده تیم‌شان را با تلاش بیشتر، به نحو شایسته‌ای بسازند.

از روز گذشته، دوباره هیاهو به تمرین پیکان برگشت و بازیکنان تیم با روحیه‌ای مثال‌زدنی تمرینات را زیرنظر کادرفنی کلید زدند تا مهیای دیدار هفته بیست و ششم مقابل آلومینیوم اراک شوند.
 
باتوجه به فاصله چهار امتیازی پیکان تا قعر جدول، دیدار این تیم با آلومینیوم از اهمیت زیادی برخوردار است و شاگردان عنایتی برای بهبود شرایط خود چاره دیگری غیر از پیروزی در این بازی نخواهند داشت.

پیکان در چهار هفته باقی مانده به ترتیب با آلومینیوم، ذوب آهن، تراکتور، فولاد و استقلال بازی خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • آتش‌بازی طارمی: من هنوز زنده‌ام!
  • ایران خودرو دوباره فوتبالی شد
  • مامور سپاهان برای از کار انداختن سروش (عکس)
  • مدعی جدید آقای گلی در اولین سال لیگ (عکس)
  • ترابی و افسوس بزرگ: کجا زدی ستاره
  • توقف روند گلزنی عیسی در بدترین زمان ممکن
  • اوسمار با صلیب مقابل سپاهان در آزادی (عکس)
  • عیسی VAR می‌خواست تا به دکتر ثابت کند!
  • ایراد بزرگ سرمربی بزریلی پرسپولیس | اوسمار تعویض کردن بلد نیست!
  • اوسمار از آن طرف بام افتاد، دو تعویض در ده دقیقه آخر!