Web Analytics Made Easy - Statcounter

بر اساس اعلام رسانه‌های دولتی پیونگ یانگ، رهبر کره‌شمالی با ارسال نامه ای خطاب به رئیس جمهور چین نوشت: روابط مستحکم پیونگ‌یانگ با پکن مانعی در برابر نیروهای متخاصم است.

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از خبرگزاری یونهاپ، رسانه‌های دولتی پیونگ یانگ امروز شنبه اعلام کردند که «کیم جونگ اون» رهبر کره شمالی در نامه ای خطاب به «شی جین پینگ» رئیس جمهور چین اعلام کرد که روابط مستحکم کشورش با پکن مانعی در برابر نیروهای متخاصم خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس اعلام این رسانه، نامه رهبر کره شمالی در پاسخ به نامه پیشین «شی جین پینگ» است که به مناسبت هفتاد و سومین سالگرد تأسیس پیونگ یانگ ارسال کرده بود. در آن نامه رئیس جمهور چین اعلام کرده بود که قصد دارد روابط دوستی و همکاری میان دو کشور را توسعه داده و تقویت کند.

رهبر کره شمالی در این نامه خطاب به رییس جمهور چین اعلام کرد: من خیلی خوشحالم که می بینم اتحاد و همکاری بین کره شمالی و چین به طور پیوسته در حال افزایش بوده و موانع و نیروهای متخاصم را در هم می‌کوبد.

وی در ادامه بر ضرورت تقویت روابط برای مقابله با دشمنان تاکید کرد.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: کره شمالی کیم جونگ اون چین شی جین پینگ نیروهای متخاصم رهبر کره شمالی پیونگ یانگ جمهور چین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۱۰۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت ارتقاء روابط با پاکستان پس از سفر رئیس جمهور


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما،به نقل از خانه ملت، جعفر قادری با اشاره به سفر رئیس جمهور به پاکستان و تاثیرات این سفر بر توسعه اقتصادی و سیاسی ایران و پاکستان گفت: پاکستان یکی از کشورهای پرجمعیت در همسایگی ایران است. همچنین این کشور علاقمندان زیادی به انقلاب اسلامی و مردم ایران دارد.
این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کشور پاکستان موقعیت ژئوپلتیکی مهمی دارد، ادامه داد: جمعیت پاکستان می تواند یک ظرفیت مناسب برای صادرات کالاهای غیر نفتی، محصولات نفتی و گازی ما باشد.
این نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: همچنین این کشور در مسیر ترانزیت کالا از چین به سمت ایران و عراق و اروپاست و از این منظر هم می تواند به عنوان بخشی از کریدور ترانزیتی مورد توجه قرار گیرد.
وی با بیان اینکه مردم ایران و پاکستان فرهنگ و اعتقادات مشترکی دارند، بیان کرد: همه این موارد ایجاب می کند که ما به دنبال توسعه روابط با پاکستان باشیم و نمی توانیم ظرفیت این کشور را نادیده بگیریم.

دیگر خبرها

  • ابلاغ ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار سفر رییس جمهور به خراسان‌شمالی
  • خبرگزاری کره شمالی جلوتر از مسوولان ایران
  • نامه رهبر انقلاب به دانشجویان منشا تحولات عظیم اروپا و آمریکا شد
  • پیشروی گسترده ارتش روسیه در 3 منطقه شرقی اوکراین/منطقه دونباس اوکراین به زودی سقوط می کند
  • پیشروی گسترده ارتش روسیه در 3 منطقه شرقی اوکراین
  • اعلام آمادگی وزارت دفاع برای همکاری با زیمباوه
  • افزایش ۲ برابری سطح پوشش گیاهی در مراتع گنبدکاووس؛ مانعی برای ریزگرد‌ها و غذایی برای دام‌ها
  • تعاملات اقتصادی و سیاسی ایران با کشورهای دوست، راهبرد برد- برد است
  • روابط ایران با سایر کشورها بر اساس راهبرد برد-برد است
  • ضرورت ارتقاء روابط با پاکستان پس از سفر رئیس جمهور