Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه در آخرین برنامه قبل از ترک نیویورک، در نشست صمیمانه‌ای با رییس و کادر مدیریتی دفتر حفاظت منافع جمهوری اسلامی ایران از نزدیک در جریان آخرین وضعیت خدمت رسانی به ایرانیان مقیم ایالات متحده قرار گرفت و در خصوص چالش‌ها و  اقدامات ضروری که برای بهبود خدمت‌رسانی ضروری است تبادل نظر کرده و دستورات لازم را صادر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وزیر امورخارجه در این نشست که با حضور مجید تخت‌روانچی سفیر و نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران نزد سازمان‌ ملل متحد و هیات همراه برگزار شد، ضمن تشریح سیاست دولت سیزدهم در خصوص ایرانیان مقیم خارج، بر عزم قطعی آیت الله رییسی، رییس جمهور برای تکریم و رفع مشکلات ایرانیان در سراسر دنیا و تسهیل امور آنان در ارتباط با سرزمین‌ مادری تاکید کرد. 

امیرعبداللهیان افزود: این اهتمام در تمامی ارکان حاکمیت و قوای سه گانه وجود دارد تا حدی که پیش از این سفر، آقای اژه ای رییس قوه قضاییه از اینجانب خواست این پیام را به ایرانیان مقیم آمریکا منتقل کنم که هیچ مانعی برای تردد آسان آنان وجود ندارد. علاوه بر این، آقای قالیباف فضای مستقل ارتباطی را در تارنمای مجلس پیش بینی کرده است تا ایرانیان مقیم خارج به راحتی با قوه مقننه و مجلس در ارتباط باشند تا هر کجا که لازم است ساده سازی فرآیندهای قانونی صورت پذیرد.

وزیر امور خارجه با اشاره به نخبگی و فرهیختگی جامعه بزرگ ایرانیان مقیم آمریکا، جامعه ایرانیان را سرمایه و فرصت بی بدیلی نامید که می‌بایست با هم‌افزایی همه دستگاه های ذیربط از آن صیانت کرد.

وزیر خارجه ضمن برشمردن اقداماتی که در بخش های مختلف وزارت خارجه در ارتباط با خدمات کنسولی در دست طراحی و اجرا است، یکی از مهمترین وظایف همه سفارتخانه‌ها و کنسولگری‌ها را خدمت‌رسانی بدون وقفه و تبعیض به هم ایرانیان معرفی کرد.

 امیرعبداللهیان در این‌ نشست، رفت و آمد و ارتباط هرچه بیشتر ایرانیان مقیم‌ خارج با ایران را مایه قدرت و پیشرفت کشور از یکسو و آرامش جامعه فرهیخته ایرانیان از سوی دیگر دانست و بر تعهد دولت و وزارت خارجه برای رفع موانع و کاهش فرآیندهای بوروکراتیک غیر ضرور و تلاش برای اصلاح قوانین و مقررات برای روان‌تر شدن هر چه بیشتر خدمت‌رسانی، تاکید کرد.

پربیننده ترین در حال انجام بررسی‌ ها برای بازگشت به مذاکرات وین هستیم / با همه طرف ها در افغانستان در ارتباط هستیم ایران در اولین فرصت به میز مذاکرات ثمربخش باز خواهد گشت بورل: دولت جدید ایران برای شروع مذاکرات برجام به فرصت نیاز دارد ایران چه زمانی به مذاکرات وین بازمی‌ گردد؟ برترین تصاویر خبری هفته گذشته

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: وزیر امور خارجه ایرانیان مقیم خدمت رسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۱۰۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حل مشکلات در گرو ارتباط تنگاتنگ مجلس و دولت است/ هرگونه اختلاف افکنی بازی در پازل دشمن است

به گزارش «نماینده»، مجتبی یوسفی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر حفظ وحدت و انسجام میان قوا گفت: حل مشکلات کشور در گرو ارتباط تنگاتنگ و مستمر کمیسیون های تخصصی مجلس با مجموعه دولت است.

عضو هیأت رئیسه مجلس اظهار داشت: مجلس و دولت سوار بر یک کشتی هستند و هر گونه تصمیم و عملکرد اشتباه به همه آسیب می زند.

وی افزود: هیچ کس مخالف انتقاد نیست تضارب آراء خوب است اما بر مبنای همدلی و وحدت و باید بدانیم که هر گونه اختلاف افکنی بین مردم و یا بین مسئولان و یا بین دستگاه ها بازی کردن در پازل دشمن و مخالف فرمایشات رهبری است.

یوسفی خاطرنشان کرد: باید این موضوع را مد نظر داشته باشیم که هر گونه اختلاف افکنی و ایجاد دودستگی در نهایت ناکارامدی دستگاه های مختلف و انباشت مشکلات مردم را در پی خواهد داشت، در نتیجه باید از هر گونه اختلاف افکنی و چند دستگی در کشور بپرهیزیم.

عضو هیأت رئیسه مجلس اظهار داشت: مجلس و دولت در کنار هم می توانند مشکلات کشور را حل کنند و قطعا همراهی مجلس با دولت می تواند انجام امور را تسریع کند.

رهبر معظم انقلاب در سخنرانی اخیرشان در خطبه های نماز عید فتطر بر حفظ وحدت میان قوا و دستگاه های مختلف تأکید کردند و عنوان کردند که انتقاد خوب است اما باید ضمن بیان انتقادات از هر گونه تخریب تحت عناوین مختلف پرهیز شود.

دیگر خبرها

  • حل مشکلات در گرو ارتباط تنگاتنگ مجلس و دولت است/ هرگونه اختلاف افکنی بازی در پازل دشمن است
  • ادعای معاون رئیسی درباره مهاجرت ایرانیان | چرا پلیس وارد بحث مهاجرت شد؟
  • مریم خمینی نوه امام در خارج از کشور چه کاره است؟
  • نوه امام خمینی در خارج از کشور چه کاره است؟ 
  • نوه امام خمینی در خارج از کشور چه شغلی دارد؟
  • نوه دختر امام خمینی در خارج از کشور مشغول چه کاری است؟
  • نوه امام خمینی در خارج از کشور چه کاره است؟ /خاطرات عروس بزرگ امام از فوت دو فرزندش و علت آن
  • رییسی مطرح کرد؛کاهش نرخ بیکاری در کشور/ بر عهد خود با شما مردم باقی هستم
  • دستور رییسی برای رفع مشکلات درمانی وآموزشی درجنوب غرب تهران
  • افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز | تصمیم کشور همسایه بعد از اقدام ایران