Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-26@18:02:55 GMT

اولویت دولت سیزدهم از دید وزیر کشور

تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۱۰۴۹۵

اولویت دولت سیزدهم از دید وزیر کشور

وزیر کشور گفت: یکی از اولویت‌های دولت موضوع رفاه مردم است که امیدواریم با تحرکات جهادی و انقلابی دولت به زودی حل شود.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، احمد وحیدی شامگاه شنبه در دیدار آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: مسؤولیت‌ها در جمهوری اسلامی یک ودیعه اسلامی است که پرچم در آن از یک سرباز به سرباز دیگری سپرده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر کشور با اشاره به برخی افتخارات تاریخی استان بوشهر بیان داشت: این استان مملو از افتخار آفرینی و حماسه‌های بزرگ است که این امر مهم در تاریخ به اثبات رسیده است.

وحیدی در خصوص مشکلات پیش رو دولت سیزدهم خاطرنشان کرد: یکی از اولویت‌های دولت موضوع رفاه مردم است که امیدواریم با تحرکات جهادی و انقلابی دولت به زودی حل شود.

وی ابراز داشت: بین مردم در جمهوری اسلامی نباید تبعیضی باشد و مردم یکسان بودن را باید در عمل مسؤولین دولت سیزدهم احساس کنند.

مقاومت جزیی از فرهنگ مردم بوشهر است

آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری نیز در این دیدار ضمن تبریک هفته دفاع مقدس اظهار داشت: تقارن معارفه استاندار جدید در هفته دفاع مقدس را به فال نیک می‌گیریم و امیدواریم با نگاه جهادی که دارند در توسعه استان موفق باشند، خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خدمت به فرد نیست بلکه خدمت به تمام جهان اسلام است.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه بوشهر گفت: استان بوشهر به عنوان یک نماد انقلابی گری و الگوی تمدن اسلامی در ایران شناخته شده است؛ انقلاب اسلامی ایران انقلاب نجات بشریت و انسانیت و راهی برای رشد و کمال است.

صفایی بوشهری خاطرنشان کرد: مقاومت جزیی از فرهنگ مردم بوشهر است و این استان همیشه در برابر دشمنان ایران اسلامی از جمله انگلیس با اقتدار ایستاده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: احمد وحیدی دفاع مقدس دولت سیزدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۱۰۴۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | توهین دولت سیزدهم به مردم به روایت نماینده اصولگرای مجلس

264 215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899003

دیگر خبرها

  • ایران تنها کشوری است که با تمام قدرت علیه اسرائیل ایستاده است
  • خط و نشان تند رئیسی برای بانک‌ها / انتقاد از حمله و آزار و اذیت پلیس آمریکا علیه دانشجویان
  • خط و نشان تند رئیسی برای بانک‌ها / انتقاد از برحورد پلیس آمریکا با دانشجویان
  • توجه ویژه دولت سیزدهم به بخش مسکن و راه آذربایجان‌غربی
  • تبیین دستاوردهای نظام مقدس اسلامی؛ماموریت‌ مهم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور
  • پرونده قضایی ۸ مهر زاهدان در اولویت رسیدگی قرار می‌گیرد
  • وزارت ارتباطات به زودی از ماهواره‌های جدید رونمایی می‌کند/ گردشگری در ایران رشد کرده است/ بدهی های ایران به بانک توسعه اسلامی صفر شد
  • اراده جدی دولت برای مشارکت مردم و بخش غیردولتی در اقتصاد
  • ببینید | توهین دولت سیزدهم به مردم به روایت نماینده اصولگرای مجلس
  • خاندوزی: یکی از اولویت‌های ما حل موانع پرداخت بدهی‌های کشور است