Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایتنا- گوگل به زودی به کاربران خود امکان می‌دهد که تاریخچه‌ای کوتاه از تبلیغ دهندگان را در بخش اطلاعات مرتبط با هر تبلیغ مشاهده کنند. گوگل به زودی به کاربران خود امکان می‌دهد که تاریخچه‌ای کوتاه از تبلیغ دهندگان را در بخش اطلاعات مرتبط با هر تبلیغ مشاهده کنند.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  Engadget، آیا تا کنون برایتان پیش آمده است که تبلیغ یک گجت یا برند لباس ناآشنا را دیده باشید و در اصالت آن شک و تردید داشته باشید؟ به گفته گوگل به زودی در چنین شرایطی می‌توانید اطلاعات بیشتری از ارائه دهنده تبلیغ در اختیار داشته باشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
کمپانی گوگل به تازگی در بخش درباره این تبلیغ (about this ad) صفحاتی را برای معرفی بیشتر تبلیغ کننده‌ها در نظر گرفته است که نه تن‌ها اطلاعات بیشتری را درباره بازاریاب تایید شده این کمپانی در اختیارتان قرار می‌دهد بلکه تبلیغاتی که آن کمپانی در 30 روز گذشته توسط گوگل انجام داده است نیز به نمایش می‌گذارد.
     
 به این ترتیب در صورت وجود هرگونه مورد مشکوک و مغایرت اطلاعات با محتوای ارائه شده می‌توانید تبلیغ یاد شده را به گوگل گزارش کنید و این کمپانی نیز به شکایت ارسالی رسیدگی می‌کند و در صورت درست بودن ادعای شما با کمپانی تبلیغ کننده برخورد خواهد کرد.
 
قابلیت تاریخچه تبلیغات به زودی و در طی ماهه‌‌های آینده برای کاربران امریکایی فعال خواهد شد و در طی سال 2022 میلادی برای کاربران سراسر جهان فعال می‌شود. گوگل همچنین اظهار داشت که به بررسی راه‌‌های جدید برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات بیشتر به مخاطبان تبلیغات می‌اندیشد.
 
ارائه چنین اطلاعاتی موجب می‌شود که کاربران بتوانند با دید بازتری در رابطه با خرید‌‌های آنلاین خود از محل تبلیغات گوگل بیندیشند. دانستن تاریخچه تبلیغ دهنده موجب می‌شود که کاربران بتوانند درباره جدید بودن آن کمپانی یا گذشته آن تحقیق اندکی به عمل بیاورند و شک و تردید‌‌های خود را برطرف کنند.

منبع: ايتنا

کلیدواژه: مشتری گوگل تبلیغات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۱۰۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقاله پژوهشگر زنجانی در همایش ملی ژئوماتیک برگزیده شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ این همایش به‌عنوان بزرگ‌ترین رویداد مرتبط با فناوری‌های اطلاعات مکانی هرساله توسط سازمان نقشه‌برداری کشور و با مشارکت دانشگاه‌های برتر کشور در حوزه نقشه و اطلاعات مکانی برگزار می‌شود.

مقاله ارائه شده با موضوع "استراتژی‌های مکانی در تحقق اهداف برنامه‌های توسعه ملی؛ نگاهی ژرف به جایگاه اطلاعات مکانی در اجرا و پایش احکام برنامه هفتم توسعه" به بررسی تفصیلی برنامه هفتم توسعه کشور پرداخته و راهکاری نوین مبتنی بر اطلاعات مکانی برای اجرا و پایش صحیح احکام برنامه ارائه کرده است.

بهمن جمالی، رئیس گروه نقشه و اطلاعات مکانی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان زنجان و نویسنده مسئول این مقاله، روز جمعه در گفتگو با خبرنگار ایرنا به تشریح چارچوب پیشنهادی در این پژوهش پرداخت و اظهار داشت: با بررسی احکام لایحه برنامه هفتم توسعه که در مراحل نهایی تصویب و ابلاغ قرار دارد، مشخص شد بیش از ۷۲ ماده از مجموع ۱۱۸ ماده برنامه هفتم با استفاده از نقشه و اطلاعات مکانی قابل اجرا و پایش است که نشان از اهمیت بیش از پیش اطلاعات مکانی دارد.

وی افزود: استان زنجان از سال ۱۴۰۱ نسبت به بهره‌برداری از زیرساخت داده مکانی (SDI) مبادرت کرده و از این رو به‌عنوان استان پیشرو در توسعه SDI، با ارائه این چارچوب، راهکاری اجرایی و فنی برای تحقق احکام برنامه هفتم توسعه پیشنهاد کرده است.

پژوهشگر دوره دکتری مهندسی سیستم‌های اطلاعات مکانی (GIS) دانشگاه تهران، گفت: در چارچوب پیشنهادی، با استفاده از سنجه‌های عملکردی پیش‌بینی شده در برنامه هفتم توسعه، شاخص‌هایی مبتنی بر اطلاعات مکانی برای پایش احکام برنامه پیشنهاد شده است.

وی گفت:با توجه به پیش بینی احداث شبکه‌های اصلی و فرعی آبیاری بخش کشاورزی و یا بیلان منابع آب و تعادل‌بخشی به سفره‌های آب زیرزمینی، داده‌های متناظر با این احکام در قالب اطلاعات مکانی در نظر گرفته شده است که توسط دستگاه اجرایی متولی داده در بستر زیرساخت داده مکانی (SDI) به‌صورت برخط ارائه می‌شود و امکان پایش میزان تحقق هر یک از بند‌ها و احکام قانون برنامه هفتم را میسر خواهد ساخت.

دیگر خبرها

  • مرجع اطلاعات بسیاری از مداحان و حتی برخی از روحانیون سرچ گوگل شده است
  • حفاظت از داده‌های شخصی کاربران موجب رشد پایدار اقتصاد دیجیتال است
  • با انتخاب یک تلفن سانترال حرفه ای، کسب و کارتان را مدیریت کنید
  • جریمه 200 میلیون دلاری بزر‌گترین اپراتور بی‌سیم آمریکا به دلیل فروش اطلاعات کاربران
  • رقیبی تازه برای گوگل؛ موتور جستجو ChatGPT احتمالاً این هفته معرفی می‌شود
  • قابلیت‌های جدید و جذاب استوری اینستاگرام
  • مقاله پژوهشگر زنجانی در همایش ملی ژئوماتیک برگزیده شد
  • بارش باران کم سابقه در اهوا/ شهروندان صبور باشند به زودی شهر به حالت عادی باز می‌گردد
  • یکی از قابلیت‌های اسپاتیفای بی‌سروصدا پولی شد
  • سابقه جمع‌آوری اطلاعات صهیونیست‌ها از ایران + فیلم