Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،  فرماندار شهرستان کنارک در نشست با مدیرعامل آب و فاضلاب استان سیستان و بلوچستان گفت: بیمارستان ۶۴ تختخوابی نیروی دریایی دارای ۹۶ درصد پیشرفت فیزیکی است و با تامین آب، تجهیزات آن نصب و به زودی به بهره‌برداری خواهد رسید.

حمیدالدین یوسفی گفت: با ایجاد خط اختصاصی آب رسانی به بیمارستان ۶۴ تختخوابی نیروی دریایی کنارک،و تجهیز آن ،این بیمارستان به زودی برای بهره برداری آماده می گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یوسفی به پروژه سد کهیر اشاره کرد و گفت: با تخصیص ۱۰۰ درصدی اعتبارات و با آبگیری این سد تا پایان سال ۱۴۰۰ درصد بالایی از مشکلات کمبود آب شرب شهرستان مرتفع خواهد شد.

یوسفی همچنین گفت:بهسازی شبکه بندینی کمک شایانی در امر آبرسانی روستاهای منطقه خواهد کرد. لذا در امر اجرای آن باید تسریع گردد.

فرماندار شهرستان کنارک در ادامه گفت: با بهره مندی از ظرفیت خیرین آب رسان در شهرستان ،شاهد رشد چشمگیری در رفع معضلات آب رسانی در شهرستان هستیم. لذا برای اتمام پروژه های آبرسانی همراهی و همکاری همه دستگاههای اجرایی مورد انتظار می باشد.

علیرضا قاسمی مدیرعامل آب و فاضلاب استان نیز در این جلسه از افزایش ۵۰ هزار مترمکعبی ظرفیت آب شیرین کن کنارک تا پایان دولت سیزدهم خبر داد و گفت ۲۰ هزار مترمکعب از ظرفیت اعلامی تا پایان سال ۱۴۰۰ به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی به موضوع زیرساخت آبرسانی به بیمارستان ۶۴ تختخوابی نیروی دریایی کنارک اشاره کرد و گفت آمادگی کامل جهت حفاری و لوله گذاری را از مخزن شهر به بیمارستان داریم که این موضوع را اولویت دانسته و لوله و اتصالات جهت اجرای پروژه تامین گردیده است تا با قید فوریت آبرسانی این پروژه اجرا گردد.

وی در ادامه به موضوع فاضلاب بیمارستان نیروی دریایی الحاقی به شهر کنارک اشاره کرد و افزود: مهمتر از هر مسئله موضوع دفع فاضلاب بیمارستانی است و بر همین اساس باید بیمارستان یک پیش تصفیه فاضلاب طراحی و از آب خروجی جهت فضای سبز به نحو مطلوب استفاده نماید و در این زمینه نیز آمادگی همکاری لازم جهت انجام امور مشاوره ای را داریم.

قاسمی گفت یکی از اقداماتی مناسبی که صورت پذیرفته ایجاد تیم خیرین و ساماندهی آنهاست و تاکنون جهت آبرسانی به ۳۵۰ روستا قرارداد خیری منعقد و از این تعداد ۶۲ روستا آبرسانی شده است.

مدیرعامل آبفا استان سیستان و بلوچستان در ادامه تصریح کرد:دفع فاضلاب شهرستان کنارک از درجه اهمیت بالایی برخوردار است و هم اکنون ۷۵ درصد شهر کنارک دارای شبکه فاضلاب می باشد ولی کمتر از ۲۰ درصد وارد مدار شده و با ایجاد ایستگاه پمپاژ جدید این موضوع به ۶۰ درصد افزایش خواهد یافت و جهت تکمیل پروژه دفع فاضلاب از اعتبارات خاص به ویژه اعتبارات توسعه سواحل مکران نیز بهره گیری شود.

وی در ادامه افزود : تأمین آب دغدغه ماست و با هدف افزایش دبی آب ۴ حلقه چاه در کهیر در حال کف شکنی است و حفر یک چاه در دستور کار قرار دارد و در زمینه آبرسانی به موقع با همکاری همه جانبه ای که در شهرستان کنارک وجود دارد تلاش بر این است که تانکرهای آبرسانی جمع آوری و آب پایدار در اختیار مردم قرار گیرد.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شرکت آب و فاضلاب آبرسانی روستایی شهرستان کنارک نیروی دریایی تا پایان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۱۰۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش جهادی برای بازگشایی جاده کوهبنان _زرند

دریافت 44 MB کد خبر 6088195

دیگر خبرها

  • برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی در شهرستان دلفان
  • حضور بیش از ۶۰ پزشک در بیمارستان صحرایی شهرستان دلفان
  • رفع اتفاقات شبکه آبرسانی روستاهای شهرستان خوی
  • تصفیه خانه آب بشاگرد تابستان امسال آبگیری می‌شود
  • تلاش جهادی برای بازگشایی جاده کوهبنان _زرند
  • اصلاح ۱۳ کیلومتر از خط انتقال آب شهرستان گناباد
  • میزان برداشت سالانه آب در خراسان رضوی بیش از ۱۴ هزار لیتر در ثانیه است
  • امدادرسانی آب و فاضلاب استان بوشهر به سیل زدگان سیستان و بلوچستان
  • اعتباری برای روستاهای ضرر دیده از طرح «قمرود» پرداخت نشده است
  • افتتاح بیش از ۸۰ درصد پروژه‌های جهاد آبرسانی