Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، «منگ وانژو» مدیر مالی شرکت هوآوی بعد از آزادی از حدود سه سال حبس خانگی در کانادا، وارد چین شد.

شرکت هوآوی اعلام کرده است که به دفاع از خود در برابر اتهام‌زنی‌های آمریکا ادامه می‌دهد.

منگ در ماه ژانویه سال ۲۰۱۹ میلادی در فرودگاه ونکوور به درخواست آمریکا و به اتهام نقض تحریم‌های این کشور علیه ایران بازداشت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی پس از آن با قید وثیقه آزاد شده و در منزل شخصی خود در ونکوور تحت حصر خانگی قرار گرفت.

بازداشت و حصر خانگی منگ، در روابط آمریکا، کانادا و چین تنش زیادی ایجاد کرده بود.

آمریکا ادعا کرده است که منگ، بانک اچ‌اس‌بی‌سی را به دلیل ماهیت واقعی روابط هوآوی با شرکتی به نام اسکای‌کام، گمراه کرده و باعث شده که این بانک در معرض خطر نقض تحریم های آمریکا علیه ایران قرار بگیرد.

«دیوید کسلر» دستیار دادستان فدرال آمریکا گفت که منگ به طور ویدئو کنفرانسی در جلسه دادگاه فدرال در بروکلین نیویورک دحضور داشت.

وی افزود که چنانچه منگ به تمام تعهدات خود طبق این توافقنامه که در دسامبر ۲۰۲۲ به پایان می‌رسد، عمل کند، دادستانی نیز اتهامات علیه وی را لغو می‌کند.

منگ همواره اتهام‌های وارده علیه خود را رد کرده بود.

 

انتهای پیام/

منبع: ایلنا

کلیدواژه: منگ وانژو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۱۱۱۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر خارجه آمریکا وارد اردن شد

آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا امروز وارد «امان» پایتخت اردن شد تا در خصوص توافق آتش‌بس و راههای رسیدن کمک‌ها به غزه با مقامات این کشور گفت‌وگو کند.

به گزارش مشرق، «آنتونی بلینکن» وزیر امور خاجره آمریکا ظهر امروز (۱۱ اردیبهشت) در هفتمین سفر منطقه‌ای پس از ۷ اکتبر ۲۰۲۳ و پس از پایان سفر یک روزه خود به عربستان سعودی وارد اردن شد.

او قرار است با مقامات اردنی از جمله «عبدالله دوم» پادشاه اردن و «ایمن الصفدی» وزیر خارجه این کشور دیدار کند. بلینکن همچنین با «زیگرید کاخ» هماهنک کننده سازمان ملل برای ارسال کمک‌ها به غزه و بازسازی این منطقه دیدار خواهد کرد.

وزیر خارجه آمریکا قرار است پس از این دیدارها به فلسطین اشغالی سفر کند.

منبع: فارس

دیگر خبرها

  • نتانیاهو: امکان دستیابی به توافق ضعیف است/ وارد رفح می‌شویم
  • وزیر خارجه آمریکا وارد اردن شد
  • خشونت با دانشجویان ذات اصلی آمریکا را نشان داد
  • گزارش جالب دویچه‌وله؛ روش های دور زدن تحریم ها ازسوی ایران و روسیه | چین در ظاهر هیچ نفتی از ایران وارد نمی‌کند؛ در عوض...
  • پایتخت مقاومت همگام با آزادی‌خواهان جهان علیه جنایات صهیونیست‌ها
  • ۵ پرسپولیسی علیه سپاهان در آزادی
  • آزادی ۱۳۷ زندانی جرایم غیرعمد در استان بوشهر
  • دانشگاه مشهد صحنه محکومیت خشونت آمریکا علیه حامیان فلسطین
  • بیانیه شورایعالی انقلاب فرهنگی در حمایت از دانشجویان آمریکا
  • پرونده «آمیا»/ صحنه‌گردانان اتهام‌زنی علیه ایران چه کسانی هستند؟