Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@16:47:59 GMT

ساخت اپلیکیشن افسونه در یزد

تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۱۱۲۷۸

ساخت اپلیکیشن افسونه در یزد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، هاشمی زاده، مدیر عامل مرکز انیمیشن در پارک علم و فناوری یزد، گفت: فاز اول اپلیکیشن و سایت افسونه شامل قصه، آموزش و سرگرمی است و فاز‌های بعدی به ترتیب شامل قصه‌های تعاملی و بازی، کتاب ساز، کلیپ ساز و پخش زنده است.

او بیان کرد: قصه‌های کوتاه و بلند صوتی و تصویری در قالب انیمیشن و رئال انیمیشن است همچنین در کنار قصه ها، کتاب‌های طراحی شده، بازی دو بعدی و واقعیت افزوده نیز در این اپلیکیشن وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هاشمی زاده گفت: این اپلیکیشن برای سه گروه سنی زیر هفت سال، هفت تا ۱۴ سال و ۱۴ تا ۲۰ سال است و برای طراحی قصه‌های اپلیکیشن با چند فارغ التحصیل متخصص ادبیات، روانشناسی همچنین مراکز روانشناسی صحبت شده است.

او تصریح کرد: ساخت استاپ موشن عروسکی، طراحی انیمیشن‌های یک دقیقه‌ای با نام گروه خبر بیاران و ساخت انیمیشن‌های یزدی با نام قصه‌های من و ننه آقا از جمله فعالیت‌های این مرکز است.

هاشمی گفت: اقداماتی مانند پخش انیمیشن زنده با ترکیب رئال و انیمیشن در مرکز انیمیشن پارک علم و فناوری یزد برای اولین بار در حال اجرا است.

او با اشاره به فعالیت هشت انیماتور در این مرکز گفت: تعدادی انیمیشن رئال در حوزه آموزش و سرگرمی برای شرکت‌های مستقر در پارک علم و فناوری ساخته شده است.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: علم و فناوری اپلیکیشن ایرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۱۱۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف اپ‌های هوش مصنوعی از اپ‌استور به دلیل محتوای نامناسب

ایتنا - اپل به دلیل محتوای نامناسب، اپلیکیشن های هوش مصنوعی را از فروشگاه خود حذف می کند  اپل برخی از اپلیکیشن‌های هوش مصنوعی را که می‌توانند تصاویر نامناسب جنسی را تولید کنند، از اپ استور حذف کرده است.

اپل از وجود تعدادی اپلیکیشن ایجاد تصویر مبتنی بر هوش مصنوعی در اپ استور اطلاع داده بود که به عنوان توانایی ایجاد تصاویر برهنه بدون رضایت تبلیغ شده بودند.

اپل سه برنامه را بلافاصله پس از گزارش از اپ استور حذف کرد، به این معنی که خود شرکت نتوانسته برنامه‌هایی را که خط مشی اپل را نقض می‌کنند پیدا کند و این برنامه‌ها مراحل بررسی را پشت سر گذاشته‌اند و توسعه دهندگان آنها از انتشار اپ‌ها منع نشده‌اند. 

دیگر خبرها

  • وضعیت خراب داروین نونیز و نیکولاس جکسون در گلزنی و تمام کنندگی به روایت انیمیشن بلیچر ریپورت / فیلم
  • آسمان‌خراش‌ها؛ قاتل یا ناجی شهرها؟
  • میدان ۱۲ فرودین، نماد ناکارآمدی مدیریت شهری در سنندج + گزارش پیگیری
  • ببینید | ترس و وحشت یک گربه هنگام تماشای انیمیشن تام و جری
  • طراحی و ساخت برج‌های تقطیر محصولی ازشرکتی دانش‌بنیان
  • حذف اپ‌های هوش مصنوعی از اپ‌استور به دلیل محتوای نامناسب
  • ربات صنعتی ایران ساخت با هفت درجه آزادی تولید شد
  • ربات صنعتی ایران ساخت با هفت درجه آزادی طراحی شد
  • طراحی و ساخت برج‌های تقطیر توسط یک شرکت دانش‌بنیان
  • ۸ انیمیشن کلاسیک که باید حتما ببینید | از والت دیزنی تا میازاکی