Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا شریعت دقایقی پیش در جلسه ستاد ارتحال علامه حسن‌زاده آملی در سالن اجتماعات فرمانداری ویژه این شهرستان با بیان اینکه هنوز ارتحال این عالم ربانی برای مردم آمل باورکردنی نیست، بیان کرد: حضور پرشور مردم کمتر از چند دقیقه اعلام فوت علامه در دم درب بیمارستان شیفتگی و علاقه بی شمار آملی ها به ایشان را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اعلام اینکه مطمئنا مردم هزارسنگر برای تشییع و مراسم وداع این علامه بزرگ سنگ تمام می‌گذارند، عنوان کرد: چهره شهر متفاوت و به شکل سیاه کامل در می‌آید

شریعت ادامه داد: طبق تصمیم ستاد ارتحال شهرستان یک هفته برای ایشان عزای عمومی در آمل اعلام می‌شود و استان و کشور می‌توانند جداگانه عزای عمومی اعلام کنند.

فرماندار ویژه آمل با بیان اینکه با هماهنگی خانواده علامه تشییع پیکر این عالم ربانی در روز دوشنبه پنجم مهر مصادف با روز اربعین حسینی برگزار می‌شود، گفت: محل دفن و روز آن پس از تصمیم گیری تهران متعاقبا به مردم آمل اعلام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط کرونایی و خواسته خانواده علامه تمام مراسمات با رعایت پروتکل های بهداشتی صورت می‌پذیرد اگرچه نیاز است تا مردم این شهرستان همراهی کنند./ تسنیم

منبع: فردا

کلیدواژه: عزای عمومی تشییع پیکر علامه حسن زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۱۱۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس: غافلگیری ایران در زمان عملیات نبود، در راهبرد و تاکتیک بود

وحید جلال زاده، رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: برخی به دنبال تقلیل و بی‌اهمیت جلوه دادن عملیات " وعده صادق" هستند، اما غافل از این هستند که غافلگیری در زمان عملیات نبود، بلکه در راهبرد و تاکتیک بود.

به گزارش خبرگزاری دانشجو، وی افزود: هدف از عملیات "وعده صادق" تنبیه رژیم صهیونیستی و بازنگری در ارزیابی آن‌ها از ایران بود.

جلال زاده اظهار داشت: این عملیات دوستان جمهوری اسلامی را در منطقه تجدید قوا و دشمنان را متوجه قدرت ایران کرد.

وی در پایانن تصریح کرد: مجلس شورای اسلامی عملیات "وعده صادق" را عملیاتی موفق ارزیابی کرد.

دیگر خبرها

  • زمان اردوی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان اعلام شد
  • تشییع پیکر پدر شهید دوران دفاع مقدس در سراب
  • عکسی از مادر سیدحسن خمینی در مراسم تشییع پیکر عروس ارشد امام /دختر امام هم آمد
  • تشییع پیکر ۲ شهید گمنام در قم
  • چهره‌هایی که در مراسم تشییع عروس امام خمینی(ره) در قم حضور داشتند | عکس
  • (تصاویر) تشییع پیکر مرحومه معصومه حائری همسر آیت الله مصطفی خمینی
  • رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس: غافلگیری ایران در زمان عملیات نبود، در راهبرد و تاکتیک بود
  • آسمانی شدن پدر شهید در تالش
  • (ویدئو) تشییع پیکر مادر و دختر لبنانی
  • اعلام زمان برگزاری مراسم تشییع پیکر عروس ارشد امام خمینی