Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سال جاری برخلاف اعلام قیمت جدید نان در سراسر کشور، نرخ نان در البرز به روزرسانی نشده بود.

این موضوع درکنار افزایش هزینه‌های نانوایان از جمله دستمزد شاطران، هزینه‌های حمل و نقل، هزینه انرژی و... این قشر را ناگزیر به افزایش خودسرانه قیمت نان کرده بود که قانونا تخلف محسوب می‌شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این موضوع سبب نارضایتی شهروندان نیز شده و آنان را مقابل نانوایان قرار داده بود تا جایی که تا مدت‌ها بیشترین میزان تخلفات صنفی گزارش شده در حوزه نان بود.

باتوجه به آن چه گفته شد باشگاه خبرنگاران جوان البرز در این زمینه گزارشی را منتشر کرد که چهار روز بعد از تاریخ انتشار آن، قیمت جدید نان در استان اعلام شد.

بیشتر بخوانید

نان البرز به نرخ روز نیست/ قوت غالب در بی تدبیری‌ مدیران خسته شناور است

نصیری، رئیس اتحادیه نانوایان شهرستان کرج در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: روز پنجشنبه، یکم مهرماه قیمت جدید نان در البرز از سوی کمیسیون آرد و نان استانداری اعلام شد.

او افزود: براین اساس از این به بعد قیمت نان لواش یارانه ای، ۵۰۰ تومان؛ نان لواش نیمه یارانه ای، ۶۵۰ تومان؛ نان سنگک یارانه ای، ۲۰۰۰ تومان؛ نان سنگک نیمه یارانه ای، ۳۰۰۰ تومان؛ نان بربری یارانه ای، ۱۸۰۰ تومان؛ نان بربری نیمه یارانه ای، ۲۵۰۰؛ تافتون تنوری، ۱۲۰۰ تومان و قیمت تافتون ماشینی، ۱۰۰۰ تومان خواهد بود.

انتهای پیام/د.خ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: افزایش قیمت نانوایی ها مشکلات مردم پیگیری مطالبات یارانه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۱۱۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، محسن صیادی مدیر بازرسی نظارت اصناف خراسان رضوی گفت:در گشت‌های مشترک بازرسی نظارت اصناف با حضور نمایندگان تعزیرات حکومتی و دیگر دستگاه‌های نظارتی، از ابتدای سال ۱۴۰۳ تعداد ۱۳۱ واحد صنفی پس از دریافت تذکرات متعددپلمب شدند.
او افزود: این واحد‌های صنفی علیرغم تعهد چندباره، متاسفانه باز هم به تخلفات خود ادامه دادند.
وی پرتکرارترین تخلفات را، کم فروشی، گران فروشی،  رعایت نکردن دستورالعملهاى بهداشتی، رعایت نشدن قوانین و مقررات نظام صنفی و عرضه خارج شبکه اعلام کرد.

دیگر خبرها

  • خط حزب‌الله ۴۴۲ | شعله‌ای در دل تاریکی
  • هفت روز تا پایان اجرای طرح فجرانه کالابرگ؛ برنامه دولت درخصوص کالابرگ چیست؟ 
  • اجرای طرح تشدید برخورد با تخلفات رانندگی در کاشمر آغاز شد
  • آخرین مهلت استفاده از کلابرگ
  • آماده‌باش گروه های خدمت رسان شهرداری برای رفع آب‌گرفتگی‌ها
  • آماده‌باش گرو های رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان برای رفع آب‌گرفتگی‌ها
  • آماده‌باش گرو های پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان تا اتمام رفع آب‌گرفتگی‌ها
  • آماده‌باش کامل اکیپ‌های پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان تا اتمام رفع آب‌گرفتگی‌ها
  • پلمب ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد
  • ساخت یک شعله سه بعدی از سیاهچاله با استفاده هوش مصنوعی