Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-06@00:15:16 GMT

این مرد با گوشی اش گوش مردم را می برید

تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۱۱۶۴۵

این مرد با گوشی اش گوش مردم را می برید

به گزارش رکنا، در پی دریافت شکایتی مبنی بر اینکه از فردی در برنامه دیوار کلاهبرداری شده، بلافاصله موضوع در دستور کار مأموران پلیس فتای شهرستان قرار گرفت.

پس از گرفتن اظهارات شاکی و تحقیقات صورت‌گرفته توسط کارشناسان پلیس فتا، مشخص شد متهم با مراجعه به برنامه « دیوار » و آگهی‌های فروش گوشی و پس از توافق، اقدام به خرید و نشان دادن رسید صوری و گزارش انتقال وجه جعلی، گوشی را از فروشنده تحویل و متواری می‌شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دستگیری کلاهبردار برنامه دیوار

مأموران با فعالیت‌های اطلاعاتی پس از هماهنگی با مقام قضائی متهم را شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه او را دستگیر و به مقر پلیس انتقال دادند. متهم دارای سوابق متعدد بود و در اعترافات خود با همین شیوه از 3 نفر از شهروندان کلاهبرداری کرده و ارزش هر یک از موبایل‌های سرقتی بالای ۴۰ میلیون ریال، برآورد شده است.

سیدداود حسینی، فرمانده انتظامی شهرستان آزادشهر با اعلام این خبر گفت: «شهروندان ضمن فعال کردن سامانه پیامکی حساب بانکی خود، به‌هنگام فروش کالا حتما از انتقال وجه به حساب‌شان اطمینان حاصل کنند و به رویت رسید چاپی اکتفا نکنند زیرا امکان هرگونه تقلب توسط سودجویان وجود دارد.»

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا کلاهبرداری دیوار اخبار حوادث کلاهبرداری کلاهبردار حرفه ای کلاهبردار آزادشهر برنامه دیوار سهام عدالت قیمت خودرو کرونا قیمت سحر قریشی دنیا جهانبخت امیر تتلو طناز طباطبایی بازار آزاد بهاره رهنما محمدرضا گلزار سحر قریشی بازیگر قیمت دلار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۱۱۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستبند پلیس آگاهی آذربایجان غربی بردستان کلاهبردار میلیاردی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  جانشین فرمانده انتظامی استان از شناسایی و  دستگیری کلاهبردار حرفه ای با بیش از ۶۰ نفر شاکی که به یکی از شهر های کشور متواری شده بود، با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی استان خبر داد.

سرهنگ سامان غنی زاده با اشاره به اینکه متهم از شاکیان مبلغی بیش از ۲هزار میلیارد ریال با روش پرداخت سود کلان کلاهبرداری کرده بود، افزود: متهم دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی داده شد.

دیگر خبرها

  • دستگیری عامل تیراندازی در خرم‌آباد
  • دستگيری عامل تيراندازی در خرم آباد
  • اراذل و اوباش فردیس دستگیر شدند
  • دستگیری اراذل و اوباش فردیس
  • اندروید یا iOS ؟ کدام سیستم عامل امن‌ترین قلمرو را دارد؟
  • مینی بوس ترمز برید و به حسینیه برخورد کرد!
  • (ویدئو) پخش اذان از گوشی کارشناس شبکه BBC وسط پخش برنامه زنده
  • دستبند پلیس عنبرآباد بر دستان قاتل فراری
  • دستبند پلیس آگاهی آذربایجان غربی بر دستان کلاهبردار میلیاردی
  • دستبند پلیس آگاهی آذربایجان غربی بردستان کلاهبردار میلیاردی