Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی والیبال جوانان ایران گفت: همه بازیکنانم به بازی مسلط بودند و اجازه ندادند مراکش بازی خوبی به نمایش بگذارد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم والیبال جوانان ایران مرحله گروهی بیست‌ویکمین دوره رقابت‌های قهرمانی جهان را با پیروزی سه بر صفر مقابل مراکش به پایان برد.

بهروز عطایی، سرمربی تیم ایران  با بیان این که ایران در تقابل با مراکش کار سختی نداشت، به سایت فدراسیون والیبال گفت: کاپیتان تیم مراکش به دلیل مصدومیت در این بازی حضور نداشت و در مجموع کار سختی مقابل این تیم نداشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی تیم جوانان ایران افزود: در این بازی سعی کردیم از همه بازیکنان استفاده کنیم. همه بازیکنانم به بازی مسلط بودند و اجازه ندادند مراکش بازی خوبی به نمایش بگذارد.

عطایی گفت: در مرحله دوم رقابت‌ها با مراکش، مصر و تایلند همگروه هستیم و بازی خواهیم داشت. در نهایت 2 تیم برتر گروه برای کسب رتبه نهم تا دوازدهم به مرحله پلی‌آف صعود خواهند کرد. در حال حاضر مشکل خاصی نداریم و امیدوارم در ادامه بازی‌ها، عملکردمان خوب باشد.

تیم‌های شرکت کننده در رقابت‌های قهرمانی جوانان جهان امروز (یکشنبه) استراحت دارند و مرحله دوم مسابقات از روز دوشنبه پنجم مهرماه آغاز می‌شود.

والیبال قهرمانی جوانان جهان| شکست سنگین مراکش مقابل ایران

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: والیبال قهرمانی جوانان جهان والیبال والیبال قهرمانی جوانان جهان والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۱۱۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب مقام قهرمانی و سومی تیم گیلان در رقابت‌های آب‌های آرام کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای گیلان؛ مسابقات قهرمانی آب‌های آرام جوانان و زیر ۲۳ سال آقایان کشور در دریاچه آزادی برگزارشد. 
این رقابت‌ها ۶۸ ورزشکار از استان‌های گیلان، تهران الف و ب، اصفهان، چهار محال و بختیاری، کرمانشاه، بوشهر، مازندران، لرستان، خراسان رضوی، البرز، قزوین، هرمزگان، آذربایجان شرقی، کردستان، همدان و گلستان حضور داشتند.
در پایان رقابت‌های رده سنی زیر ۲۳ سال تیم گیلان با ۱۰۰ امتیاز به مقام قهرمانی رسید شد. تیم تهران با ۸۲ امتیاز در رده دوم قرار گرفت و تیم مازندران با ۶۰ امتیاز جایگاه سوم را از آن خود کرد.
همچنین در رده سنی جوانان تیم قایقرانی آب‌های آرام گیلان با ۷۳ امتیاز بعد از تیم‌های مازندران و تهران به مقام سوم دست یافت.

دیگر خبرها

  • کسب طلای تاریخی دختر دونده ایران در قهرمانی آسیا
  • صعود دانش‌آموزان والیبالیست ایران به جمع چهار تیم برتر جهان
  • راه‌یابی‌ دانش‌آموزان ایران به جمع چهار تیم برتر والیبال جهان
  • هینن: باید بفهمم چرا والیبال چین در میان بزرگان جهان نیست
  • کسب مقام قهرمانی و سومی تیم گیلان در رقابت‌های آب‌های آرام کشور
  • سارا پاداش برای قم تاریخ ساز شد
  • بانوی قمی در رقابت های قهرمانی کشور به مدال طلا رسید
  • سرمربی ازبکستان: ایران یکی از بهترینهای جهان
  • سجاد آقایی راهی مرحله بعدی مسابقات شد
  • برای ما قرقیزستان با برزیل فرقی ندارد/ فقط به قهرمانی فکر می‌کنیم