Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محمد بادپر دبیر هشتمین دوسالانه‌ی داستان کوتاه نارنج با بیان اینکه خوشبختانه در این دوره نیز شاهد استقبال خیره‌کننده‌ی داستان‌نویسان فارسی‌زبان سراسر دنیا بودیم، گفت: ۱۱۱۰ نفر با ۱۷۱۰ داستان در این دوره شرکت کردند که این نشان‌دهنده‌ی مقبول بودن این دوسالانه در بین  داستان‌نویسان فارسی‌زبان دنیا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه مستقل بودن، دوری از حواشی، توجه به همه‌ی جریانات فعال در داستان‌نویسی و پرهیز از هرگونه اعمال‌نظر شخصی بوسیله‌ی برگزارگنندگان نارنج در امر داوری، از شاخصه‌های این جایزه‌ی ادبی است افزود: در این دوره نیز مانند همه‌ی دوره‌های گذشته خود “داستان”  مهمترین ملاک انتخاب است.

دبیر این دوسالانه به اشاره به حضور نویسندگانی از تمام استان‌های کشور گفت؛ خوشبختانه نویسندگان فارسی‌زبان مقیم در ۱۷ کشور؛ آلمان، انگلستان، آمریکا، هلند، افغانستان، کانادا، استرالیا، فرانسه، هلند، ترکیه، امارات متحده عربی، عمان، قطر، بلژیک، هندوستان، چین و کویت نیز در این دوره شرکت کردند.

بادپر با اعلام اینکه شرکت‌کنندگان با مراجعه به سایت “داستان نارنج” به نشانی www.dastannaranj.ir می‌توانند نسبت به مشاهده‌ی اسامی خود که در این سایت قرار داده شد اقدام کنند متذکر شد: ۶۰۳ نویسنده با دو داستان و ۵۰۴ نویسنده با یک داستان در این دوره حضور یافتند که در این میان شهر‌های تهران با ۲۰ درصد، مشهد و شیراز ۱۰ درصد و اصفهان با ۸ درصد بیشترین تعداد شرکت‌کننده را داشتند.

او همچنین تعداد شرکت‌کنندگان جهرمی این دوره را  حدود ۵۲ نفر اعلام کرد و افزود: خوشبختانه علاوه بر رشد چشم‌گیر تعداد شرکت‌کنندگان جهرمی شاهد حضور پررنگ نویسندگان شهرهایی، چون رشت، کرمان، تبریز، کرج و اهواز نیز بودیم.

بادپر زمان اعلام نتایج مرحله‌ی اول داوری را اوایل آبان‌ماه و برگزیدگان نهایی نیز اواخر آذرماه ۱۴۰۰ عنوان و تاکید کرد برگزاری حضوری اختتامیه منوط به برچیده شدن محدودیت‌های اجتماعی ناشی از کووید ۱۹ است و اگر این امر اتفاق نیفتتد ناچار به اتخاذ تصمیم دیگری هستیم.

گفتنی است هفتمین دوسالانه‌ی داستان کوتاه نارنج به‌وسیله‌ی انجمن اهل قلم شهرستان جهرم، موسسه‌ی فرهنگی هنری نارنج و با حمایت دفتر نمایندگی مردم شریف شهرستان‌های جهرم و خفر در مجلس شورای اسلامی، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، فرمانداری ویژه، شورای اسلامی و شهرداری شهر جهرم، اداره‌ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جهرم و سایر مسئولین و نهاد‌های شهرستان جهرم برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ی داستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۱۱۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت ۸۹ میلیارد تومانی طوفان به زیرساخت‌های برق هرمزگان

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان از خسارت ۸۹ میلیارد تومانی طوفان به زیرساخت‌های برق هرمزگان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، محمد کریمی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان در بازدید از خسارت‌های ناشی از طوفان و تندباد در زیر ساخت‌های آسیب دیده برق در جزیره قشم اظهار داشت: این خسارت‌ها به میزان افزون بر ۸۹ میلیارد تومان در حال ترمیم و جبران است.

وی بر لزوم جبران خسارت‌ها در کوتاه مدت تاکید کرد و با بیان اینکه بیش از ۵۵ میلیارد تومان از این خسارت‌ها در جزیره قشم بر جای مانده است افزود: از همه ظرفیت‌های قانونی برای تأمین و توزیع بهینه برق در جزیره قشم بهره‌گیری می‌شود.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان هرمزگان، با تشریح خدمات انجام شده در جزیره قشم ادامه داد: طول خطوط توزیع برق خسارت دیده در این جزیره حدود ۲۴ کیلومتر و تعداد تیرهای فشار متوسط و فشار ضعیف ۳۵۳ عدد بوده است، ۲ دستگاه ترانس نیز در حوادث تند باد و توفان خسارت دیدند که نیروهای عملیاتی این شرکت به سرعت نسبت به رفع خرابی‌ها اقدام کردند.

کریمی با اشاره به اینکه در شرایط بحرانی همه پیمانکاران و نیروهای عملیاتی شرکت توزیع نیروی برق استان هرمزگان پای کار بودند ادامه داد: ترمیم و بازسازی شبکه‌های آسیب دیده از سیل خصوصاً در قشم و لنگه در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام شد.

دیگر خبرها

  • دبیر اجرایی و دبیر هنری جشنواره ملی تئاتر ایثار معرفی شدند
  • باید و نبایدهای کتاب دینی برای بچه‌های امروز
  • نویسنده و پژوهشگر کرمانی درگذشت
  • محمدعلی علومی درگذشت + سوابق
  • محمدعلی علومی، نویسنده و پژوهشگر درگذشت
  • خسارت ۸۹ میلیارد تومانی طوفان به زیرساخت‌های برق هرمزگان
  • برگزاری جشنواره خواندن و خوش نویسی در جهرم
  • ابتلای درختان نارنج شیراز به بیماری نماتد
  • مجوز اجرای ۲۴دوره کوتاه مدت اشتغال‌محور صادر شد
  • معرفی فینالیست‌های والتر اسکات ۲۰۲۴