Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست جدید تیم فوتبال استقلال گفت: حضور آجورلو و اعتماد تیم مدیریتی به مجیدی اتفاقات بزرگی را برای استقلال رقم خواهد زد

به گزارش طرفداری، بیژن طاهری با حکمی از سوی آجورلو به عنوان سرپرست جدید استقلال انتخاب شد.

بیژن طاهری در خصوص انتصابش به عنوان سرپرست تیم استقلال به فارس گفت:

از این اتفاق خوشحال هستم و بعد از پیشنهاد آجورلو و موافقت فرهاد مجیدی از امروز کارم را آغاز خواهم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طاهری با اشاره به این موضوع که همیشه حامی استقلال بوده است، عنوان کرد:

حضور آجورلو اتفاقات بزرگی را برای استقلال رقم خواهد زد، از طرفی به این کادر فنی ایمان دارم چون خودم هم زمانی عضو همین کادر فنی بودم.

طاهری تأکید کرد:

شاید اگر در یکی دو سال اخیر برخی اتفاقات نمی‌افتاد، دست استقلال از جام کوتاه نمی‌شد اما الان زمان مطرح کردن دلایل این اتفاقات نیست. مطمئنا اتفاقات خوبی در راه است و تمدید قرارداد فرهاد مجیدی خودش یکی از نشانه‌های اعتماد مدیرعامل و اعتقاد مجموعه مدیریتی استقلال به این مربی است.

سرپرست جدید تیم استقلال خاطرنشان کرد:

اگر من حمایتی از مربیان استقلال کردم به این دلیل بوده که اعتقاد داشتم همیشه باید از تیم حمایت صورت بگیرد. فرقی نمی‌کند چه کسی سرمربی باشد. هر زمان در تیم بودم یا نبودم از استقلال حمایت کردم و حالا هم از همه می‌خواهم پشت تیم باشند.

طاهری یادآور شد:

مطمئنا از من بالیاقت‌تر برای حضور به عنوان سرپرست در استقلال وجود دارد اما این بار قرعه به نام من افتاده و از طریق رسانه شما از همه پیشکسوتان رخصت می‌گیرم و امیدوارم بتوانم در مدت زمان حضورم منشأ خیر باشم.

طاهری در پاسخ به این سؤال که چه توصیه‌ای به هواداران و پیشکسوتان این تیم دارد، گفت:

توصیه من اتحاد و همدلی است. فراموش نکنید چند سال است که اتحاد و همدلی بین هواداران و پیشکسوتان از بین رفته است. دلم می خواهم امسال این اتحاد بین تیم وجود داشته باشد و همه از استقلال حمایت کنند. ما همه زیر پرچم استقلال هستیم و معتقدم امسال نوبت این تیم است که برای قهرمانی دور افتخار بزند.

اخبار داغ 

مهران غفوریان از دست رفت ! + عکسی که ناراحتت می کند! برترین های قرن با محرم نویدکیا: علی کریمی جاه طلب بود، یکی از سه بازیکن برتر دنیا می شد! فرشید اسماعیلی و رشید مظاهری به استقلال بر می گردند اولین پیروزی استون ویلا مقابل منچستریونایتد بعد از سال 12 سال پنالتی از دست رفته برونو فرناندز مقابل استون ویلا (منچستریونایتد 0-1 استون ویلا) ضربات پنالتی تیم ملی بانوان ایران در برابر اردن که منجر به صعود تاریخی تیم ایران به جام ملت‌های آسیا شد / فیلم

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۱۲۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان نوبت نخست آزمون سراسری مازندران در صحت و امنیت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ‌‌رئیس ستاد استانی آزمون های سراسری کشور در مازندران گفت : آزمون پنج گروه آزمایشی علوم انسانی ، ریاضی و فنی ، هنر ، زبان های خارجه و علوم تجربی در مازندران طی دو روز برگزاری ، بدون هیچگونه تخلف و تقلب ، در سلامت و امنیت کامل پایان یافت.

حشمت الله علی نژاد در حاشیه بازید از حوزه امتجانی گروه علوم تجربی در دانشگاه علوم کشاورزی ساری گفت :گروه آزمایشی علوم تجربی با 17 هزار و 432 داوطلب ، بیشترین تعداد داوطلبان آزمون سراسری امسال مازندران را به خود اختصاص داده اند .

وی با بیان اینکه نتایج نوبت نخست آزمون سراسری ، نیمه خرداد اعلام و مرحله دوم آزمون سراسری نیز هفتم و هشتم تیر ماه برگزار می شود تصریح کرد :نتایج نوبت دوم آزمون سراسری هم نیمه مرداد و نتایج نهایی نیمه شهریور اعلام خواهد شد.

در آزمون سراسری امسال مازندران ۳۸ هزار و ۲۱۰ داوطلب در ۱۹ حوزه امتحانی و ۱۷ شهرستان با هم رقابت کردند.

آزمون رشته های علوم انسانی و ریاضی و فنی صبح و گروه هنر و زبان های خارجه هم بعد از ظهر دیروز برگزار شد.

با برگزاری آزمون گروه علوم تجربی در صبح امروز ، نوبت نخست آزمون های سراسری امسال پایان یافت.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مورایس: استقلال ملاثانی باعث افتخار جام حذفی بود
  • برگزاری نوبت اول آزمون سراسری در خوزستان با امنیت کامل 
  • پایان نوبت نخست آزمون سراسری مازندران در صحت و امنیت
  • شرکت بیش از ۱۹ هزار داوطلب کهگیلویه و بویراحمد در کنکور
  • شرکت ۱۹ هزار داوطلب کهگیلویه و بویراحمد در کنکور
  • پشت پرده اتفاقات جالب کنکور ۱۴۰۳؛ از سختی سوالات تا داوطلبی که در جلسه حاضر شد اما آزمون نداد!
  • سرپرست حجاج ایرانی: ۹۰۰ هزار نفر در نوبت تشرف به حج
  • اینترنت برای کنکور امسال قطع نمی‌شود؟
  • سرپرست استقلال خوزستان:فقط تمرکز و دیگر هیچ!
  • کنفدراسیون فوتبال آسیا واگذاری استقلال و پرسپولیس را تایید کرد