Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز، نشست خبری تشریح برنامه‌های دهه آخر صفر در محل دبیرخانه کانون‌های خادمیاری استان مرکزی با شعار همه خادم‌الرضاییم برگزار شد.

در این نشست محمد بخشی دبیر کانون‌های خادمیاری استان مرکزی به تشریح برنامه‌های این دهه در هشت محور اصلی پرداخت که از جمله می‌توان به پیاده‌روی خادمیاران و مردم از محل میدان فراهان تا مقبره امامزاده محمد عابد در روز اربعین، روضه صبحگاهی در دهه اول، کاروان عزای هیئت رضوی با حضور نهادهای انقلابی و ادارات استان، پویش توزیع پک‌های متبرک شامل پرچم متبرک به هیئت‌های استان مرکزی، برنامه خطبه‌خوانی ویژه در محل مصلی بیت‌المقدس اراک با حضور مسئولان و اقشار جامعه در روز شهادت امام رضا (ع) همزمان با کل کشور، دسته عزاداران رضوی و پیاده روی از پیاده راه امیر کبیر تا مصلی بیت المقدس شهر اراک و پویش نذر شفا کمک به بیماران کرونایی اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/

ملیحه آدینه کد خبر: 1112550 برچسب‌ها اخبار اراک

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: اخبار اراک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۱۲۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر صنعت معدن و تجارت شامگاه دوشنبه وارد اراک شد

به گزارش خبرگزاری مهر، عباس علی آبادی وزیر صنعت معدن و تجارت کابینه سیزدهم، شامگاه دوشنبه وارد استان مرکزی، پایتخت صنعتی کشور شد و در شهرستان اراک، در پاویون مورد استقبال رسمی استاندار مرکزی، مسؤولان استانی و شهرستانی قرار گرفت.

در این سفر قرار است امروز سه شنبه وزیر در سی و دومین همایش بین‌المللی مهندسی مکانیک در دانشگاه صنعتی اراک حضور پیدا کنند.

وزیر صنعت، معدن و تجارت در ادامه سفر خود با فعالین اقتصادی و تشکل‌های حوزه صنعت نشست خواهد داشت و از شرکت دانش بنیان انرژی صنعت خاورمیانه در اراک، بازدید می‌کند.

کد خبر 6098853

دیگر خبرها

  • وزیر صنعت معدن و تجارت شامگاه دوشنبه وارد اراک شد
  • برگزاری ۴۰ عنوان برنامه هم‌زمان با دهه مبارک کرامت در استان مرکزی
  • ۶۰ عنوان برنامه دهه کرامت در اردبیل برگزار می‌شود
  • ۶۰ عنوان برنامه دهه کرامت در اردبیل برگزار می شود
  • ایجاد ۲۱ چایخانه رضوی در زنجان
  • اجرای برنامه‌های متنوع به مناسبت هفته میراث‌فرهنگی
  • پیاده‌روی چهارراه عضد اراک تعریض می‌شود
  • آماده‌سازی و نشست خبری سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب
  • تشریح برنامه‌های هفته میراث‌/ پاسداشت زبان فارسی وتجلیل از فعالان
  • ارسال سند محتوایی ۲۰ برنامه‌ آستان قدس رضوی برای عتبات