Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدمهدی اسماعیلی در حکمی محمود شالویی مشاور وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی را با حفظ سمت به عنوان «سرپرست معاونت امور هنری» منصوب کرد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در‌ متن حکم محمدمهدی اسماعیلی خطاب به محمود شالویی آمده است:

«با تشکر از جناب آقای سیدمجتبی حسینی به پاس خدمات و زحماتی که  در دوره مسئولیت خود به عنوان معاون امور هنری داشته‌اند، جناب‌عالی را که از مدیران خوشنام و باسابقه در آن‌ حوزه می‌باشید تا تعیین معاون جدید امور هنری و با حفظ سمت مشاور وزیر و مدیرکلی حوزه وزراتی به عنوان «سرپرست معاونت امور هنری» منصوب می‌نمایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتظار دارم تا زمان انتصاب جدید به نحو شایسته‌ای آن معاونت را سرپرستی نموده و با جامعه هنری و مسئولان مربوطه تعامل لازم را ایفا نمایید.

از درگاه خداوند بزرگ ادامه توفیقات‌تان را در ظل توجهات حضرت ولی‌عصر(عج) و رهبری‌های حکیمانه مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای(مدظله العالی) مسئلت می‌نمایم.»

یاسر احمدوند معاون فرهنگی وزارت ارشاد شد

همچنین وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در لوح جداگانه ای از زحمات سید مجتبی حسینی قدردانی کرد.

گفتنی است با درخواست رئیس فرهنگستان زبان و ادب فارسی، سیدمجتبی حسینی به این مجموعه خواهد رفت. 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: معاونت هنری وزارت ارشاد معاونت هنری وزارت ارشاد امور هنری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۱۲۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشور‌های همسایه خراسان رضوی فرصتی برای رونق صادرات هستند

حسن نوری زاده سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی در جلسه کمیته هماهنگی مرز دوغارون گفت: اینکه خراسان رضوی با کشور‌هایی مصرف کننده همجوار است، خود یک فرصت طلایی برای شکوفایی و رونق بخش صادرات این استان به شمار می‌رود که باید نهایت استفاده از آن را داشت.

وی افزود: مرزنشینان نقش بسزایی در تامین امنیت پایدار مرز‌های کشور دارند و فعالیت‌های اقتصادی قانونیبرای آنان باید پیش بینی شود که این خود رضایتمندی اجتماعی را به دنبال خواهد داشت.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی ادامه داد: ایجاد رضایتمندی در بین سرمایه گذاران و فعالان بخش خصوصی باید در اولویت کاری همه مسئولان، به ویژه دستگاه‌های اجرایی در مناطق مرزی استان، باشد.

نوری زاده بیان کرد: استاندارد‌های لازم و بالابردن سطح کیفیت محصولات ایرانی باید در دستور کار تولیدکنندگان باشد.

این مقام مسئول اضافه کرد: برای رشد و پویایی اقتصاد هر منطقه باید زیرساخت‌های لازم در آنان نیز تقویت شود که این نیاز به تلاش، هم افزایی و تلاش مضاعف مدیران و نهاد‌های متولی دارد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی خاطرنشان کرد: داشتن تناسب بین صادرات و واردات کالا در بین کشور‌های همسایه یک اصل مهم است که این خود افزایش سطح تعاملات را به همراه دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت وزیر فرهنگ در پی درگذشت معصومه حائری
  • پیشنهاد افزایش ۴۰ درصدی تعرفه شهریه آموزشگاه‌های آزاد هنری یزد
  • آموزشگاه‌های آزادهنری معاف از مالیات می‌باشند
  • نگاه مطالبه‌گر در حوزه فرهنگ و هنر تحول‌ آفرین است
  • خزعلی: در زمینه حجاب، دنبال فرهنگ‌سازی هستیم
  • بوشهر میزبان جشنواره موسیقی خلیج‌ فارس
  • خزعلی، معاون رئیسی: آموزش زیست عفیفانه به مربیان در دستور کار است/ در زمینه حجاب، دنبال فرهنگ‌سازی هستیم
  • اختتامیه جشنواره استعدادیابی از مدرسه و محله تا انجمن در زابل
  • خزعلی: در زمینه حجاب دنبال فرهنگ سازی هستیم
  • کشور‌های همسایه خراسان رضوی فرصتی برای رونق صادرات هستند