Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/فارس فرمانده سپاه ناحیه ثارالله شیراز، از توریع ۵ هزار و ۴۰۰ بسته معیشتی ویژه نیازمندان و ۱۰۰۰ بسته لوازم‌التحریر و ۲۰ دستگاه تبلت ویژه دانش آموزان مناطق محروم به مناسبت هفته دفاع مقدس خبر داد.

سرهنگ محمدبهادر علیپور صبح یکشنبه ۴ مهرماه در حاشیه توزیع بسته‌های معیشتی در شیراز در جمع خبرنگاران ضمن تبریک هفته دفاع مقدس، گفت: سپاه ناحیه ثارالله شیراز از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون بیش از ۱۴۷ هزار و ۸۵۲ بسته بین گروه‌های هدف از نیازمندان و خانواده‌های کم بضاعت توزیع کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ارزش تقریبی بسته‌های معیشتی که امروز به مناسبت هفته دفاع مقدس توزیع خواهد شد را ٥٠٠ هزار تومان اعلام کرد. 

فرمانده سپاه ثارالله شیراز ادامه داد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون نیز در طرح نذر رهایی ۷۰ زندانی جرائم غیرعمد از زندان‌های استان فارس آزاد شدند که ۱۰ نفر زندانی نیز توسط خواهران و برداران بسیجی در هفته دفاع مقدس آزاد شدند.

علی‌پور همچنین تهیه و اهدای ۱۵۲ سری جهیزیه بین نوعروسان نیازمند، مرمت و بهسازی ۱۹ منزل مسکونی در مناطق محروم، ساخت ۸ باب منزل مسکونی توسط گروه جهادی پایگاه‌های بسیج، پخت و توزیع ۹۴ هزار پرس غذای گرم و اهدای بیش از ۲۳ هزار بسته مرتبط با عفاف و حجاب در قالب رزمایش نذر حیاء ر از دیگر اقدامات ناحیه ثارالله شیراز عنوان کرد.

فرمانده سپاه ثارالله شیراز خاطرنشان کرد: با همکاری و مساعدت فرمانده سپاه فجر فارس و مسئولان دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز نخستین مرکز واکسیناسیون شبانه روزی توسط ناحیه سپاه ثارالله شیراز راه‌اندازی شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی هفته دفاع مقدس سپاه فجر فارس هفته دفاع مقدس ثارالله شیراز فرمانده سپاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۱۲۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  ️ مجموعه خبری "گشت خبری"، خبر‌های متنوع و رویداد‌های خبر ساز استان سمنان است که در بخش خبری ۲۰ سیما مرکز سمنان در شب گذشته پخش شده است.
در این مجموعه خبری، دیگر رویداد‌های متنوع از سراسر استان سمنان، با موضوعات اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، هنری، علمی به نمایش درآمده است و مخاطبان می‌توانند این مجموعه خبری را مشاهده کنند.
مجموعه "گشت خبری" خبر ۲۰ سیما مرکز سمنان، هم چنین در کانال فضای مجازی خبرگزاری صداوسیما استان سمنان به نشانی @news_semnsnirib نیز بارگذاری می‌شود و علاقه‌مندان به دنیای خبر می‌توانند این اخبار را مشاهده و یا دانلود کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند
  • رشد ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی هلال احمر استان زنجان
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرمان امام
  • توزیع ۶۰ بسته‌ معیشتی در رشت
  • توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق سیل زده جنوب
  • توزیع بسته‌های معیشتی
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان
  • ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان توزیع شد
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان