Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-27@02:06:01 GMT

برنامه مناقصه احداث دو کارخانه توسط چادرملو

تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۱۲۵۹۳

برنامه مناقصه احداث دو کارخانه توسط چادرملو

چادرملو بیش از ۸۰هزار میلیارد تومان طرح در دست اقدام دارد و به زودی مناقصه احداث دو کارخانه تولید ورق ۸میلیمتری را برگزار می کند. مدیر مهندسی توسعه و تکنولوژی چادرملو مطرح کرد: به زودی مناقصه احداث دو کارخانه ورق ۸میلیمتری فولادی چادرملو برگزار می‌شود.

مدیر مهندسی توسعه و تکنولوژی چادرملو با بیان این مطلب اقدامات و روند انجام پروژه‌های در دست اقدام و آتی شرکت صنعتی و معدنی چادرملو را تشریح کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بزرگمهر غفرانی از ۸۰هزار میلیارد تومان طرح در دست اقدام شرکت معدنی و صنعتی چادرملو خبر داد و گفت: چادرملو به سمت تکمیل زنجیره ارزش افزوده فولاد در حال حرکت است.

وی افزود: بیش از ۲۰هزار میلیارد تومان این طرح‌ها آماده بهره‌برداری است و مناقصه نزدیک به ۴۰هزار میلیارد تومان طرح شامل پروژه گندله‌سازی ۲ چادرملو با ظرفیت ۵ میلیون تن و دو پروژه ۱.۵ میلیون تنی تولید ورق ۸میلیمتری ظرف ۱۰ روز آینده برگزار می‌شود.

او اضافه کرد: برنامه چادرملو، تولید ورق‌هایی با ضخامت ۸ میلی‌متر با بروزترین تکنولوژی تین اسلب موجود در دنیا با کوره‌های القایی است که دارای بالاترین راندمان و کمترین میزان دورریزی است.

مدیر مهندسی توسعه و تکنولوژی چادرملو همچنین اظهار کرد: تکنولوژی تولید چنین ورق‌هایی را تنها ۳ شرکت پری متال اتریش، اس ام اس گروپ آلمان و دانیلی ایتالیا دارند که قطعا نماینده‌هایشان در "تندر"های ما شرکت می‌کنند و هرکدام پیشنهاد بهتری بدهد برنده می‌شود.

غفرانی تصریح کرد: محل احداث یکی از کارخانه‌های تولید ورق استان یزد و دیگری با توجه به نیاز شرکت ایران خودرو خراسان رضوی و صنایع دیگر حد فاصل شهر مشهد و فریمان خواهد بود. به این ترتیب شرکت چادرملو به یکی بزرگترین تولیدکنندگان فولاد شرق کشور تبدیل می‌شود.

وی با بیان اینکه احداث زیرساخت‌های مورد نیاز پروژه‌های مذکور همزمان از طریق خود شرکت چادرملو پیش خواهد رفت، از برنامه‌های آتی چادرملو برای ایجاد منطقه جدید صنعتی در استان یزد خبر داد و گفت: چادرملو در حال رایزنی برای ایجاد منطقه‌ای برای اجرای پروژه‌هایی مثل تولید آهن اسفنجی در مقیاس سوپر مگامدول، واحد‌های تولید نسوز و فروسیلیکو و فروآلیاژ‌ها است.

غفرانی تاکید کرد: در حقیقت بخشی از ۸۰هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری‌های جدید چادرملو در زمینه فروآلیاژ‌ها خواهد بود. این موضوع بسته به نظر سیاست‌گذاران منطقه‌ای مثل استانداری و محیط زیست استان یزد و... است.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: معدن چادرملو معادن کارخانه تکنولوژی تولید ورق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۱۲۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید بیش از ۵۸۷ میلیون کیلو وات ساعت انرژی خالص در نیروگاه نکا

نوراله ادبی فیروزجائی مدیرعامل شرکت مدیریت تولیدبرق نکا گفت: بیش از ۵۸۷ میلیون و ۴۳۲ هزار کیلووات ساعت انرژی خالص در فروردین ماه امسال در نیروگاه شهید سلیمی نکا تولید شد.

او افزود: در این ماه بیش از ۶۱ درصد انرژی تولید شده در واحد‌های بخاری و حدود ۳۹ درصد در واحد‌های بلوک سیکل ترکیبی بدست آمد.

ادبی فیروزجائی گفت: در طول این ماه واحد یک بخار طبق برنامه به منظور انجام تعمیرات نیمه اساسی، ۳ واحد دیگر بخار نیز مجموعاً به مدت ۳۶ روز جهت انجام تعمیرات میاندوره‌ای و تعمیرات غیرمترقبه و واحد یک گازی نیز به مدت ۱۵ روز برای انجام بازدید دور‌های و تعمیرات غیر مترقبه در مدار تولید نبودند.

او همچنین با اشاره به ضرورت آمادگی کامل همه واحد‌های نیروگاهی برای تولید پایدار انرژی در تابستان، افزود: از ۱۴ برنامه تعمیراتی پیشبینی شده برای ارتقاء میزان آمادگی واحد‌ها جهت تولید پایدار انرژی مورد نیاز شبکه در فصل تابستان، از دهم مهر تاکنون ۱۰ برنامه تعمیراتی و نیز پروژه تعویض لوله‌های سقف بویلر واحد ۲ بخار به سرانجام رسید و تعمیرات نیمه اساسی واحد یک و میاندور‌های واحد ۳ بخار و پروژه لایروبی حوضچه آبگیر واحد‌های بخاری بیوقفه در حال انجام است و پیش بینی می‌شود تا قبل از شروع روز‌های اوج مصرف با انجام همه برنامه‌های تعمیراتی و پروژه لایروبی، واحد‌ها برای تولید پایدار انرژی آماده شوند.

نیروگاه ۴۵ ساله شهیدسلیمی نکا شامل ۴ واحد بخار، ۲ واحد گازی و یک واحد بخار در بلوک سیکل ترکیبی است که با انجام برنامه‌ها و پروژه‌های بازسازی، تعمیراتی و رفع چالش‌ها و محدودیت‌های تولید می‌تواند نقش بسیار موثری در پایداری شبکه برق کشور داشته باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • پل خورگو وارد فاز اجرا شد
  • تکنولوژی عامل اصلی فعال‌سازی معادن پیر
  • شرکت چدن خوسف، نقش بسزایی در رونق خراسان جنوبی دارد
  • شرکت چدن خوسف، نقش به‌سزایی در رونق خراسان جنوبی دارد
  • احتمال توقف صادرات ال‌ان‌جی روسیه در ۴ سال آینده
  • بدون دانش ایرانیان اجرای طرح بزرگ «اومااویا» غیرممکن بود
  • افزایش شمار پروژه‌های خدماتی در نفت و گاز آغاجاری
  • جایگاه ایران در تکنولوژی سدسازی بین کشور‌های جهان
  • تولید بیش از ۵۸۷ میلیون کیلو وات ساعت انرژی خالص در نیروگاه نکا
  • بهره برداری از ۱۰ پروژه حیاتی برق گیلان برای عبور موفق از تابستان