Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-03@22:36:51 GMT

ریگی به استقلال بازمی‌گردد؟

تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۱۲۷۷۴

هافبک سابق استقلال بعد از بروز اختلاف با مدیرعامل این باشگاه مسیر اصفهان در پیش گرفت؛ اما حالا شرایط متفاوت است.

خبرگزاری میزان - احمد مددی در روز پنجم شهریور ماه سال جاری درباره آخرین وضعیت نقل و انتقالاتی استقلال اظهاراتی داشت و نام بعضی بازیکنان را ذکر کرد. همین موضوع باعث ناراحتی برخی بازیکنان از جمله ریگی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی مشخصاً پیرامون عدم توافق با ریگی اعلام کرد: «مسعود ریگی هم رقم قراردادی پیشنهاد داده که ما توان پرداخت آن را نداریم.»

بیان این کلمات دربرنامه زنده تلویزیونی بلافاصله با واکنش ریگی همراه شد و وی اعلام کرد بعضی مسائل عنوان شده درست نیست. از قبل هم شایعاتی مطرح بود که ریگی از سپاهان پیشنهاد دارد. بعضی هواداران به وی اعلام کردند اگر واقعاً می‌خواهد بماند قراردادش را ثبت و بازار گرمی نکند. در غیر این صورت به پیشنهادات دیگرش جواب مثبت بدهد.

همین مسائل باعث شد تا ۲۴ ساعت بعد از مصاحبه مددی هافبک استقلال راهی اصفهان شود و با این تیم قرارداد همکاری امضا کند. شاید اگر وی تجربه فرشید اسماعیلی و رشید مظاهری را داشت اینقدر سریع با باشگاه دیگری توافق نمی‌کرد. اهالی فوتبال و استقلالی‌ها می‌دانستند مددی جایگاه لغزانی دارد و با توجه به تغییر دولت احتمال جابه جایی وی خیلی زیاد است.

حالا با حضور مصطفی آجورلو شرایط استقلال تغییر کرده است. وی در ابتدای مسیر قرارداد مجیدی را به مدت ۳ سال تمدید کرد. همچنین قصد دارد طبق درخواست سرمربی تیم را تقویت کند.

بعضی گمانه‌زنی‌ها حاکی از آن است که آجورلو به کادرفنی استقلال اعلام کرده تلاشش را برای بازگشت ریگی انجام می‌دهد. گویا قرارداد ریگی در هیئت فوتبال اصفهان ثبت نشده است. البته به جز عقد قرارداد با اصفهانی‌ها، مبلغ انتقال ریگی به سپاهان هم وجود دارد. باید دید آجورلو و ساکت که جز مدیران قدیمی فوتبال هستند بر سر ریگی توافق خواهند کرد یا استقلال می‌تواند مبلغ مورد نیاز این هافبک را تامین کند؟

بیشتر بخوانید: مددی با یک پیام به کار خود در باشگاه استقلال پایان داد

انتهای پیام/

برچسب ها: استقلال احمد مددی مسعود ریگی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: استقلال استقلال احمد مددی مسعود ریگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۱۲۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی؛ مارکو رویس پس از 12 سال از دورتموند جدا می شود

قرارداد مارکو رویس با دورتموند تمدید نخواهد شد.

طرفداری | مسیر مارکو رویس و دورتموند پس از 12 سال از هم جدا می شود.

با اعلام مارکو رویس و باشگاه دورتموند، با توافق بین بازیکن و باشگاه، قرارداد این ستاره آلمانی با زنبورها تمدید نخواهد شد. در نتیجه مارکو رویس در تابستان و پس از اتمام قراردادش با دورتموند، بازیکن آزاد خواهد بود و فصل آینده را در تیمی دیگر سپری می کند. مارکو رویس در 12 سال حضور خود در دورتموند، 424 بازی برای این تیم انجام داده و 168 گل و 128 پاس گل ثبت کرده است. همچنین این بازیکن با دورتموند موفق به کسب دو قهرمانی دی اف بی پوکال و سه قهرمانی سوپرجام آلمان شده است.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • رسمی؛ مارکو رویس پس از 12 سال از دورتموند جدا می شود
  • مشکلات سامانه خودنویس در حال رفع است
  • وزارت راه: مشکلات سامانه خودنویس در حال رفع است
  • درگذشت مادر شهید اسحق مددی
  • مادر شهید اسحق مددی، به دیدار فرزند شهیدش شتافت
  • شمارش معکوس برای آغاز حج تمتع / نخستین کاروان عمره‌گزاران امروز بازمی‌گردد
  • شمارش معکوس برای آغاز حج تمتع / اولین کاروان عمره‌گزاران امروز بازمی‌گردد
  • واکنش زاکانی به افشای قرارداد جنجالی با چین: می‌خواهند عده‌ای سود کنند! | فیلم
  • ببینید | واکنش زاکانی به افشای قرارداد خرید واگن مترو از چین
  • توضیحات «زاکانی» درباره قرارداد خرید واگن مترو از چین