Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست وزارت آموزش و پرورش در گفتگوی تلفنی با خانواده دانش آموز شهید «علی لندی»، شهادت این نوجوان را تسلیت گفت.

 به گزارش ایسنا، صبح امروز، علیرضا کاظمی؛ در تماس تلفنی با خانواده دانش آموز «شهید علی لندی»، ضمن دلجویی و عرض تسلیت به آن ها، شجاعت این نوجوان ایذه ای را ستود و حرکت این دانش آموز را الگویی برجسته برای  نوجوانان دهه هشتاد این مرز و بوم برشمرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شایان ذکراست؛ دانش آموز «علی لندی» از شهرستان ایذه استان خوزستان، در پی بروز حادثه آتش سوزی و به خطر افتادن جان دو هموطن، در اقدامی شجاعانه برای نجات آن ها تلاش کرد که متأسفانه دچارسوختگی شدید شد و در ادامه جان خود را دست داد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: علی لندی آموزش و پرورش دانش آموز علی لندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۱۲۹۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۵ هزار دانش آموز ایلامی در مرحله‌ اول آزمون سراسری شرکت کردند

به گزارش خبرنگار مهر، علی درویشی ظهر پنجشنبه به اتفاق جمعی از مسئولان این اداره کل از روند برگزاری کنکور در شهرستان‌های بدره و ملکشاهی بازدید کرد و در جریان این بازدید اظهار داشت؛ حدود ۱۵ هزار نفر داوطلب برای پذیرش در دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی در استان ایلام با هم به رقابت می‌پردازند که از این تعداد آموزش و پرورش استان متولی برگزاری آزمون برای ۵ هزار و ۹۹۰ داوطلب است.

درویشی افزود: نوبت اول کنکور سراسری ۱۴۰۳ در پنج گروه آزمایشی علوم ریاضی، علوم انسانی، علوم تجربی، هنر و زبان‌های خارجی در روزهای پنجشنبه و جمعه ۶ و ۷ اردیبهشت ماه برگزار می‌گردد.

وی در ادامه تصریح کرد؛ در شش شهرستان آبدانان، دهلران، چرداول، ملکشاهی، ایوان و بدره و در ۴۸ حوزه امتحانی آموزش و پرورش مجری برگزاری این آزمون است.

رییس دستگاه تعلیم و تربیت استان در پایان خاطر نشان کرد؛ از ۵ هزار و ۹۹۰ نفری که آموزش و پرورش میزبان آنان در مرحله‌ی اول آزمون است ۳ هزار و ۷۲۵ نفر دختر و ۲ هزار ۲۶۵ داوطلب پسر هستند.

کد خبر 6088479

دیگر خبرها

  • شرکت ۱۵ هزار دانش‌آموز ایلامی در مرحله نخست آزمون سراسری
  • ۱۵ هزار دانش‌آموز ایلامی در مرحله اول آزمون سراسری شرکت کردند
  • ۱۵ هزار دانش آموز ایلامی در مرحله‌ اول آزمون سراسری شرکت کردند
  • ۱۴۰هزار دانش آموز در امتحانات نهایی خوزستان شرکت می‌کنند
  • ۱۴۰ هزار دانش‌آموز خوزستانی در امتحانات نهایی شرکت می‌کنند
  • 44 هزار دانش آموز کردستانی سفیر سلامت
  • دیدار استاندار با خانواده آخرین شهید حادثه تروریستی کرمان
  • ۲۲۴۱ دانش آموز قشمی به طرح مسطورا پیوستند
  • افتتاح ۲۷ مدرسه در ۶ ماه در وسیع ترین منطقه آموزش و پرورش کشور
  • جشن فرشته‌ها با حضور ۱۳۱۰ دانش‌آموز دختر همدانی