Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-05-04@23:18:46 GMT

علیرام نورایی پدر شد + عکس

تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۱۲۹۹۶

عکسی از علیرام نورایی پدر که در صفحه رسمی اینستاگرامش منتشر کرده است.علیرام نورایی پدر شد.علیرام نورایی پدر است.

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: پدر عکس عکسی نورایی علیرام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۱۲۹۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی قیمت طلا و سکه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳/ مثقال در کانال ۱۴ میلیونی بسته شد

به گزارش صدای ایران از تجارت نیوز، قیمت طلا و سکه در هفته دوم اردیبهشت با بازدهی منفی بسته شد. این در حالی بود که هفته گذشته با وجود کاهش قیمت دلار و اونس جهانی طلا، بازار فلز زرد تحت تاثیر ایجاد تنش در خصوص اجرای سامانه جامع تجارت و اعتراض طلافروشان قرار گرفته و برخلاف روند فاکتور‌های اساسی در برخی روز‌ها افزایشی بود.


بازار طلا به اخبار سیاسی گره خورد!

اخبار مساعدی که طی هفته گذشته در پی سفر رئیس کل بانک مرکزی به عربستان روانه بازار‌های مالی شد، جو مثبتی در میان معامله‌گران به وجود آورد. در همین راستا برخی از فعالان اقتصادی این سفر را زمینه‌ساز کاهش فشار‌های اقتصادی و ارزی تعبیر می‌کنند و امیدوارند آینده بهتری در پرتو تعاملات منطقه‌ای در انتظار تهران باشد.

علاوه بر آن، به نظر می‌رسد موضوع سفر مدیر کل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به تهران در تاریخ ۱۷ تا ۱۸ اردیبهشت، معامله‌گران را در لاک احتیاطی خواهد برد تا برآیند نتیجه این مذاکرات را در بازار‌های مالی بسنجند؛ بنابراین ریزش یا افزایش قیمت در بازار‌های مالی در روز‌های آینده به اخبار سیاسی بستگی دارد. باید توجه کرد عرصه سیاسی در ایران عرصه غافلگیری در دقیقه ۹۰ است و برای همین نمی‌توان قدم سیاسی و اقتصادی بعدی را پیش‌بینی کرد.

گفتنی است در لحظه نگارش این گزارش طلای جهانی با رقم ۲۳۰۱ دلاری در حال معامله است. اونس جهانی نقره نیز روی قیمت ۲۶ دلار و ۵۵ سنتی ایستاده است. هر گرم نقره ۹۹۹ نیز روی رقم ۵۲ هزار و ۶۳۰ تومانی ایستاده است.

مثقال در کانال ۱۴ میلیونی بسته شد

قیمت سکه امامی روز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت روی رقم ۴۱ میلیون و ۸۰۹ هزار تومانی بسته شد. قیمت سکه بهار روی قیمت ۳۸ میلیون و ۲۳۰ هزار تومانی ایستاد. گفتنی است قیمت نیم سکه و ربع‌سکه به ترتیب با قیمت ۲۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و ۱۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی بسته شد. قیمت سکه گرمی روز پنجشنبه روی رقم ۶ میلیون و ۷۰۰ هزار تومانی ایستاد.

قیمت طلا در آخرین روز معاملاتی هفته افزایش محدودی داشت. هر مثقال طلای ۱۸ عیار با افزایش ۱۲۰ هزار تومانی در کانال ۱۴ میلیون تومانی بسته شد. هر گرم طلای ۱۸ عیار با رشد ۱۸ هزار تومانی روی رقم سه میلیون و ۴۴۸ هزار تومانی ایستاد. قیمت طلای دست دوم نیز با رقم سه میلیون و ۴۰۲ هزار تومان معامله شد.

حباب سکه روز پنجشنبه بیشتر از رشد قیمت افزایش یافت. حباب سکه امامی ۳۰۰ هزار تومان، سکه بهار ۲۷۸ هزار تومان، نیم‌سکه ۲۵۴ هزار تومان، ربع‌سکه ۲۲۷ هزار تومان و سکه گرمی ۲۱۴ هزار تومان افزایش دارد.

دیگر خبرها