Web Analytics Made Easy - Statcounter

ارتش جمهوری اسلامی ایران در پیامی با تسلیت شهادت نوجوان فداکار ایذه‌ای تأکید کرد: اقدام شجاعانه، آگاهانه و ایثارگرانه «علی لندی» یادآور رشادت شهیدان عزیز و جوان سال‌های دفاع مقدس است. خبرگزاری میزان - بنا به اعلام دفاع‌پرس، در پی شهادت «علی لندی» نوجوان فداکار ایذه‌ای روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران پیام تسلیتی صادر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بسم الله الرحمن الرحیم

«مَنْ أَحْیَاهَا فَکَأَنَّمَا أَحْیَا النَّاسَ جَمِیعًا»

ضایعه ناگوار شهادت نوجوان فداکار «علی لندی» که با ایثار و شجاعت مثال‌زدنی خود، دو بانوی گرفتار در آتش‌سوزی را نجات داد، موجب تألم خاطر هموطنان و آحاد فرماندهان و کارکنان ارتش جمهوری اسلامی ایران و البته باعث افتخار و غرور ملی شد.

هم‍زمانی شهادت این نوجوان فداکار با هفته دفاع مقدس، بار دیگر صحنه‌های خلق حماسه، ایثار و ازخودگذشتگی رزمندگان ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس را تداعی کرد.

تاریخ سراسر افتخار جمهوری اسلامی ایران مشحون از ایثار و فداکار دلیرمردانی است که با نثار جان خود، امنیت، آسایش و زندگی به دیگران بخشیدند و اقدام شجاعانه، با بصیرت، آگاهانه و ایثارگرانه «علی لندی» عزیز، یادآور رشادت شهیدان عزیز و جوان سال‌های دفاع مقدس از جمله سربازان «عبدالحمید انشایی»، و «یوسف حیدری» و بسیجی «حسین فهمیده» بوده و ادامه این خط ارزشمند در دفاع از حریم حرم و مرز‌های میهن اسلامی و شهدای سلامت، گویای این واقعیت است که رویش‌های انقلاب شکوهمند اسلامی ایران ریشه‌دار و همیشگی است و خط ارزشمند شهادت برای دفاع از مردم و نظام مردمی ادامه دارد.

در برهه فعلی که دشمنان ایران اسلامی با تهاجم گسترده فرهنگی سعی در بی هویتی جوانان و دور کردن آن‌ها از شعائر دینی و اخلاق اسلامی هستند، این اقدام شجاعانه و نوع‌دوستانه علی لندی، نشان از زنده بودن روحیه ازخودگذشتگی و نوع‌دوستی در بسیاری نوجوانان این مرز و بوم دارد که در مکتب حضرت قاسم بن الحسن (ع) مشق دلدادگی و ایثار کرده‌اند.

روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران شهادت این نوجوان شجاع و فداکار را به مردم غیرتمند و سرافراز خوزستان و شهرستان ایذه به‌ویژه خانواده محترم این عزیز، صمیمانه تسلیت عرض کرده و از درگاه خداوند متعال برای این مرحوم رحمت و مغفرت الهی و برای بازماندگان محترم صبر و شکیبایی مسئلت دارد.   بیشتر بخوانید: استقرار نزاجا در کل مرز ایران و افغانستان/ بازگشت مرزنشینان منطقه نهبندان به زندگی عادی نماینده ولی‌فقیه در سپاه: طرح شهید سلیمانی نقش تعیین‌کننده‌ای برای مقابله با کرونا ایفا می‌کند دفاع مقدس؛ شاخص ناب جبهه مقاومت/ نگاهی به سرچشمه قدرت امروز ایران

 

انتهای پیام/

برچسب ها: ارتش علی لندی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ارتش علی لندی ارتش جمهوری اسلامی ایران اقدام شجاعانه نوجوان فداکار دفاع مقدس علی لندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۱۲۹۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانده کل ارتش میهمان کهگیلویه و بویراحمدی‌ها

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، امیر سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران سخنران اجلاسیه و مراسم یادواره شهدای ارتش است.
این اجلاسیه امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت از ساعت ۹ صبح در سالن آموزش و پرورش گچساران با حضور فرمانده کل ارتش و مسئولان استانی و شهرستانی، خانواده معظم شهدا و مردم برگزار می‌شود.
این اجلاسیه در راستای دومین کنگره شهدای استان برگزار می‌شود.
مداحی، اجرای نمایش، پخش تیزر و کلیپ و اجرای سرود از برنامه‌های این اجلاسیه است.
در آستانه برگزاری این اجلاسیه نمایشگاهی از دست آورد‌های ارتش در گچساران برپا شده است.
در این نمایشگاه بخشی از ادوات و تجهیزات ارتش جمهوری اسلامی ایران شامل انواع سلا‌ح های سبک و سنگین، انوع دوربین‌های دید در شب، تجهیزات الکترونیک و انواع موشک در معرض دید عموم قرار گرفته است.
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • زوایای پنهان دفاع مقدس برای نسل جدید بیان شود
  • پیدا شدن پیکر مطهر ۷ شهید دوران هشت سال دفاع مقدس در فکه دهلران
  • فرمانده کل ارتش میهمان کهگیلویه و بویراحمدی‌ها
  • ضرورت معرفی جلوه‌های ایثار و شهادت به نسل جدید
  • شهادت زن جوان فلسطینی به ضرب گلوله صهیونیست‌ها در الخلیل
  • بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های دفاع مقدس در جنوب غرب خوزستان
  • مشارکت باانگیزه کارگران، دفاع مقدس از عزت ملی
  • اقتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیرو‌های مسلح است
  • قتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیروهای مسلح است
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر ۶ شهید گمنام در پایتخت