Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-06@20:30:08 GMT

متروی اصفهان فردا فعال است

تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۱۳۰۷۱

متروی اصفهان فردا فعال است

مدیرعامل شرکت مترو منطقه اصفهان گفت: فردا _دوشنبه پنجم مهرماه_ مصادف با اربعین حسینی مترو اصفهان به منظور سرویس‌دهی به شهروندان از ساعت ۸:۳۰ دقیقه تا ۱۴ فعال است.

احمدرضا طحانیان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: سرویس‌دهی خط یک قطار شهری نیمه دوم سال در روزهای عادی از ساعت ۶:۱۵ دقیقه تا ۲۱ با سرفاصله ۱۵ دقیقه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: روزهای تعطیل مترو اصفهان تعطیل است، اما فردا _دوشنبه پنجم مهرماه_ همزمان با اربعین حسینی مترو به منظور سرویس دهی به شهروندان از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۴ فعال است.

مدیرعامل شرکت مترو منطقه اصفهان تاکید کرد: در حال حاضر بیش از ۹۵ درصد مسافران مترو پروتکل‌های بهداشتی را رعایت می‌کنند البته استفاده از ماسک و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مترو اجباری است.

کد خبر 524793

منبع: ایمنا

کلیدواژه: مترو اصفهان شهر کلانشهر شهرداری اصفهان مدیریت شهری شرکت مترو منطقه اصفهان اربعین حسینی اربعین حسینی 1400 مترو ساعت فعالیت مترو شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۱۳۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سامانه بارشی مجدد دوشنبه در اصفهان فعال می‌شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ بنابر اعلام اداره کل هواشناسی استان اصفهان بررسی نقشه‌های پیش یابی هواشناسی بیانگر خروج سامانه بارشی از استان است.
براین اساس سامانه بارشی رگباری مجدد روز دوشنبه در نیمه غربی استان فعال و برای روز‌های سه شنبه و چهارشنبه هم در استان افزایش سرعت وزش باد پیش بینی می‌شود.
دمای هوا هم در ۲۴ ساعت آینده در بیشتر مناطق استان اصفهان یک تا دو درجه افزایش خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • تساوی بی اثر گل گهر و شمس‌آذر/خبری از گل نبود
  • سامانه جدید بارشی در استان بوشهر فعال می‌شود
  • ناوگان متروی کرج به ۳۵۰ نیروی متخصص نیاز دارد
  • فردا گیتی‌پسند اصفهان میزبان نیروی زمینی شهید شاملی کازرون
  • اوقات شرعی فردا یکشنبه، شانزدهم اردیبهشت
  • سامانه بارشی مجدد دوشنبه در اصفهان فعال می‌شود
  • بهره‌برداری از فاز نخست خط ۲ متروی اصفهان در اولویت است/بازار «زرین» گذشته را روایت می‌کند
  • یک دزدی ١٠ میلیاردی از متروی تهران/ سارقان چه چیزهایی از مترو می‌دزدند؟
  • سرقت ۱۰ میلیارد تومانی از متروی تهران / دزدی غیرقابل باور سارقان از مترو
  • یک دزدی ١٠ میلیاردی از متروی تهران | سارقان چه چیزهایی از مترو می‌دزدند؟