Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-26@08:28:53 GMT

احمد مددی در آستانه مدیریت مجموعه ورزشی آزادی

تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۱۳۰۸۴

مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال در آستانه قرار گرفتن روی صندلی مدیریت مجموعه ورزشی آزادی قرار دارد

به گزارش طرفداری و به نقل از تسنیم، تغییر و تحولات در رأس باشگاه استقلال روز گذشته انجام شد و مصطفی آجورلو به جای احمد مددی روی صندلی مدیرعاملی این باشگاه نشست.

جدایی مددی در حالی رقم خورد که در هفته‌های گذشته انتقادات زیادی از او پیرامون مدیریت استقلال وجود داشت و در نهایت نیز حاشیه‌های اطراف این باشگاه باعث کنار رفتن مددی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مددی که سابقه حضور در باشگاه سایپا به عنوان معاون را دارد، قرار است به عنوان مدیر جدید مجموعه ورزشی آزادی مشغول به کار شود.

در حال حاضر مدیریت مجموعه ورزشی آزادی بر عهده قدرت‌الله سیف است.

اخبار داغ 

مهران غفوریان از دست رفت ! + عکسی که ناراحتت می کند! برترین های قرن با محرم نویدکیا: علی کریمی جاه طلب بود، یکی از سه بازیکن برتر دنیا می شد! فرشید اسماعیلی و رشید مظاهری به استقلال بر می گردند اولین پیروزی استون ویلا مقابل منچستریونایتد بعد از سال 12 سال پنالتی از دست رفته برونو فرناندز مقابل استون ویلا (منچستریونایتد 0-1 استون ویلا) ضربات پنالتی تیم ملی بانوان ایران در برابر اردن که منجر به صعود تاریخی تیم ایران به جام ملت‌های آسیا شد / فیلم

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مجموعه ورزشی آزادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۱۳۰۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورزشی‌های پنجم اردیبهشت ماه در استان سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ مجموعه خبری "اخبار ورزشی"، خبر‌های متنوع و رویداد‌های خبر ساز ورزشی استان سمنان است که در بخش مشروح خبری ۲۰ سیما مرکز سمنان در شب گذشته پخش شده است.
علاقه‌مندان به دنیای ورزش می‌توانند این بخش ورزشی را در بخش‌های خبری ۲۰ و ۲۳ سیما مرکز سمنان ببینند.
مجموعه ورزشی خبر ۲۰ سیما مرکز سمنان، هم چنین در کانال فضای مجازی خبرگزاری صداوسیما استان سمنان به نشانی @news_semnsnirib نیز بارگذاری می‌شود و علاقه‌مندان به دنیای خبر و ورزش می‌توانند این اخبار نشاط آور ورزشی استان سمنان را مشاهده و یا دانلود کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • افتتاح مجموعه ورزشی پشته حسین آباد خرم آباد
  • ورزشی‌های ششم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • آاس رم مدیر ورزشی جدید خود را پیدا کرد؛ نیکولاس بوردیسو در آستانه بازگشت به جالوروسی
  • آماده‌باش ستاد مدیریت بحران در آستانه برگزاری کنکور در جیرفت
  • ورزشی‌های پنجم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • وزیر ورزش: هر فدراسیون باید اساسنامه تخصصی خود را داشته باشد/ ۱۲۰۰ میلیارد برای بازسازی آزادی
  • احداث مجموعه ورزشی امامزاده یحیی
  • احمد شهریاری مدیرعامل استقلال می‌شود؟! پتروشیمی خلیج فارس آماده جدال حقوقی با صدا و سیما بر سر حق پخش
  • مدیرعامل جدید استقلال ازسوی پتروشیمی خلیج‌فارس
  • برهانی در آستانه ریاست دوباره آکادمی استقلال