Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، رئیس اتحادیه مرغ و ماهی همدان از توزیع بیشتر تخم مرغ طی روزهای آینده با توجه به جوجه ریزی مرغداری های استان خبر داد،گفت: از روز سه شنبه هفته پیش قیمت مصوب تخم‌مرغ را اعلام کردیم، واحد‌هایی که نرخ را رعایت نکنند جریمه می‌شوند.

عاشوری افزود: نرخ مصوب هر شانه تخم‌مرغ ۴۵ هزار تومان اعلام شده، بنابراین فروش به قیمتی بالاتر تخلف است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با تاکید بر اینکه بازرسان ما به شکل روزانه در بازار حضور یافته و قیمت‌ها را رصد می‌کنند، گفت: از مردم تقاضا داریم هر گونه گرانفروشی و تخلف را با شماره ۱۲۴ و بازرسان اتحادیه در میان بگذارند.

عاشوری با اشاره به اینکه هیچ گونه کمبودی در زمینه تولید تخم‌مرغ وجود ندارد، تأکید کرد: صادرات و قاچاق این کالا به استان‌های دیگر و کشور عراق عامل گرانی در روز‌های اخیر بوده است.

او با بیان اینکه تخم‌مرغ برای عمده‌فروشان و مغازه‌داران به صورت کیلویی عرضه می‌شود، تصریح کرد:، اما در خرده فروشی‌ها به مصرف کننده شانه‌ای فروخته می‌شود.

دیشب هم آقای سرحدی، معاون مدیر توسعه بازرگانی جهاد کشاورزی استان همدان در گفت وگو باخبرنگار ما گفت: از اواسط این هفته میزان بیشتری تخم مرغ در بین بنک داران و فروشگاه های استان  توزیع می شود.

او افزود:اینامر باعث کاهش نرخ  مصوب فروش تخم مرغ دربازار می شود.

انتهای پیام/ا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: توزیع تخم مرغ گرانی تخم مرغ تخم مرغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۱۳۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هر ریال عربستان ۱۷۰۷۰ تومان

به گزارش خبرنگار مهر همزمان با آغاز سفرهای حجم عمره و به دنبال آن سفرهای حج تمتع قیمت ریال عربستان در بازار آزاد با تغییراتی مواجه شد. پیش از آغاز رسمی سفرهای حج عمره از طریق ایران قیمت ریال عربستان ۱۲ هزار و ۸۰ تومان بود اما در یک هفته گذشته قیمت ریال عربستان به کانال ۱۷ هزار تومان رسیده و در چند روز اخیر هر ریال عربستان ۱۷ هزار و ۷۰ تومان به فروش می‌رسد.

هم چنین هر ۱۰۰۰ دینار عراق در بازار آزاد نیز هم اکنون ۴۲ هزار و ۸۰ تومان به فروش می‌رسد.

قیمت درهم امارات نیز هم اکنون در بازار آزاد ۱۷ هزار و ۴۴۰ تومان است.

کد خبر 6087416 محمدحسین سیف اللهی مقدم

دیگر خبرها

  • روزانه ۳۰۰ تن گوشت گرم وارداتی در تهران و البرز توزیع می شود
  • دلیل عرضه طلای تقلبی در بازار چیست؟
  • دلار پتانسیل کاهش بیشتر را دارد؟
  • قیمت جدید دام زنده؛ منتظر این تغییر در بازار گوشت باشید
  • توزیع بیش از ۲۴ تن اقلام اساسی طرح تنظیم بازار در سپیدان
  • هر ریال عربستان ۱۷۰۷۰ تومان
  • تاثیر ۲۰ درصدی روغن موتور در رشد قیمت کرایه حمل و نقل
  • توزیع روزانه قارچ به ۵۵ تن رسید
  • فردا؛ احتمال افزایش شاخص کل بیشتر از کاهش
  • قیمت حواله سهند در بازار چقدر است؟