Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه هرچه داریم از امام، انقلاب و دفاع مقدس است، افزود: آن‌چه امروز در حوزه‌های فناوری و دانش‌بنیان توسط دانشمندان و جوانان کشورمان به دست آمده است حاصل تلاشی است که از تشکیل بسیج 20 میلیونی به فرمان امام آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، محمدرضا پورمحمدی در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان، با گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس، گفت: باید آموزه‌های دفاع مقدس در مدارس و دانشگاه‌ها به شکلی متفاوت از گذشته ارائه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: متأسفانه در این ایام شاهد شبهه‌افکنی و دسیسه‌های دشمنان نسبت به بزرگداشت هفته دفاع مقدس هستیم که ایران تنها کشوری است که سالگرد شروع جنگ را جشن می‌گیرد.

پورمحمدی تاکید کرد: این غفلت‌زدگان، متوجه این موضوع نیستند که ما هرچه داریم از امام، انقلاب و دفاع مقدس است و آن‌چه امروز در حوزه‌های فناوری و دانش‌بنیان توسط دانشمندان و جوانان کشورمان به دست آمده است از پل خیبر آغاز شده و عزم جمعی امروز در مقابله با بیماری کرونا حاصل به خاطر همین بسیج عمومی است که به فرمان امام تشکیل شد.

وی خاطرنشان کرد: مقاومت، پایداری و اقتصاد مقاومتی که حربه های دشمنان را نقش بر آب کرده به برکت درس‌هایی است که در حوزه های نظامی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی از جنگ و دفاع مقدس آموخته ایم.

پورمحمدی با بیان اینکه امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند چنین درس‌هایی هستیم، افزود: رمز پیروزی انقلاب و جنگ، وحدت و همدلی بود و امروز نیز باید وحدت و همدلی بیش از گذشته در جامعه به خصوص بین احزاب و جناح های مختلف سیاسی گسترش یابد.

استاندار آذربایجان شرقی همچنین به برگزاری چند رویداد فرهنگی در هفته اخیر در استان اشاره کرد و گفت: برنامه‌های بسیار خوبی از جمله تجلیل از پیرغلامان حسینی، روز ملی شعر و ادب فارسی و شعر اربعین، فضای معنوی خوبی را در استان موجب شد.

 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تبریز شورای فرهنگ عمومی دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۱۳۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های دفاع مقدس در جنوب غرب خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور گفت: کاروان راهیان نور جامعه ورزش کشور با حضور جمعی از قهرمانان و ملی پوشان عرصه ورزش، پیشکسوتان، مربیان و مدیران ورزش کشور با حضور در شهرستان‌های آبادان و خرمشهر از یادمان‌های دفاع مقدس بازدید و با آرمان‌های شهدای تجدید پیمان کردند.

سرهنگ پاسدار روح الله حسین زاده افزود: کاروان راهیان نور ورزش کشور در سفر دو روزه خود از یادمان شهدای شلمچه، یادمان شهدای علقمه، موزه جنگ خرمشهر و یادمان شهدای اروند بازدید کردند.

دیگر خبرها

  • کارگران اساس و بنای رونق تولید و پیشرفت جامعه هستند
  • اسلام نگاهی مقدس به مسئله کار و کارگر دارد
  • برگزاری ششمین نشست تخصصی گردشگری مقاومت در اهواز+فیلم
  • زوایای پنهان دفاع مقدس برای نسل جدید بیان شود
  • نمایش وحدت و همدلی با برگزاری جشنواره اقوام در بندرترکمن
  • ائمه جمعه عامل اتحاد و همدلی در شهرها باشند
  • صهیونیست‌ها امروز منفورترین رژیم در نگاه مردم جهان هستند
  • آیت‌الله رئیسی: صهیونیست‌ها امروز منفورترین رژیم در نگاه مردم جهان هستند
  • بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های دفاع مقدس در جنوب غرب خوزستان
  • تأکید استاندار لرستان بر همدلی بین نخبگان و مردم